קלופ צעק על העיתונאים: "השאלות שלכם לא הוגנות"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

מאמן ליברפול העצבני איבד את העשתונות לאחר ה-1:1 מול ניוקאסל: "הם כבשו מטעות שלנו". גם השופט חטף. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ייאוש גדול בליברפול. אף אחד בשורות המייטי רדס לא האמין שהקבוצה תשיג ניצחון אחד בלבד בשבעה משחקים וה-1:1 אמש (ראשון) מול ניוקאסל הוציא את האדומים לפגרת הנבחרות במקום השביעי בטבלה ועם הרבה מחשבות.

המאמן יורגן קלופ איבד את העשתונות בסיום וצעק לעבר העיתונאים: "השאלות שלכם לא הוגנות. אני מאוכזב, מתוסכל. מה שאתם רוצים". כשנשאל האם התוצאה הוגנת ענה המאמן הגרמני: "הוגנת? זה המשחק הראשון של ליברפול שאתם רואים השנה? הגענו לחמישה-שישה מצבים נפלאים להבקעת שערים. הם הגיעו למצב אחד ועוד כבשו בעזרת טעות שלנו. מה בדיוק פייר בזה? אנחנו היינו פעילים במשחק, הגענו למצבים וקוטיניו כבש את שער החודש. אנחנו לא כובשים ממצבים בטוחים וזה לא יישאר כך כל הזמן. נענשנו על טעות שלנו וזה חוזר על עצמו".

קלופ אמר ששחקניו יעשו הכל במחזור הבא כדי לעצור את מנצ'סטר יונייטד הלוהטת שתגיע לאנפילד לאחר הפגרה. "עשר נקודות זה כבר יהיה מרחק שיהיה קשה לסגור אם נפסיד להם", אמר המאמן. "במשחק הבא נצטרך לשחק הרבה יותר טוב או שלא ניקח אפילו נקודה".

הגרמני גם זעם השופט קרייג פאוסון, שלא העניק פנדל לקבוצתו לאחר שדיאנדרה ידלין ספק משך בחולצתו של דיאן לוברן בתוך הרחבה. "זה היה פנדל ברור, אני לא מבין למה השופט לא שרק".

יורגן קלופ. איבד את העשתונות (AFP)
יורגן קלופ. איבד את העשתונות (AFP)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי