קלוד פואל מונה למאמן לסטר: "הזדמנות מרגשת"

קלוד פואל
קלוד פואל | Gettyiamges

הצרפתי בן ה-56 קיבל את התפקיד לאחר פיטוריו של קרייג שייקספיר והוא יעמוד על הקווים כבר במחזור הקרוב מול אברטון: "אני מצפה לפגוש את השחקנים והאוהדים"

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

שמונה ימים לאחר פיטוריו של קרייג שייקספיר, לסטר מינתה הערב (רביעי) את קלוד פואל בן ה-56 למנג'ר הקבוצה. הצרפתי, שחתם על חוזה עד 2020, יעמוד על הקווים כבר במשחק הליגה הקרוב מול אברטון. מייקל אפלטון, ששימש כמאמן זמני בניצחון על סוונזי, ימשיך במועדון וישמש כעוזרו.

"זו פריבילגיה נהדרת לאמן את לסטר סיטי", סיפר הצרפתי. "השאיפות של המועדון מאוד דומות לשלי. ההזדמנות לעזור לקבוצה מרגשת אותי ואני מצפה לפגוש כבר את האוהדים והשחקנים".



שייקספיר החליף כזכור בעונה שעברה את קלאודיו ראניירי, בצעד שהדהים את כל עולם הכדורגל. יחד עם זאת, המאמן הצליח לייצב את מצבה של הקבוצה בליגה בתחילת דרכו ואף להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות (אימן במשחק השני מול סביליה בשמינית וניצח 0:2). בעקבות עבודתו הטובה הוחלט בקבוצה להחתים את המאמן על חוזה ביוני לשלוש שנים.


#lcfc are delighted to announce the appointment of Claude Puel as the Club's new First Team Manager: https://t.co/OQeKNdlHWF#WelcomeClaudepic.twitter.com/RRgEdELdhy

— Leicester City (@LCFC) October 25, 2017


הקש ששבר את קו הגמל היה ככל הנראה ה-1:1 הביתי במחזור האחרון עם ווסט ברומיץ', כשהמארחת כמעט הפסידה ונחלצה מפיגור רק בדקה ה-80 בזכות שער של ריאד מאחרז. השועלים לא ניצחו בששת המשחקים האחרונים בליגה (שלושה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו).


פואל הוותיק החל את קריירת האימון אי שם ב-1999 במונאקו, הקבוצה בה שיחק לאורך כל הקריירה ובמדיה זכה בחמישה תארים. עונתו הראשון כמאמן הסתיימה עם אליפות, אך בהמשך חוזהו לא חודש והוא עזב את הקבוצה שהייתה לו כמו בית שני. התחנה הבאה הייתה ליל, שם אימן במשך שש שנים ובהמשך עבר לליון, איתה הגיע עד לשלב 4 האחרונות של ליגת האלופות. לאחר מכן עבר לניס ובהמשך הגיע גם לסאות'המפטון, ממנה פוטר לאחר עונה אחת בלבד.

 


פואל יצליח להוציא ממנו יותר? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי