מאנה הרגיע: הוויכוח שלי עם קלופ היה אך ורק מקצועי

סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | Getty

חלוץ ליברפול ניסה לצנן את הגזרה מול המאמן לקראת המפגש מול סטוק (רביעי, 22:00, ספורט3) והחמיא לסלאח: "מאושרים שהוא איתנו". רייט תקף את ניהול המשחק של קלופ

(גודל טקסט)

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, ליברפול תנסה לחזור מחר (רביעי, 22:00, ספורט3) אל המסלול כשהיא תתארח אצל סטוק סיטי באצטדיון בריטניה. הסוגיה המעניינת ביותר בנוגע למייטי רדס היא מעמדו של סאידו מאנה. הסנגלי סופסל מול צ'לסי והוביל את הפרשנים להעביר ביקורת קשה על יורגן קלופ. 


לקראת המפגש מול הפוטרס, אמר מאנה: "לא התווכחתי עם יורגן לגבי כמות הדקות שלי. קשה לי לשבת על הספסל, אבל זה היה בסך הכול ויכוח על רקע מקצועי בלבד. המאמן ביקש ממני לשחק באגף הימני, וברגע מסוים הייתי בעמדת החלוץ המרכזי. מוחמד סלאח היה לידי וקלופ ביקש שאחזור לאגף הימני". 

 


הקיצוני הוסיף: "בסיום המשחק מול צ'לסי המשכנו לדבר על הנושא הזה, ואמרתי לו שהיה לי הרבה יותר קל אם סאלח היה תופס את העמדה שלי. אין שום בעיה ביני לבין המאמן, דיברנו על הנושא והסברתי לו את העמדה שלי". הסנגלי גם בחר לפרגן לסאלח: "אנחנו מאושרים שהוא איתנו. מדובר בשחקן חשוב בשבילנו, ואני אמשיך לעזור להבקיע כמה שיותר. כשאתה נותן למוחמד מרחב, הוא מדהים ואף אחד לא יכול לעצור אותו. סלאח שחקן חכם". עדיין לא ברור האם קלופ יבחר לשלב את מאנה בהרכב לקראת סטוק. 


 


ואיך אפשר בלי ביקורת על קלופ? איאן רייט בחר לתקוף את המאמן: "יורגן טען כי ביום שהקבוצה שלו תהיה מושלמת בהגנה, הוא יפרוש. מדובר במילים יפות, של אידיאליסט. הרי אם הוא היה מוביל את הטבלה הוא לא היה מנסה לסגור את המשחקים? מדובר בניהול משחק בסיסי, הוא לא יודע להתמודד עם סיטואציות של לשחק מעט הגנתי יותר". 


הפעם הוא יפתח? מאנה (GETTY) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי