קוטיניו: אני משחק באחד המועדונים הגדולים בעולם ושמח על כך

קוטיניו
קוטיניו | Getty

הברזילאי של ליברפול מתכונן עם נבחרתו להתמודדות מול אנגליה בשלישי וסיפק הצהרה לגבי מעבר לברצלונה. על המשחק בוומבלי: "מתרכז עכשיו במשימה הבינלאומית". דה ליכט לא יגיע בינואר, מינה עשוי להצטרף במקומו

(גודל טקסט)

סאגת המעבר של פיליפה קוטיניו לברצלונה הייתה אחת המדוברות בקיץ האחרון, ואמש (ראשון) היא קיבלה טוויסט נוסף כשהברזילאי הצהיר שהוא מאושר בליברפול ושלל את השמועות על הגעה לקטאולניה בחלון העברות בינואר.

קוטיניו שלל את האפשרות שיעבור לברצלונה בינואר הקרוב, כשאמר בראיון ב"סקיי ספורט": "אני משחק באחד המועדונים הגדולים בעולם, ואני מאוד שמח מהחיים שלי".

המשחק של ברזיל מול אנגליה ביום שלישי: "עכשיו אני צריך להתרכז על המשימה הבינלאומית. אני כשיר במאה אחוז. הייתה לי פציעה שבגלל החמצתי שלושה משחקים, אבל עכשיו אני חוזר ומוכן למשחק. זה אתגר קשה לשחק נגד נבחרת כמו אנגליה, וזה משחק הכנה מצוין עבורנו לקראת המונדיאל ברוסיה".

פיליפה קוטיניו. עד מתי האסגה עוד תימשך? (AFP) פיליפה קוטיניו. עד מתי האסגה עוד תימשך? (AFP)

למרות זאת, האתר הספרדי "דיאריו גול" טוען שקוטיניו כבר מחפש בית בברצלונה לקראת המעבר הצפוי בינואר ואף שלח נציגים שיבדקו את השטח עבורו. בידיעה נאמר שמאמן בארסה ארנסטו ואלוורדה ביקש מראשי המועדון לעשות הכל כדי לרכוש את השחקן כבר בחלון ההעברות הקרוב.

עדיין בגזרת החיזוק, סוכנו שלו מתיאס דה ליכט סיפר לתקשורת ההולנדית: "הוא מתכנן להישאר באייאקס לפחות עד הקיץ הקרוב". ההצהרה של סוכנו של הבלם ההולנדי עשויה לסלול את דרכו של יירי מינה לברצלונה. הקולומביאני, עליו יש לקאטלונים זכות ראשונים, זכה למעקב מצד הצוות המקצועי של ברצלונה בשנים האחרונות. ואלוורדה, שאינו מרוצה מתומאס ורמאלן, העביר מסר לראשי המועדון כי הוא זקוק לבלם נוסף בסגל בלי קשר למגעים עם סמואל אומטיטי, לגבי הארכת חוזהו. בנושא אחר, בתקשורת הקאטלונית ציינו כי מלבד יספר סילסן וארדה טוראן, שאר שחקני הסגל הבכיר צפויים לשחק בגביע העולמי הקרוב. 

ברצלונה לא תחכה לו? דה ליכט (טוויטר) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי