דיווח: מנצ'סטר יונייטד תציע 190 מיליון יורו עבור קיין

הארי קיין
הארי קיין | AFP

חלוץ טוטנהאם, שפתח את העונה בצורה חלומית, נחשב לפנטזיה הבאה של מוריניו כיורשו של זלאטן. אנדרטון התייחס לעניין בחלוץ מצד ריאל מדריד: "מועדון כזה עשוי לסובב להארי את הראש"

(גודל טקסט)

העברתו של ניימאר בקיץ לפאריס סן ז'רמן בסך 222 מיליון יורו, נראית כמו שיא שפרץ את הדרך לסכומי עתק נוספים שישולמו על כוכבי על. אחד השחקנים שמדובר עליהם כבעלי פוטנציאל להגיע לסכום דומה הוא חלוץ טוטנהאם – הארי קיין. האנגלי הוכיח את עצמו כחלוץ על ונכלל גם ברשימה לזכייה ב"כדור הזהב" של "פראנס פוטבול" ומוערך ב-200 מיליון ליש"ט, כך לפחות קבע היום (חמישי) דארן אנדרטון שחקן טוטנהאם בעבר בראיון ל"מירור".

אנדרטון טען שריאל מדריד עשויה לפתות את קיין, אחרי שעשתה אותו דבר בעבר עם לוקה מודריץ' וגארת' בייל. קיין הבקיע עד כה בשנת 2017 43 שערים ב-37 משחקים. הבלאנקוס עוקבים אחר כוכב נוסף של התרנגולים – דלה עלי.

בעבר טען קיין שהוא אוהב את טוטנהאם והוא לא רוצה לעזוב אותה, אבל בשבוע שעבר סירב להתחייב שהוא יישאר במועדון לתמיד. בספרס מודעים לעובדה שהחלוץ האנגלי לא זוכה לשכר אליו הוא ראוי, בגלל מדיניות "קמצנית" של היו"ר דניאל לוי. קיין מרוויח כ-110 אלף ליש"ט לשבוע, וזהו סכום מזערי יחסית לתרומה שלו.

אנדרטון אמר: "רואים על קיין שטוב לו בטוטנהאם בדרך בה הוא משחק וכובש. אני מקווה שהוא ירצה להשלים את רוב הקריירה שלו בספרס, ולהגשים חלום לשחק באצטדיון החדש של הקבוצה. הוא בטוח רוצה להיות חלק מהקבוצה שאולי תזכה באליפות הליגה בעתיד. אני מעריך את ערכו בשוק בין 150 ל-200 מיליון ליש"ט".


הארין קיין בפוזה אופיינית (טוויטר)

ריאל מדריד: "אם הוא ייכנס לסנטיאגו ברנבאו בידיעה שריאל מדריד רוצה אותו, יהיה לו קשה מאוד לסרב. הקבוצה הזאת יכולה לסובב את הראש של כל שחקן. מדובר במועדון ענק שמעט שחקנים סירבו לו". מאוחר יותר טענו בממלכה כי מנצ'סטר יונייטד לא תוותר על קיין לקראת הקיץ הבא. ז'וזה מוריניו 'מאוהב', על פי הדיווח, בחלוץ. התכנון של המיוחד הוא לשלב את קיין לצדו של רומלו לוקאקו, כשזלאטן איברהימוביץ' יעזוב את הקבוצה בסיום העונה. כדי להשיג את המפציץ האנגלי, השדים האדומים מוכנים להציע עבורו 190 מיליון יורו. 

בתוך כך, פורסם שטוטנהאם עשויה לשבור שיא של עשור מבחינת קהל במשחק פרמייר-ליג. התרנגולים, שעדיין לא ניצחו בוומבלי בליגה, יארחו את בורנמות' בשבת (17:00, ספורט1). הקבוצה יכולה לשבור את שיא הקהל בליגה שנקבע ב-2007, כשמנצ'סטר יונייטד הביסה את בלקבורן 1:4 באולד טראפורד לעיניי 76,098 צופים.

אריק לאמלה. חזר מפציעה של שנה (gettyimages)
אריק לאמלה. חזר מפציעה של שנה (gettyimages)

מתוך 158 יציעים בוומבלי, נותרו למשחק מול בורנמות' רק חמישה מקומות פנויים. בנוסף, בטוטנהאם קיבלו חדשות טובות, כשדני רוז – שלא שיחק עדיין העונה, ואריק לאמלה – שהיה פצוע כשנה, חזרו להתאמן עם הקבוצה אחרי תקופה ארוכה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי