"ליוז יש מזל שהבעלים של סטוק לא נוטה לפטר"

מארק יוז
מארק יוז | Getty

ב"טלגרף" מדווחים שקואטס שהעסיק רק שני מאמנים ב-11 שנים ייתן למנג'ר ארכה של עוד ארבעה משחקים, למרות שבזבז 45 מיליון ליש"ט על שני שחקנים שמחממים את הספסל

(גודל טקסט)

בעוד אוהדי סטוק לוחצים לפטר את מארק יוז אחרי פתיחת העונה הגרועה של הפוטרס, מקום 17 ושמונה נקודות מתשעה משחקים, בדיוק כמו לאברטון שמצויה מתחת לקו ופיטרה את רונלד קומאן, מעניק הבעלים פיטר קואטס גב למנג'ר הכושל.

"טלגרף" מדווח שהכישלון צורם במיוחד משום שהעונה סטוק השקיעה לא פחות מ-45 מיליון ליש"ט על שני שחקנים שמחממים את הספסל (בלם טוטנהאם קווין ווימר וחלוץ ווסט ברומיץ' סיידו ברהינו). עוד דווח שהכעס של האוהדים והמבקרים על יוז נובע מכך שהמנג'ר עולה בכל משחק בסגנון התקפי והרפתקני המוביל לתבוסות כמו 4:0 לצ'לסי בחוץ ו-7:2 לסיטי בחוץ וגם מנוצל על קבוצות חלשות כמו בורנמות' לנצל את העורף הפרוץ של הפוטרס ולצאת עם ניצחון חוץ של 1:2. "יוז כנראה חושב שהוא עדיין מאמן של סיטי", כועסים במועדון.

המזל של יוז הוא שקואטס בן ה-79, הבעלים של אתר ההימורים BET365, לא נוהג לפטר מאמנים. יותר מכך ב-11 השנים מאז חזר להנהיג את סטוק עברו בה שני מאמנים בלבד, טוני פוליס (2006 עד 2013) ויוז שנכנס הקיץ לעונה החמישית שלו.


ברהינו. עלה הון ובקושי משחק (Getty)

עם זאת ברור לכולם שלוח המשחקים שסידר לפוטרס קבוצות "בליגה שלהם" כמו לסטר, ברייטון וקריסטל פאלאס יהווה מבחן להמשך דרכו של יוז. המנג'ר עצמו נשמע רגוע כשאמר היום (שלישי): "אנחנו לא במשבר, רק לא במצב טוב כרגע בטבלה. בשנים האחרונות מעולם לא סיימנו קרובים למקומות שמובילים לירידה בתום העונה וגם העונה לא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי