צפו בתקציר: יונייטד נוצחה, 0:3 לסיטי על ברנלי. הפער: 5

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | Gettyiamges

הסיטיזנס מתחילים לברוח. אגוארו השתווה לשיאן השערים של התכולים בכל הזמנים עם פנדל מוצלח, אוטמנדי וסאנה השלימו. מוריניו ספג 2:1 אצל האדרספילד העולה החדשה ומתרחק מהפסגה

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון של צ'לסי, מנצ'סטר סיטי המשיכה הערב (שבת) בדהרה שלה כשפתחה פער של חמש נקודות בפסגה עם 0:3 חלק על ברנלי. מנגד, מנצ'סטר יונייטד שוב מעדה, הפעם עם 2:1 אצל האדרספילד העולה החדשה במפגש ראשון שלהן מזה 45 שנה.




האדרספילד – מנצ'סטר יונייטד 1:2

אחרי ה-0:0 בליברפול, השדים האדומים שוב מעדו והפעם אצל העולה החדשה. ז'וזה מוריניו איבד את פיל ג'ונס אחרי 23 דקות וזרק את ויקטור לינדלוף במקומו כשהשבדי שוב הוכיח שהוא לא ממש בשל לרמות האלה. תום אינס תיעתע בהגנה בדקה ה-28, דה חאה הדף וארון מוי האוסטרלי נעץ את הראשון עם השני שלו העונה. חלפו שש דקות ולינדלוף פיספס כדור, לורן דפוייטר הבלגי אמר תודה, עבר את דה חאה וקבע 0:2 לקבוצה שלא כבשה כבר חמישה מחזורים. רומלו לוקאקו שוב לא כבש אבל סידר בהרמה נהדרת שער מצמק למרקוס ראשפורד שנגח טוב לרשת בדקה ה-78, אך זה לא הספיק למוריניו שמתרחק מהפסגה. בשבוע הבא אגב מחכה לו טוטנהאם.



ארון מוי חוגג על יונייטד (Gettyimages)


מנצ'סטר סיטי – ברנלי 0:3

הסיטיזנס ממשיכים ללהוט ופתחו פער של חמש בפסגה. פפ גווארדיולה ביצע רוטציה אבל עם הסגל שלו זה לא ממש משנה. עבירה על ברנרדו סילבה ברחבה, סידרה לסרחיו אגוארו את השביעי שלו העונה עם פנדל מדויק בדקה ה-30. אגוארו הפך למלך השערים של סיטי בכל הזמנים בצוותא עם אריק ברוק כשכל אחד כבש 158 שערים עבור המועדון. התכולים נחו מעט אבל בדקה ה-73 נגיחה מדויקת של ניקולס אוטמנדי קבעה 0:2. שתי דקות אחרי ולירוי סאנה הצטרף לחגיגה עם בישול של קווין דה בריינה. 




אגוארו, השביעי שלו העונה (Gettyimages)


סוונזי – לסטר 2:1

ללא מאמן קבוע, השועלים יצאו עם ניצחון תחתית חשוב מאוד. מייקל אפלטון, מאמן המילואים עמד על הקווים וראה את ריאד מאחרז מסדר יתרון כשהרמה שלו פגשה את ראשו של פדריקו פרננדס שנגח לשערו הוא. שינג'י אוזאקי היפני הכפיל בדקה ה-49 ולמרות שער מצמק של אלפי מוסון בדקה ה-56, הברבורים ירדו למקום ה-15. לסטר קפצה הישר למקום ה-12.


סאות'המפטון – ווסט ברומיץ' 0:1 

אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון, הקדושים חזרו לחייך והכול בזכות אחד המועמדים הבכירים לשער העונה באירופה. סופיאן בופל, שנכנס כמחליף בדקה ה-81, לקח אחריות עבור המארחת. ארבע דקות הספיקו לקשר, שיצא לסאלום אישי על פני 70 מטרים, עבר חמישה שחקנים וירה כדור מושלם לחיבורים. איזו דרך לחגוג שער ראשון העונה! סאות'המפטון עם 12 נקודות העונה והיא מתרחקת מהתחתית, האורחת מאבדת גובה אחרי פתיחה טובה והיא ללא ניצחון ליגה בשבעת המחזורים האחרונים.


סופיאן בופל. ללא ספק אחד משערי העונה (gettyimages)
סופיאן בופל. משתולל לאחר גול אדיר (gettyimages)


משחקים נוספים:

סטוק – בורנמות' 2:1
(מאמה ביראם דיופ 63 / אנדרו סורמן 16, ג'וניור סטניסלאס 18 בפנדל)


ניוקאסל – קריסטל פאלאס 0:1
(מיקל מרינו, 86)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי