התיאבון של אברטון: רוצים את דייגו סימאונה באופן מיידי

רוצה תנאים משופרים. סימאונה
רוצה תנאים משופרים. סימאונה | צילום: AFP

ב-"סקיי ספורטס" דיווחו שהטופיז חושקים במאמן אתלטיקו מדריד כמחליפו של רונלד קומאן, אך הסיכויים יותר ריאלים שיגיע בקיץ, אם בכלל. גם מרקו סילבה ודייץ' עדיין בתמונה

(גודל טקסט)
אברטון אולי הולכת רחוק מדי, אבל לפי דיווח של "סקיי ספורטס" בעלי הקבוצה פארהד מושירי רוצה כמנג'ר הקבוצה את דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. לפי הידיעות הוא מועמד יחד עם סם אלרדייס לתפקיד למרות שאלרדייס טען שאף אחד מאברטון לא יצר איתו קשר.


לפי כתב "סקיי", אברטון חושבת בגדול ולמרות כישלון הפרויקט העונה, היא לא מרימה ידיים ורוצה את את סימאונה מיידית, אבל האופציה היותר ריאלית היא בקיץ. מועמדים נוספים חוץ מאלרדייס הם מרקו סילבה מנג'ר ווטפורד ושון דייץ' מברנלי. לסילבה קשה לומר כן כרגע בגלל שהוא מרגיש שהוא חייב לווטפורד שנתנה לו את הג'וב, וברנלי מערימה קשיים על עזיבת דייץ'. סימאונה עובר עונה לא טובה באתלטיקו מדריד והוא עשוי אולי להסכים להגיע לפרמיירליג, אבל רק בסיום העונה.



ייתכן שלאברטון לא תהיה ברירה אלא לתת את התפקיד לדייויד אנסוורת' שמונה למנג'ר הזמני ובינתיים השיג ניצחון יפה על ווטפורד 2:3 אחרי שזו כבר הובילה בגודיסון פארק 0:2.


Owner Farhad Moshiri wants Diego Simeone to be Everton manager. Other more realistic targets: Allardyce & Marco Silva or give it to Unsworth

— Kaveh Solhekol (@SkyKaveh) 7 בנובמבר 2017

סימאונה אוהב אתגרים ואברטון יכולה להיות אתגר טוב עבורו מכיוון שזו קבוצה עם פוטנציאל להצטרף לגדולות של אנגליה והיא לא מצליחה לעשות זאת שנים, למעט כמה הישגים עם דייויד מויס. הבעלים כעת יכול לספק לו מטריה כלכלית אם כי בעבר אמר סימאונה שהוא ירצה לאמן באיטליה ויש לו בעיה גדולה נוספת. הוא לא דובר אנגלית, אבל אפשר ללמוד את השפה בכמה חודשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי