מוריניו: יש לי 25 תארים, אולי אני צריך עוד כדי שיעריכו אותי

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

מאמן מנצ'סטר יונייטד זועם על העיתונאים: "יש מאמנים שצריכים 25 תארים כדי להגיע למספרים שלי, אבל הם זוכים לפרגונים". באנגליה טוענים: מוריניו מעוניין בשדרוג בחוזהו. ב-18:30 צ'לסי וקונטה מחכים (ספורט1)

(גודל טקסט)

משחק לוהט ייערך היום (ראשון, 18:30, ספורט1) בסטמפורד ברידג' כשז'וזה מוריניו ומנצ'סטר יונייטד יפגשו את צ'לסי ואנטוניו קונטה הלחוצים.

מאמן השדים האדומים ממשיך למשוך את כל האש לעברו והפעם הקורבנות הם העיתונאים והמאמנים היריבים גם יחד. הפורטוגלי התלונן על הפרגון למאמני הקבוצות היריבות לעומת הביקורת שמופנית לעברו בגלל סגנון המשחק ההגנתי.

"המיוחד" זכה ב-25 תארים לעומת פפ גווארדיולה (21), אנטוניו קונטה (6), יורגן קלופ (5) ומאוריסיו פוצ'טינו (0). "יש עוד מנג'רים שצריכים לזכות בעוד תואר כדי להגיע ל-25 תארים. יש כאלה שזקוקים לעוד 25 כדי להגיע לרמה הזאת. יש כאלה שזקוקים לארבע (פפ), יש כאלה שצריכים עוד 12, או 15 ויש כאלה שצריכים 24". מוריניו הדגיש: "לי יש 25 תארים, אבל אולי אני צריך עוד אחד כדי שיהיה לי קצת קרדיט מאחרים".

בעיתון "סאנדיי טלגרף" נכתב שמתחילת העונה מוריניו מנסה לעורר מהומות שישרתו אותו מבחינה מקצועית. זה החל מהחזרה ל'להחנות את האוטובוס', מושג שהוא עצמו המציא ומאז משתמשים בו באנגליה בתדירות כשהחנה כזה מול ליברפול אחרי פתיחת עונה התקפית, אחר כך רמז על רצונו לעבור לפאריס סן ז'רמן ולבסוף יצא נגד אוהדי יונייטד שקראו בוז לעברו כשלא החליף את רומלו לוקאקו. הפורטוגלי זכה עם צ'לסי בשמונה תארים, אבל צפוי לקבל קריאות בוז מהאוהדים.

ז'וזה מוריניו. בטן מלאה (AFP)
ז'וזה מוריניו. בטן מלאה (AFP)

מרכוס רוחו ומרואן פלאיני צפויים להיות בסגל. שחקן ההגנה הארגנטינאי עדיין לא שיחק העונה בגלל הפציעה בברך שהתרחשה באפריל. הבלגי הוא הוא אחד השחקנים האהובים על מוריניו בזכות העבודה הרבה שלו במרכז המגרש. פול פוגבה לא יהיה בסגל למשחק.

בתוך כך, מוריניו ממשיך להעלות את הדרישות מהנהלת מנצ'סטר יונייטד. על פי 'מירור', הפורטוגלי, שחוזהו יסתיים ב-2019, מעוניין להעלות את שכרו מ-12 מיליון ליש"ט ל-15 מיליון ליש"ט. השדים האדומים מעוניינים להאריך את ההתקשרות עם המאמן כאשר המשא ומתן בין הצדדים צפוי לעלות הילוך לקראת חודש ינואר. הסיבה שמוריניו מעוניין לשדרג את ההסכם שלו הוא ההצלחה עם הקבוצה בעונה הקודמת, כולל ההגעה לליגת האלופות בזכות הנפת גביע הליגה האירופית, ושדרוג ההכנסות של המועדון ב-53.7 מיליון ליש"ט. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי