צפו בתקציר: סיטי גברה על צ'לסי 0:1, שער גדול לקווין דה בריינה

שחקני סיטי חוגגים
שחקני סיטי חוגגים | צילום : GettyImages

ניצחון חמישי ברציפות לתכולים, ששוב נצמדו ליונייטד בראש הטבלה. הסיטיזנס לחצו ברוב המשחק, הבלגי ירה לחיבורים לאחר דאבל פס עם ז'סוס. הבלוז כמעט ולא יזמו, מוראטה נפצע במחצית הראשונה והוחלף

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בפרמייר-ליג יצא לדרך היום (שבת), ומנצ'סטר סיטי ניצחה את צ'לסי 0:1 בסטמפורד ברידג' משער גדול של קווין דה בריינה. התכולים שוב השתוו למנצ'סטר יונייטד בצמרת הטבלה עם 19 נקודות, והשיגה את ניצחונה החמישי ברציפות בכל המסגרות. אלופת אנגליה שוב הציגה יכולת חלשה בליגה וירדה למקום הרביעי עם 13 נקודות.

זהו ניצחונה החמישי ברציפות לקבוצה של פפ, שהגיעה להתמודדות לאל סרחיו אגוארו שנפצע בתאונת דרכים השבוע. דה בריינה הבקיע תשע מתוך 11 השערים האחרונים שלו בבעיטה מחוץ לרחבה, כולל ארבעת השערים האחרונים. אנטוניו קונטה היה עצבני לאורך כולל המשחק, העצבים גברו כשאלבארו מוראטה נפצע והוחלף במחצית הראשונה על ידי וויליאן, שלא הצליח להושיע את הקבוצה.

המחצית הראשונה הייתה בסימן שליטה של שחקני סיטי, שהכתיבו את קצב המשחק. לא היו הרבה מצבים מאיימים במהלך 45 הדקות הראשונות, והאירוע המשמעותי היה פציעתו של מוראטה בדקה ה-39, כשוויליאן נכנס במקומו. סיטי המשיכה להחזיק בכדור גם במחצית השנייה, ובעיקר תקפה מהאגף השמאלי, אך קורטואה והגנת צ'לסי מנעה את מצבי ההבקעה של התכולים. בדקה ה-67 דה בריינה התנהל עם הכדור, מצא את ז'סוס, שהחזיר לו בנגיעה והבלגי בעט בשמאל פצצה שלא השאירה סיכוי לשוער הבלגי של הבלוז. סיטי ניסתה להשיג את השני עד תום המשחק, אך לא הצליחה. כאמור, בסיום סיטי עם ניצחון 0:1 על צ'לסי.

הרכבים
צ'לסי: טיבו קורטואה, סזאר אספיליקווטה, גארי קייהיל, אנטוניו רודיגר, אנדראס כריסטיאנסן, אנגולו קאנטה, טיימואה בקאיוקו (מישי בטשואיי, 72), מרקוס אלונסו, ססק פברגאס, אדן הזאר (פדרו, 72), אלברו מוראטה (וויליאן, 35).

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ג'ון סטונס, ניקולס אוטמנדי, פביאן דלף, פרננדיניו, קווין דה בריינה (דנילו, 90), דויד סילבה (ברנרדו סילבה, 76), לירוי סאנה (אילקאיי גונדוגאן, 83), ראחים סטרלינג, גבריאל ז'סוס.

אנטוניו קונטה. עצבני מהתצוגה של חניכיו (AFP)
אנטוניו קונטה. עצבני מהתצוגה של חניכיו (AFP)

מחצית ראשונה
דקה 11: קורטואה ניסה להרחיק את הכדור מרחבת החמש, הכדור פגע בסטלרינג ובמזל חלף ליד הקורה והוחצה.

דקה 25: רודיגר בחן את אדרסון בבעיטה ברגל שמאל מתוך הרחבה, אבל השוער הברזילאי היה דרוך והדף טוב.

דקה 39: מוראטה סימן לספסל שהוא אינו יכול להמשיך לשחק, והוחלף בוויליאן.

דקה 44: פרננדיניו נגח נהדר מתוך הרחבה, אבל קורטואה היה מוכן והדף.

דויד סילבה בסבך של שחקנים כחולים (AFP)
דויד סילבה בסבך של שחקנים כחולים (AFP)


מחצית שנייה

דקה 60: הזאר בעט מהצד השמאלי של הרחבה, אדרסון הגיב נהדר והדף.

דקה 65: סילבה קיבל כדור לבדו ברחבה, אבל אלונסו הצליח לחסום את הבעיטה של הספרדי.

דקה 67, 0:1 לסיטי: דה בריינה החליף מסירות עם ז'סוס, וירה מקצה הרחבה בעיטה לרשת של קורטואה.

קווין דה בריינה חוגג שער גדול (AFP)
קווין דה בריינה חוגג שער גדול (AFP)

דקה 84: כדור רוחב ענק של סטרלינג מימין מצא את ז'סוס לבד ברחבה, הברזילאי בעט נהדר מהאוויר ורודיגר מנע שער בטוח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי