צפו בתקציר: 1:1 מאכזב לליברפול מול צ'לסי

וויליאן
וויליאן | Getty

המייטירדס היו טובים בהרבה מהבלוז ומוחמד סלאח כבש שער מבריק ומוצדק. ואז שלף קונטה מהספסל את השפן הברזילאי שלו וויליאן ושתי דקות אחר כך קיבל ממנו את השוויון בבעיטה מסובבת לחיבורים

(גודל טקסט)
ארבעה ימים בלבד אחרי ששמטה יתרון 0:3 בסביליה, ירדה מכר הדשא עם 3:3 והסתבכה בקרב על הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות, שוב הצליחה ליברפול לבאס את עצמה ואת אוהדיה אחרי 1:1 בבית עם צ'לסי.


אנטוניו קונטה , בדומה לז'וזה מוריניו, הגיע במטרה לסגור את החוד המבריק של המייטירדס ולבנות על מתפרצות מול ההגנה החלשה של יורגן קלופ. 65 דקות זה עבד לו עד שהשחקן הכי לוהט בליגה מוחמד סלאח כבש במבצע מבריק ומבישול של פליפה קוטיניו. גם אחרי השער לא ראינו יותר מדי מבלוז עד שהגיע וויליאן.


 


לא ברור מדוע האיטלקי לא מחזיק מהקשר שלו, השחקן הכי יציב בנבחרת ברזיל (41 הופעות בסלסאו מאז מונדיאל 2014) ואיך הוא לא בהרכב, אבל וויליאן עצמו נזקק לשתי דקות בלבד כדי לסובב לפינה הרחוקה, לתפוס את סימון מיניולה לא מוכן ולהביא לקבוצתו נקודה יקרה (שכולה גם משרתת את מנצ'סטר סיטי).
 

הרכבים
ליברפול: סימון מיניולה, ג'ו גומז, ראגנר קלאבן, ג'ואל מאטיפ, אלברטו מורנו, ג'ורדן הנדרסון, ג'יימס מילנר, פליפה קוטיניו, אלכס אוקסלייד צ'מברליין, מוחמד סלאח, דניאל סטארידג'.


צ'לסי: טיבו קורטואה, סזאר אספיליקווטה, אנדראס כריסטנסן, גארי קייהיל, דוידה זאפקוסטה, דני דרינקווטר, אנגולו קאנטה, טימו בקאיוקו, מרכוס אלונסו, אדן הזאר, אלברו מוראטה.


מהלך המשחק
דקה 11
– ליברפול לחצה על השער מהפתיחה אבל כל מה שהצליחה לנפק הוא בעיטה של סלאח מעל לשער.


דקה 22 – התקפה נדירה של צ'לסי הסתיימה בחדירה של דרינקווטר מעבר למרכז ההגנה הכבש של המייטירדס, אבל מיניולה ביציאה אמיצה גלש לרגלי הקשר והרחיק לקרן.



הזאר. משחק מאופק (Getty)


דקה 40 – סלאח ניער מעליו את קייהיל, הסתובב ובעט סנטימטרים מהמשקוף.


דקה 65, 0:1  לליברפול – צ'לסי שמה אוטובוס ברחבה? שני המנעולנים המומחים של המייטירדס יפרצו אותה. קוטיניו רץ ממרכז המגרש עם הכדור צמוד לרגל כשסלאח רץ לצדו, בתזמון מושלם שחרר הברזילאי מסירה קצרה, באקאיוקו פספס אותה וסלאח השתלט על הכדור, ביצע הטעייה אחת, ששמה אותו מול טיבו קורטוואה ומשם לרשת.



סלאח. שער עשירי העונה בפרמייר-ליג (Getty)


דקה 85 , 1:1 –
קונטה שלא מחזיק העונה מוויליאן וסיבותיו המוזרות עמו זרק את הברזילאי למערכה ותוך שתי דקות קיבל ממנו את השעון. וויליאן חדר  מימין לרחבה ושלח כדור מסובב לרשת הגבוהה בצד שמאל, מיניולה התרומם אבל לא הגיע לכדור ואנחנו בשוויון.



קלופ זועם על השופטים. מה הוא רוצה מהם? (Getty)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי