צפו בתקציר: פנדל של רוני בדקה ה-90 קבע 1:1 לאברטון בברייטון

וויין רוני
וויין רוני | צילום : GettyImages

השחפים והטופיז סיפקו דרמה בדקות הסיום. נוקארט (82) סיפק לעולה החדשה יתרון, אך פנדל של החלוץ הוותיק (89) השאיר את הכחולים ורונאלד קומאן בחיים. סאות'המפטון סיימה ב-2:2 ביתי מול ניוקאסל

(גודל טקסט)
משחקי המחזור השמיני בפרמייר-ליג המשיכו היום (ראשון), כשברייטון ואברטון נפרדו ב-1:1 משערים של אנתוני נוקארט לצד המארח ו-וויין רוני לכחולים . השחפים הגיעו להתמודדות ללא תומר חמד המורחק ובירם כיאל הפצוע, הטופיז ניצלו מפנדל בדקה ה-90. למרות השוויון, מעמדו של רונאלד קומאן מעורער, ורפא בניטס, שמאוכזב ממדיניות הרכש של הנהלת ניוקאסל, עשוי לעבור לכחולים. המאמן הספרדי והמגפייז נפרדו ב-2:2 מול סאות'המפטון.



ברייטון – אברטון 1:1
רונאלד קומאן יכול לנשום לרווחה כי התיקו ככל הנראה השאיר אותו במשרת מאמן אברטון לשבוע נוסף, למרות ששמו של רפא בניטס כבר מרחף מעל ראשו. המחצית הראשונה לא סיפקה אירועים משמעותיים והסתיימה ב-0:0 משמים. ברייטון החלה ליזום עם כניסתו של חוסה איסקיידרו בדקה ה-73. החלוץ הקולומביאני עורר את משחק ההתקפה של כריס יוטון, ובדקה ה-82 נוקארט הצרפתי ניצל באלגן ברחבת אברטון והעל את השחפים ליתרון מבטיח.


חניכיו של קומאן לא הרימו ידיים, וסמוך לשריקת הסיום ברונו סאלטור ביצע עבירה ברחבה ומי אם לא וויין רוני השווה ל-1:1. בתוספת הזמן שוערה האוסטרלי של ברייטון, מת'יוס ראיין, סיפק שתי עצירות אדירות שהשאירו את השחפים עם נקודה לאחר המשחק.


אנתוני נוקארט מעלה את ברייטון ליתרון (gettyimages)
אנתוני נוקארט מעלה את ברייטון ליתרון (gettyimages)


סאות'המפטון – ניוקאסל 2:2

קרב אנגלי קלאסי בסט.מאריס של הקדושים. שתי נקודות בלבד הפרידו ערב המחזור בין האורחת התשיעית למארחת מהמקום ה-12, והקבוצות סיפקו משחק מצוין בסיומו התחלקו הנקודות שווה בשווה. איזק היידן היה הראשון לכבוש כשהעלה בדקה ה-20 את המגפייז ליתרון, אלא שארבע דקות מפתיחת המחצית השניה איזן מנולו גביאנדיני בזכות בישול של ניית'ן רדמונד. איוסה פרס החזיר את היתרון בדקה ה-51, אלא שהחלוץ האיטלקי של הקבוצה הביתית השלים צמד מפנדל מוצלח בדקה ה-75.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי