צפו: מנצ'סטר יונייטד, ארסנל ומנצ'סטר סיטי בשלב הבא

ג'סי לינגארד וכריס סמולינג
ג'סי לינגארד וכריס סמולינג | AFP

גביע הליגה, שמינית הגמר: צמד של לינגארד סידר למוריניו קצת סיבות לחייך. התותחנים, שנזקקו להארכה, חזרו מפיגור מול נוריץ' ל-1:2 מצמד של אנקטייה. הסיטיזנס נזקקו לפנדלים מול וולבס

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
משחקי שמינית גמר גביע הליגה האנגלית יצאו הערב (שלישי) לדרך. מנצ'סטר יונייטד, שחוותה את הפסד הליגה הראשון שלה בשבת, התאוששה מעט כשגברה 0:2 על סוונזי בחוץ ועולה לרבע הגמר. בריסטול מהצ'מפיונשיפ הביסה את קריסטל פאלאס 1:4. לסטר חזרה מפיגור 1:0 ל-1:3 מול לידס יונייטד. בורנמות' גברה 1:3 על מידלסברו. 


מנצ'סטר סיטי התקשתה הרבה מעבר למצופה מול מוליכת הצ'מפיונשיפ וולבס, על אף הרכב חזק של פפ גווארדיולה ואחרי 0:0 בתום 120 דקות החבורה של פפ גווארדיולה ניצחה 1:4 בדו קרב פנדלים. ארסנל נמנעה ממבוכה גדולה אחרי שנחלצה מפיגור 1:0 באמירויות בדרך ל-1:2 על נוריץ', ניצחון שהושג לאחר הארכה. המשחקים יושלמו מחר כשצ'לסי תארח את אברטון וטוטנהאם את ווסטהאם. 




סוונזי – מנצ'סטר יונייטד 2:0
השדים האדומים, בהרכב משני ללא רומלו לוקאקו, דויד דה חאה, נמניה מאטיץ' והנריק מיקיטריאן, התגברו על הברבורים בדרך לרבע גמר המפעל בו זכו בעונה שעברה. ג'סי לינגארד כבש צמד (21 ו-59) וסידר לז'וזה מוריניו מעט סיבות לחייך לפני משחק הליגה מול טוטנהאם בשבת באולד טראפורד.המארחת תתרכז במאבקי התחתית בליגה.


ארסנל – נוריץ' 1:2 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
אדוארד אנקטייה בן ה-18 חילץ את ארסן ונגר ממבוכה ענקית. ג'וש מרפי העלה את הקבוצה מהמקום השישי בצ'מפיונשיפ ליתרון בדקה ה-34. כשנדמה היה שהסנסציה בדרך להיות מושלמת, אנקטייה כבש בדקה ה-85 ושלח את המשחק להארכה. השחקן הצעיר כבש גם בהארכה בדקה ה-96 והרגיע את המנג'ר הצרפתי, שעלה בהרכב חסר למדי.



אדוארד אנקטייה. הילד שהציל את ונגר (AFPׂ)


בריסטול סיטי – קריסטל פאלאס 1:4

הקבוצה של גלן הודל, מהמקום האחרון בפרמייר-ליג, התפרקה מול הקבוצה מהמקום השביעי בצ'מפיונשיפ. בקארי סאקו דווקא העלה את האורחים ליתרון (21), אך מאט טיילור (34), מילאן דיוריץ' (39), ג'ו בריאן (60) וקאלום אודוודה (66) סידרו ניצחון. כובש השער השני דיוריץ' עלה מהספסל בדקה ה-31.


לסטר – לידס 1:3

השועלים חזרו מפיגור לניצחון גדול על מועדון הפאר מהצ'מפיונשיפ. פבלו הרננדז (26) העל את האורחים ליתרון, אך שערים של קלאצ'י אינהצ'ו (30), איסלם סילמאני (70) וריאד מאחרז (88) סידרו למקומיים ניצחון ואת הכרטיס לשלב הבא. מאחרז וג'יימי וארדי עלו מהספסל בחצי השני.



ריאד מאחרז חוגג. עלה מהספסל ועשה את העבודה (AFP)


בורנמות' – מידלסברו 1:3
החבורה של אדי האו התקשתה מול היריבה במקום ה-13 בצ'מפיונשיפ, אך עשתה את העבודה. ג'ק סימפסון כבש את הראשון (49) לזכות הקבוצה מהמקום הלפני האחרון בפרמייר-ליג, מרקוס טרבנייאר איזן זמנית בדקה ה-56, אך קאלום וילסון (75, פנדל) ובניק אפובה (83) סגרו את הסיפור


מנצ'סטר סיטי – וולבס 0:0 (1:4 בפנדלים). לחצו לצפייה בתקציר

מוליכת הפרמייר-ליג מפרקת את הליגה, מושלמת בליגת האלופות, אך התקשתה דווקא מול מוליכת ליגת המשנה. סרחיו אגוארו, גבריאל ז'סוס וראחים סטרלינג פתחו, קווין דה בריינה עלה מהספסל, אך המארחים באיתיחאד התקשו מול שוער המשנה של וולבס, וויל נוריס. אבל בדו קרב הפנדלים קלאודיו בראבו המושמץ הדף פעמיים ברציפות, אגוארו חתם בצ'יפ וסיפק ערבוב של תחושות שמחה והקלה לפפ גווארדיולה ושחקניו.



סרחיו אגוארו עם הפנדל הקובע. מוליכת הפרמייר-ליג הזיע מעבר למצופה (AFPׂ)


.. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי