צפו: ליברפול דרסה את ברייטון 1:5, רק 1:1 לטוטנהאם בווטפורד

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | טוויטר

פירמינו (צמד), ג'אן, קוטיניו ועצמי של דאנק כבשו למייטירדס. מורי צימק בפנדל, חמד וכיאל לא שותפו. קבאסלה העלה את הצרעות ליתרון, סון השווה וסאנצ'ס הורחק בספרס. צ'לסי גברה על ניוקאסל 1:3. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
המחזור ה-15 בפרמייר-ליג נפתח היום (שבת) בסערה עם ניצחון של צ'לסי על ניוקאסל 1:3 בסטמפורד ברידג'. הבלוז השיגו שלוש נקודות חשובות ונצמדו למנצ'סטר יונייטד בפסגה כשהם ממוקמים במקום השלישי עם 32 נקודות, החבורה של רפא בניטס במקום ה-12 עם 15 נקודות. איש המשחק היה אדן הזאר כשכבש צמד, אלבארו מוראטה הפך את התוצאה עוד במחצית הראשונה, וכבש את שערו ה-11 העונה בגניחה יותר מכל שחקן אחר בחמשת הליגות הגדולות באירופה. דווייט גייל כבש עבור המגפייז.


ליברפול הביסה את ברייטון 1:5 ועלתה למקום הרביעי, טוטנהאם סיימה ב-1:1 עם ווטפורד וטיפסה למקום השישי. וגם: אברטון ניצחה את האדרספילד 0:2, קריסטל פאלאס ו-ווסט ברומיץ' נפרדו ב-0:0, לסטר גברה על ברנלי 0:1 וסטוק סיטי הפכה את התוצאה וניצחה את סוונסי 1:2.



המשחק נפתח בסערה כשניוקאסל היממה את הסטמפורד ברידג', כשגייל ניצל הדיפה לא טובה של קורטואה וכבש מול שער חשוף בדקה ה-12. הזאר לא חיכה יותר מדי זמן והשווה את התוצאה בדקה ה-21 כשניצל הרחקה לא טובה של פלוריאן לג'ן מניוקאסל. הבלוז המשיכו ללחוץ על הגנת המגפייז ו-ויקטור מוזס שלח כדור רוחב נהדר מאגף ימין אל ראשו של מוראטה, והספרדי נגח בקלות את ה-1:2 לצ'לסי בדקה ה-33.


המומנטום החיובי של צ'לסי המשיך גם במחצית השנייה. האלופה המשיכה ללחוץ על הגנת ניוקאסל והייתה צריכה לקבל פנדל, לאחר הכשלה על הזאר שלא קיבלה שריקה. הבלגי המשיך לעשות ככל העולה על רוחו והיה יכול להשלים צמד, כשדאבל פס שלו עם דני דרינקווטר הסתיים בהחמצה של הקשר. בדקה ה-72 מוזס הוכשל ברחבה, והזאר הקפיץ באלגנטיות את הכדור לרשת.


הרכבים
צ'לסי: טיבו קורטואה, סזאר אספיליקואטה, אנטוניו רודיגר, אנדראס כריסטיאנסן (גארי קייהיל, 80), מרקוס אלונסו, ססק פברגאס (טימו בקאיוקו, 78), אנגולו קאנטה, דני דרינקווטר, ויקטור מוזס, אדן הזאר (וויליאן, 78), אלברו מוראטה.


ניוקאסל: קארל דרלואו, חאבייר מאנקיו, פלוריאן לג'ן, צ'אנסל אמבמבה, מאט ריצ'י, מיקל מרינו (דיאנדרה ידלין, 85), מוחמד דיאמה (ג'ונגו שלבי, 75), ג'ייקוב מרפי, איוסה פרס (אייזיק האידן, 62), קווייט גייל.



אנטוניו קונטה. חייב שלוש נקודות (AFP)


מחצית ראשונה
דקה 12, 0:1 לניוקאסל! כדור ארוך הגיע אל גייל בתוך הרחבה והחלוץ הוריד אותו בנגיעה אל מרפי, קורטואה יצא והדף את הכדור חזרה אל רגליו של גייל והאנגלי הבקיע ללא בעיה מול שער חשוף.


דווייט גייל. הימם את הסטמפורד ברידג' (gettyimages)
דווייט גייל. הימם את הסטמפורד ברידג' (gettyimages)


דקה 21, צ'לסי משווה ל-1:1! מסירה ארוכה אל תוך הרחבה של אספילקואטה נחסמה על ידי לג'ן, הכדור הגיע אל רגליו של הזאר החופשי והבלגי בעט מהאוויר אל הרשת.


אדן הזאר. לא חיכה הרבה זמן להשוות (gettyimages)

אדן הזאר. לא חיכה הרבה זמן להשוות (gettyimages)


דקה 33, 1:2 לבלוז! ריצ'י הרחיק את הכדור דווקא אל רגליו של מוזס, הניגרי הגביה את הכדור לרחבה ומצא את ראשו של מוראטה, שכבש ללא בעיה. זהו שערו ה-11 של הספרדי בנגיחה, יותר מכל שחקן בחמשת הליגות הגדולות באירופה.


אלבארו מוראטה. כבש ללא בעיה. (gettyimages)
אלבארו מוראטה. כבש ללא בעיה את המהפך (gettyimages)


מחצית שנייה
דקה 56: הזאר פרץ לרחבה בין שלושה שחקני הגנה והוכשל, אך לא זכה לשריקה.


דקה 69: פריצה נהדרת של הזאר הסתיימה בדאבל פס של הבלגי עם דרינקווטר, אך הזאר פספס את הכדור ולא הצליח לכבוש את השלישי.


דקה 72, פנדל לצ'לסי: פברגאס מצא את מוזס ברחבה, הניגרי פרץ לרחבה והוכשל על ידי ריצ'י.


אנטוניו קונטה. מרוצה מהשריקה לפנדל (gettyimages)
אנטוניו קונטה. מרוצה מהשריקה לפנדל (gettyimages)


דקה 74, 1:3 לבלוז! הזאר לקחת את האחריות של בעיטת העונשין, ובקור רוח הקפיץ באלגנטיות את הכדור לרשת.


דקה 77: מוראטה מצא את הזאר לבדו ברחבה והבלגי ניסה להקפיץ מעל דרלואו, שיצא והדף בצורה פנסטית.


שחקני צ'לסי באים לברך את הזאר (gettyimages)
שחקני צ'לסי באים לברך את הזאר (gettyimages)


ברייטון – ליברפול 5:1
החבורה של יורגן קלופ המשיכה את המומנטום האדיר מה-0:3 על סטוק באמצע השבוע, והניצחון על השחפים העלה אותם למקום הרביעי עם 29 נקודות. ברייטון נשארה במקום העשירי עם 17 נקודות. אמרה ג'אן פתח את מסכת השערים בדקה ה-30 כשנגח קרן של פיליפה קוטיניו לרשת. חלפה רק דקה ורובטו פירמינו קיבל מסירת רוחב נהדרת מאגף שמאל מהקשר הברזילאי וקבע 0:2 מהיר.


המחצית השנייה החלה בסערה והחלוץ ברזילאי השלים צמד בדקה ה-48 לאחר בישול ענק של מוחמד סלאח. גלן מורי צימק בדקה ה-51 מפנדל. קוטיניו כבש 1:4 בדקה ה-87 בזכות בעיטה חופשית מתוחכמת מתחת לחומת שחקני ברייטון. תוצאת המשחק נקבעה כשלואיס דאנק כבש שער עצמי בדקה ה-89 והעניק 1:5 גדול לליברפול. תומר חמד ובירם כיאל היו על הספסל, אך לא זכו לדקות משחק.

pic.twitter.com/Ygtp9FMyIQ

— Liverpool FC (@LFC) December 2, 2017

ווטפורד – טוטנהאם 1:1

למרות התוצאה המאכזבת הספרס עלו למקום ה-שישי עם 25 נקודות. הצרעות נשארו במקום השמיני עם 22 נקודות. ווטפורד לא חיכתה יותר מדי זמן ובדקה ה-13 כריסטיאן קבאסלה העניק למארחת יתרון מוקדם, בזכות בישול של טום קלברלי. חלפו רק 12 דקות וטוטנהאם איזנה את התוצאה, כשכריסטיאן אריקסן שלח כדור רוחב מאגף ימין אל היונג-מין סון ברחבה והקוראני כבש מול שער חשוף. הספרס נשארו בעשרה שחקנים לאחר דוידנסון סאנצ'ס ספג כרטיס אדום בדקה ה-52.

Sonny taps in to level the score at Vicarage Road!

#WatfordFC 1-1 #THFC ⚪️ pic.twitter.com/HiKRJvk5qx

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) December 2, 2017

תוצאות נוספו
ת
אברטון – האדרספילד 0:2
(גילפי סיגורדסון 47',דומיניק קלברט-לווין 73')

pic.twitter.com/qgtQdF3FUj

— Everton (@Everton) December 2, 2017

לסטר – ברנלי 0:1
(דמאראי גריי 6')


סטוק סיטי – סוונסי 1:2
(שרדאן שאקירי 36', ממה דיוף 40'/ ווילפרד בוני 3')

Three points to the Potters #SCFC ⚪️ pic.twitter.com/zSL3Iz0HHo

— Stoke City FC (@stokecity) December 2, 2017


ווסט ברומיץ – קריסטל פאלאס 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי