דניאל סטארידג' מתחנן: בואו תחלצו אותי מאנפילד

סטארידג'
סטארידג' | Getty

ה"מירור טוען שהחלוץ בן ה-28, שהפך העונה לשחקן ספסל ומודאג מכך שלא ישחק במונדיאל במדי אנגליה, רוצה לעזוב בינואר. סיטי נכנסה למירוץ על ואן דייק

(גודל טקסט)

 דניאל סטארידג' רוצה לעזוב ומתחנן לקבוצות אחרות להחתים אותו, כך טוען ה"מירור" שהכתיר את הידיעה בכותרת שנונה: "אני חלוץ על. חלצו אותי מכאן (אנפילד)". רק 365 דקות יש לחלוץ בן ה-28 העונה שפתח בארבעה משחקים ובארבעה אחרים נכנס כמחליף. בגלל ההצלחה של חבריו לחוד מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו ופיליפה קוטיניו, סטארידג' הפך לשחק ספסל גם כשאינו פצוע.

האסימון נפל לסטארידג' כשלא שיחק דקה בשני המשחקים האחרונים (1:4 על ווסטהאם ו-0:3 על סאות'המפטון) דווקא לאחר שכבש מול האדרספילד במחזור הליגה הקודם. החשש שלו הוא שמצבו בליברפול יפגע בסיכוייו לשחק עם אנגליה במונדיאל. סטארידג' לא זומן החודש לסגל שלושת האריות לקראת משחקי ההכנה מול ברזיל וגרמניה והמנג'ר, גארת' סאות'גייט, נשאל על כך וענה בפשטות: "הוא לא משחק מספיק העונה".

ה"מירור" טוען בכתבה שהחלוץ מעוניין לעזוב את אנפילד בינואר לצמיתות או לפחות בהשאלה כפי שעשתה ארסנל עם ג'ק ווילשייר בעונה שעברה. הקשר הושאל לבורנמות', גילה יכולת טובה אבל העונה שוב מתייבש על הספסל עם שתי הופעות בלבד כמחליף.


כותרת הכתבה ב"מירור"

בתוך כך פורסם שמנצ'סטר סיטי תילחם עם ליברפול על רכישת וירג'יל ואן דייק מסאות'המפטון בינואר הקרוב. מחירו עשוי להיות 60 מיליון ליש"ט ולא בטוח שליברפול שרוצה בו תסכים לשלם את המחיר בעוד שאצל הסיטיזנס מדובר בכסף קטן. פפ חיפש חיזוק לעמדת הבלמים שלו עוד לפני שג'ון סטונס נפצע וייעדר כנראה שישה שבועות. עכשיו הוא תלוי בוינסנט קומפני שסובל כל הזמן מפציעות ולכן הוא רוצה את ואן דייק בכל מחיר. ההולנדי רצה לעבור לאנפילד בקיץ האחרון, אבל הצעה טובה עשויה לנווט אותו לאיתיאחד.

אחמד מידו, חלוץ העבר המצרי ששיחק בטוטנהאם בעבר, צייץ שלדעתו מוחמד סלאח לא יישאר זמן רב בליברפול ובעקבות היכולת הטובה שלו הוא יגיע לריאל מדריד. בציוץ אחר שלו כתב: "לפני שלוש שנים כתבתי שסלאח שחקן פי שלושה יותר טוב מראחים סטרלינג ששיחק אז בליברפול, אבל כולם צחקו עלי. עכשיו הם מבינים למה התכוונתי".

המגן אלברטו מורנו, שהחמיץ את ההולדת של בנו בגלל משחק הליגה של ליברפול נגד סאות'המפטון התראיין לעיתון "ABC" הספרדי והצהיר שלא יחגוג אם יכבוש שער מחר (21:45) מול קבוצתו לשעבר סביליה במחזור החמישי בליגת האלופות. "סביליה היתה תמיד בחיים שלי ובלי סביליה לא הייתי מגיע לשום מקום", אמר מורנו על קבוצתו לשעבר לזכותה כבש שישה שערים בליגה ב-44 הופעות. העניין הוא שמורנו לא כבש כבר שנתיים.


מורנו והלוחם שלו (אינסטגרם)

מיד לאחר המשחק הלך לבקר את אשתו והרך הנולד ואמר ל-ABC: "הכל עבר בסדר. אשתי ילדה את הלוחם שלי". הוא גם העלה תמונה באינסטגרם ובה כתב: "אנחנו עוד אדום אחד בעולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי