מוריניו לא מעוניין לוותר על מחיטריאן, לפחות בינתיים

הנריק מחיטריאן
הנריק מחיטריאן | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד מאותת לקשר הארמני שעליו להתעורר, כידוע ניפה אותו מהסגל בשני המשחקים האחרונים, אך במועדון מודים: "הוא לא התאקלם לפרמייר-ליג"

(גודל טקסט)

הוא אמור היה להיות מכוכבי מנצ'סטר יונייטד ואכן היה מהבולטים בפתיחת העונה, אבל בשורה התחתונה – הנריק מחיטריאן בילה את מרבית זמנו במ'צסטר יונייטד על הספסל. הארמני הגיע בקיץ שעבר ומאז הוא בנפילה חופשית, בממלכה כבר מדווחים על כך שיצטרך לעבוד קשה כדי לשכנע את המנג'ר ז'וזה מוריניו כי הוא ראוי לחזור להרכב.

מחיטריאן כידוע זכה בין השאר בתואר "שחקן השנה בבונדסליגה" לאור יכולתו בדורטמונד, אבל לפי "מירור", בהמשך ישיר לכך שבשני המשחקים האחרונים נותר מחוץ לסגל מסיבות מקצועיות, הוא עשוי למצוא את עצמו מחוץ לתיאטרון החלומות בקרוב.

מוריניו טען עוד לפני ההפסד לבאזל (1:0) כי אין ביניהם ריב אישי והכל עניין מקצועי. "יש לנו הרבה שחקנים בתפקיד שלו והוא צריך להוכיח את עצמו מקצועית", אמר המיוחד. הוא לא שיחק בניצחון 1:4 על ניוקאסל ולא היה בסגל ואילו לבאזל הוא המריא עם הקבוצה, אבל נופה מהסגל ברגע האחרון. מוריניו לא רוצה עדיין לוותר עליו ומקווה שהאיתות הברור לקשר המצטיין הוא לשפר את משחקו. אנשי הצוות של יונייטד טוענים שהוא לא התאקלם לפיזיות והמהירות של הפרמייר-ליג.


גם המקום בסגל כבר לא מובטח. מחיטריאן (Gettyimages)

בעונה שעברה הוא נרכש תמורת 27 מיליון ליש"ט מדורטמונד ובתחילת העונה הבריק עם מספר בישולים והפך לקשר קבוע בהרכב. כעת, אחרי שאיבד את מקומו בסגל, כבר שוקלים במועדון אם לא לנסות למזער נזקים ולמכור אותו. הארמני חתום עד 2020. כל זאת מדווח במקביל לראיון שהעניק חואן מאטה ובו אמר: "למה שלא אאריך חוזה ביונייטד? יש לי עוד כמה שנים לתרום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי