פפ גווארדיולה: "המשחק הכי טוב שלנו מאז שהגעתי"

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | AFP

מנג'ר מנצ'סטר סיטי התמוגג מהשביעייה על סטוק והודה: "אני מכיר את הליגה טוב יותר ויודע כיצד להזיק ליריבות". וגם: המספרים המדהימים והרכש שעשוי להגיע בינואר

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי נתנה הצגת תכלית אתמול (שבת) כשדרסה 2:7 את סטוק באיתיחד ופתחה פער שתי נקודות בספגה על פני היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד. קבוצתו של פפ גווארדיולה כבר עתה נראית כמועמדת ודאית לזכייה באליפות ולא במקרה הצהיר מארק יוז, מנג'ר סטוק שאימן בסיטי בעבר, כי "סטוק לא תהיה הקבוצה האחרונה שסיטי תביס העונה".


"סאנדיי מירור" כתב: "לשחק היום מול סיטי זה כמו שאתה יודע שסופת הוריקן עומדת להגיע ובמקרה של סטוק אתה לא יכול לעשות שום דבר כדי להתחבא ממנה". פפ גווארדיולה, שנראה מתמוגג על הקווים אמר בסיום: "אנחנו עוד יכולים להשתפר, אבל אין ספק שזה המשחק הכי טוב שלנו מאז הגעתי לכאן. שיחקנו פשוט ומהר ולכן אני מברך את השחקנים שלי לא רק על הניצחון, אלא על הדרך בה עשינו את זה".




גווארדיולה שכח את כל הרכש שהביא בקיץ וטען: "יש לנו כמעט את אותו סגל מהשנה שעברה, אבל ההבדל שהעונה השחקנים שלי מכירים זה את זה טוב יותר ואת שיטת המשחק. אני מודה שגם אני מכיר טוב יותר את הליגה ויודע איך לעשות נזק גדול יותר לקבוצות ממול".



סטרלינג וסילבה. הסיטיזנס מרסקים את כל השיאים (AFP)


סיטי ללא ספק נראית כמו הקבוצה הדורסנית שהיתה לפפ גווארדיולה בברצלונה בימי השיא – היא הקבוצה הראשונה שכבשה 29 שערים בליגה העליונה ב-8 מחזורים ראשונים מאז עונת 1894/95, כשאברטון הבקיעה 30. זו גם רק הפעם השנייה שסיטי מבקיעה שביעיה במשחק ליגה, כשהראשונה הייתה מול נוריץ' בניצחון 0:7 ב-2013.


עוד מספרים מרשימים למדי: ראחים סטרלינג, שלא נספר יותר מדי על-ידי פפ בעונת הבכורה של הקטאלוני על הקווים באיתיחאד, הבקיע שישה שערים בששת משחקיו האחרונים לעומת חמישה ב-31 לפני כן. סרחיו אגוארו שישב על הספסל אחרי שהתאושש מתאונת הדרכים אפילו לא שותף והברזילאי גבריאל ז'סוס שכבש צמד כבר הבקיע בליגה שישה ב-7 משחקים.


למרות כל זאת, פפ לא מסתפק במה שיש לו ויודע שההגנה שלו עדיין שבירה – אחרי לראיה הצליחה סטוק, זמנית, לשוב מ-3:0 ל-3:2. לפי דיווחים בתקשורת האנגלית הבוקר הוא רוצה את מגן צ'לסי בעבר, ריאן ברטרנד והוא מוכן לשלם עליו 30 מיליון ליש"ט לסאות'המפטון אחרי שהמגן השמאלי בנג'מין מנדי ייעדר תקופה ארוכה בגלל פציעה. שחקני סיטי הופיעו לפני המשחק אתמול באימוניות שתמכו במנדי שנפצע רק אחרי שישה משחקים אחרי שנרכש ממונאקו. הם לבשו את השם מנדי וחיקו תמיכה דומה לזו שהייתה בשנה שעברה באילקי גונדואן.


Who needs a GF when you have these teammates ‍♂️ https://t.co/wu3784R8hi

— Benjamin Mendy (@benmendy23) October 14, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי