קלופ תחת מתקפה: "במקום לקחת אחריות הוא מאשים את לוברן"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

מאמן ליברפול סופג ביקורות קטלניות אחרי ה-4:1 לטוטנהאם, שהיה כולו מחדל הגנתי של השחקנים באדום. הגרמני החליף את שחקנו מוקדם וחטף: "תמחק את החיוך מהפנים, אתה השארת את הפא*ינג בלם הזה בקבוצה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
טוטנהאם פירקה את ליברפול 1:4 באחד המשחקים הטובים שנראו העונה בוומבלי. ההגנה של ליברפול היתה מחרידה והמנג'ר יורגן קלופ חייב לתת הסברים.


התקשורת רצתה לדעת מה קרה עם דיאן לוברן ומה דעתו על החולשה הנוראית שלה ההגנה, וקלופ לא היסס למתוח ביקורת: "אם אני הייתי במגרש הארי קיין לא היה מקבל את הכדור. התוצאה והמשחק הזה הוא אשמתנו בלבד. ללא ספק טוטנהאם הייתה טובה, אבל זאת הייתה הגנה גרועה".



"בשער הראשון לא היינו שם בכלל", ניתח הגרמני, "השער השני היה במתפרצת וכשהוא עבר את לוברן כבר היה מאוחר מדי. הייתה לנו הזדמנות לחזור אחרי ה-2:1, אבל זה לא היה היום שלנו. באנו לעשות תוצאה טובה".


קלופ. חוטף מכל כיוון
קלופ. חוטף מכל כיוון (AFP)


פרשן המשחק, פיטר שמייכל, טען שקלופ זרק את הבלם שלו לוברן מתחת לגלגלי האוטובוס: "הוא הרג את השחקן הזה. גם החילוף הזה לא עזר. הם עדיין הגנו על השער כאילו הם משחקים פעם ראשונה. קלופ צריך לקחת אחריות על הדרך בה הם משחקים בהגנה העונה ומה הוא עושה? שם את האחריות על לוברן". גארי נוויל הוסיף: "השוער של ליברפול והבלמים תמיד יהרגו את קלופ. הם לא ברמה הנדרשת".


אוהדי ליברפול זועמים על המאמן שלהם והנה חלק מהציוצים. אחד מהם כתב: "תמחק את החיוך מהפנים שלך קלופ. אתה השארת את הפאקינג בלם הזה בקבוצה". ליברפול לא ספגה כל כך הרבה שערים בשלב הזה של העונה (16) מאז 64/65 ולכן יש להם כעת את ההגנה הכי גרועה מזה למעלה מ-50 שנה.


When men were men. pic.twitter.com/FFdOz9K610

— DaveOCKOP (@DaveOCKOP) October 22, 2017


הארי קיין שוב הוכיח שזינדין זידאן לא צחק כשאמר שהוא חלוץ מושלם. הוא כבש צמד, בישל ואמר בסיום: "זאת היתה תוכנית המשחק שלנו. חשבנו לפתוח את המשחק בקצב מסחרר ולהיכנס בליברפול כדי לכבוש נגדם כמה שיותר שערים עד למחצית. שיחקנו מצוין. השער שלהם היה בניגוד למהלך המשחק ויכולנו לכבוש את הרביעי לפני המחצית". קיין טיפס למקום הראשון בטבלת מלך השערים בליגה עם שמונה כיבושים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי