צפו בתקציר: 2:3 לסיטי אצל ווסט ברומיץ', 0:3 לליברפול על האדרספילד

סיטי חוגגת
סיטי חוגגת | Getty

סאנה, פרננדיניו וסטרלינג המחליף כבשו לסיטיזנס ששוב מוליכים בחמש נקודות על יונייטד. המייטירדס התעללו בביתם בעולה החדשה. צ'לסי ניצחה את בורנמות' משער של הזאר, ארסנל הפכה ל-1:2 על סוונזי

(גודל טקסט)

הגדולות של אנגליה השלימו יום טוב מבחינתן במחזור ה-10 בפרמיירליג. מנצ'סטר סיטי לא נבהלה מהניצחון של מנצ'סטר יונייטד במשחק המוקדם היום (שבת) 0:1 על טוטנהאם וגברה בעצמה 2:3 בהות'רון על ווסט ברומיץ' שהשלימה בעצמה שמונה משחוקים ללא ניצחון. הפער בין שתי הגדולות חזר להיות חמש נקודות (28 נקודות מול 23).

ארסנל התגברה על פיגור מוקדם, ניצחה 1:2 את סוונזי ועלתה למקום הרביעי, לפחות זמנית. גם ליברפול חזרה לנצח ועשתה זאת עם 0:3 משכנע באנפילד על האדרספילד למרות ששיחקה ללא מאנה שעדיין פצוע ופיליפה קוטיניו החולה. הדרמה הגדולה התרחשה בסלהרסט פארק שם כפה וילפרד זאהה שוויון 2:2 עבור קריסטל פאלאס מול האורחת ווסטהאם, שכבר הוליכה 0:2. סטוק הפתיעה את ווטפורד עם 0:1 בחוץ ובמשחק האחרון של הערב בממלכה, אדן הזאר העניק לצ'לסי 0:1 בחוץ על בורנמות'.

ווסט ברומיץ' – מנצ'סטר סיטי  3:2
השחקנים של פפ לא היו במשחק גדול ובכל זאת הגיעו להמון הזדמנויות ומנגד חטפו שני שערים שטותיים. זה עדיין הספיק לשלוש נקודות ושמירת הפער בפסגה מז'וזה מוריניו ומנצ'סטר יונייטד. ניצחון שמיני ברציפות לסיטיזנס הלוהטים, משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון למפסידה. 


מהלך המשחק

דקה 10, 0:1 לסיטי – פרננדיניו הכניס כדור עומק לרחבה בצד שמאל, סאנה היתל במגן, התקדם ובעט שטוח לפינה הרחוקה.

דקה 13, 1:1 – גארת' בארי השתלט על כדור ומ-30 מ' שלח כדור מדוד לג'יי רודריגז שהקפיץ מעל אדרסון ופנימה.


רודריגס.שמחה שנמשכה בקושי 120 שניות (Getty)

דקה 15, 1:2 לסיטי – הפעם סאנה התנהל עם הכדור משמאל והעביר לפרננדיניו שהניף רגל והטיס את הכדור מ-20 מ' בחצי גובה פנימה.

דקה 64, 1:3 – קייל ווקר פרץ מימין והעביר רוחב וראחים סטרלינג המחליף, שתי דקות אחרי שנכנס, הרשית מקרוב.

דקה 92, 3:2 – אוטמנדי ניסה להחזיר כדור בחזה לאדרסון, מאט פיליפס התערב במהלך גנב את הכדור ושיגר אותו פנימה. 

ארסנל – סוונזי 1:2 (צפו בתקציר)
ארסן ונגר רשם הופעה מספר 800 בליגה על הקווים של התותחנים ויכול היה לחגוג בסיום ניצחון רביעי בחמישה משחקים. כמו במשחק גביע הליגה, ארסנל נזקקה למהפך כדי לרשם ניצחון. הברבורים עלולים למצוא את עצמם מתחת לקו האדום בתום המחזור. 

מהלך המשחק
דקה 22, 0:1 לסוונזי – לורן קוסיילני הגיע להרחיק ונפל, תאמי אברהם אמר תודה השתלט על הכדור והטיס אותו לעומק, סאם קלוקס כבש את שערו הראשון העונה כשהוא משחיל את הכדור בין רגליו של פטר צ'ך.

דקה 51, 1:1 – אלכסנדר לקאזט השתלט על כדור עם הגב לשער, חדר בכוח לרחבה והעביר לאוזיל. הגרמני שלח עקב אחורנית וקולשינאץ הגיע במרוצה וירה פנימה.


קולשינאץ חוגג את ה-1:1 בדרך למהפך (Getty)


דקה 58, 1:2 לארסנל
– גרניט ג'אקה הגביה לפינה השמאלית, הבוסני קולשינאץ השתלט והעביר למרכז וארון ראמזי כבש מקרוב.

ליברפול – האדרספילד 0:3 (צפו בתקציר)
גם בלי פיליפה קוטיניו החולה ודיאן לוברן שנפגע בחימום חזרו המייטרדס לנצח אחרי שתי נקודות בשלושת משחקי הליגה האחרונים. יורגן קלופ עדיין רחוק מאוד ממאבק האליפות וגם הטופ 4 לא ממש קרוב אליו. האדומים התגברו גם על החמצת פנדל מוקדמת וכבשו שלישייה במחצית השנייה.  

דקה 42 – טום סמית' תפס את דניאל סטארידג' ברחבה, אבל מוחמד סלאח בעט חלש ויונאס לסל, השוער הדני של הדארספילד, הדף את הפנדל.

דקה 50, 0:1 לליברפול – סמית' הרגיש לא נוח שלא עזר מספיק לליברפול והפעם החזיר כדור בראשו לאחור היישר לדניאל סטארידג' שניצל את המתנה כדי להרשית. יום אומלל לבלם העולה החדשה.

דקה 58, 0:2 – ג'יימס מילנר הגביה קרן משמאל ורוברטו פירמינו נגח מקרוב לרשת.


דקה 75, 0:3
– התקפה נהדרת של המארחת הסתיימה בחדירה של סלאח ברחבה ובקטנה אחורנית לעבר ווילאנדום שהתקדם מעט והפציץ את הפינה העליונה.


בורנמות' – צ'לסי 1:0 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
צ'לסי נקלעה למשבר של שלושה משחקים ללא ניצחון בליגה ובליגת האלופות בסוף ספטמבר/תחילת אוקטובר, אבל נראה שהבלוז השאירו את הצרות מאחוריהם. הערב הבלוז התארחו אצל בורנמות', המדורגת הלפני אחרונה, ובזכות שערו של הכוכב אדן הזאר, שכבש את שערו הראשון העונה בפרמייר-ליג, רשמו ניצחון ליגה שני ברציפות ועקפה את ארסנל כדי להתברג במקום הרביעי, עם 19 נקודות, משמע תשע הפרש מסיטי שבפסגה.


הזאר. נהנה מבישול של מוראטה (AFP)


ווטפורד – סטוק 1:0
משחק של הזדמנות אחרונה עבור מארק יוז שבעבקות הניצחון קפצה אל מעל הקו האדום. בדקה ה-16 שלח ג'רדן שאצ'ירי כדור קרן מתוחכם אל מחוץ לרחבה ודארן פלטשר הטיס אותו מבלי לעצור לרשת של הילאריו גומס. הפסד שני ברציפות לצרעות שמאבדות גובה. 

קריסטל פאלאס – ווסטהאם 2:2
במשחק הבית הקודם העייטים ניצחו את צ'לסי והשיגו נקודות ראשונות העונה, אבל התקוות למנף את סלהרסט פארק לזכותם התנפצו כבר בדקה ה-31 שמתפרצת נהדרת של הפטישים הסתיימה בדחיקה של צ'יצאריטו מקרוב לרשת. אנדרה איו הכפיל את התוצאה בדקה ה-43 בשער שהזכיר את האבא, עבדי פלה הגדול, פריצה עם הרבה כוח, להזיז מגן או שניים ואז לבעוט מ-16 מ' לפינה הגבוהה, 0:2.

המחצית השנייה נפתחה בהכשלה של אנדי טאונסנד ובביצוע מדויק של לוקה מילובוייביץ' בדקה ה-50 והסתיימה בשוויון דרמטי בדקה ה-97(!)  של וילפרד זאהה. פאלאס עדיין אחרונה, הפטישים עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. 
                        

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי