גווארדיולה תקף את ההתאחדות, פואל רתח על קומפאני

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

מנצ'סטר סיטי המשיכה לדרוס, הפעם עם 0:2 מול לסטר, אך המאמן כעס בעקבות הפציעה של סטונס והאשים את הנבחרת. מאמן השועלים ביקר את השיפוט, וגם: כל המספרים המטורפים של המוליכה האנגלית

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי המשיכה לדרוס אמש (שבת), הפעם עם 0:2 על לסטר, שהבטיח לפפ גווארדיולה את הפתיחה הטובה ביותר בתולדות הפרמייר ליג. סיטי צברה כבר 34 נקודות מ-12 משחקים, בדיוק כמו בעונת 2011/12, אך העונה מאזן השערים שלה איכותי הרבה יותר. הקבוצה של פפ מחזיקה במאזן שערים של 33+ לעומת 31+, הפרש שערים של 7:40 וממומצע של 3.3 שערים למשחק.


ועדיין, בממלכה תוהים מי מסוגל לעצור את הקטר של גווארדיולה. החגיגה מול השועלים הייתה הניצחון ה-16 של סיטי העונה כאשר רק אברטון (0:0) ו-וולבס (0:0 בגביע הליגה) הצליחו לעמוד מולה. לעומת התקופה הנהדרת, פפ הבהיר: "הפגרה תמיד מגיעה בתזמון בעייתי והשחקנים מתקשים לחזור ממנה. לסטר היא קבוצה טובה, ובכול זאת הם לא הצליחו ליצור מצב הבקעה מולנו לאורך כל המשחק". קווין דה בריינה הוסיף: "שלטנו לאורך כל המשחק, ואנחנו ממשיכים לשחק מעולה".



השינוי העונה בלט בצורה מיוחדת מול לסטר. בשנים האחרונות סיטי קרסה מול השועלים, ואף נכנעה בעונה שעברה 4:2 בקינג פאוור. הפעם, גבריאל ז'סוס דאג לשנות את המאזן בין שתי הקבוצות עם שער שמיני בליגה ומוערבות ישירה ב-20 שערים מתוך 21 משחקי שלו בליגה האנגלית, מתוכם 15 שערים וחמישה בישולים.



רותח מזעם. פפ (AFP) 


החדשות הרעות עבור גווארדיולה הגיעו מצדו של ג'ון סטונס. הבלם נפגע בירך והוא עשוי להיעדר בין ארבעה לשישה חודשים. פפ בחר לבקר את ההתאחדות האנגלית בסיום: "הגוף של השחקן הוא רק גוף. ג'ון לא היה צריך לשחק 180 דקות במשחקי ידידות, אני מבין את גארת' סאות'גייט שרוצה להכין את הנבחרת שלו למונדיאל. הבעיה היא שאנחנו דורשים מהשחקנים שלנו הרבה, ובמקביל פיפ"א מעמיסה עליהם עוד יותר".



ממול, קלוד פואל תקף את וינסנט קומפאני, ששב להרכב לראשונה מאז אוגוסט: "הוא היה צריך להיות מורחק אחרי התיקול על ג'יימי ורדי. השופט היה רך איתו ואולי זה היה משנה את המשחק". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי