"יהיה נחמד לשבור את שיא הניצחונות הרצופים דווקא באולד טראפורד"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

במנצ'סטר סיטי מרוצים מה-1:2 על ווסטהאם וכבר חושבים על הדרבי הגדול במחזור הבא, דלף התלונן: "היריבים מחנים את האוטובוס מולנו". גווארדיולה ענה לפוגבה: "דווקא הייתי רוצה שהוא ישחק מולנו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
היכולת אולי בירידה קטנה, אבל קצב צבירת הנקודות של מנצ'סטר סיטי ממשיך להיות מטורף. הסיטיזנס השיגו אתמול (ראשון) 1:2 שלישי ברציפות, הפעם על ווסטהאם, והשוו את שיא הפרמייר-ליג עם 13 ניצחונות רצופים, כמו ארסנל וצ'לסי, והגיעו ל-20 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. הקבוצה של פפ גווארדיולה צברה עד כה 43 נקודות מ-45 אפשריות, ובשבוע הבא מצפה לה הדרבי מול יונייטד, במשחק שיכול להיות ההזדמנות האחרונה של השדים האדומים להציל את העונה, עבורה ועבור כל הליגה.


רק ארבע קבוצות בתולדות הכדורגל האגנלי השיגו 13 ניצחונות רצופים – פרסטון (1891/2), ארסנל (2001/2) וצ'לסי (2016/17), עכשיו גם מנצ'סטר סיטי הצטרפה למועדון המכובד.




שחקן המוליכה פביאן דלף התלונן על כך שקבוצות מתגוננות מול סיטי בצורה מוגזמת: "הם שמים 11 שחקנים מאחורי הכדור ומחנים את האוטובוס, אבל יש לנו שחקנים כמו דויד סילבה בקבוצה ואנחנו יודעים שאם נמשיך לדחוף אנחנו ננצח בסופו של דבר. יהיה נחמד מאוד לשבור את שיא הניצחונות הרצופים אי פעם באנגליה אם ננצח את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד".


גווארדיולה אמר בסיום: "הייתי רוצה שפול פוגבה ישחק נגדנו בדרבי". המאמן הספרדי עקץ על הדרך את הכוכב הצרפתי של היריבה העירונית שאמר לפני שהורחק מול ארסנל: "אני מקווה שכמה משחקני סיטי ייפצעו כמו שקורה אצלנו". פפ הגיב: "נקווה שלא יהיו לנו פציעות". אחרי שגרד את ראשו כמה שניות הוסיף: "אני דווקא הייתי רוצה שהוא ישחק נגדנו. אני רוצה שהשחקנים הכי טובים ישחקו נגדנו. אני בטוח שמה שאמר זאת רק צורת ביטוי בגלל שהוא לא ירצה שחברים שלו ייפצעו".


פפ גווארדיולה. שובר שיאים (AFP)
פפ גווארדיולה. שובר שיאים (AFP)


לשאלה אם ישחק עם הרכב חסר מול שחטאר דונייצק בליגת האלופות ענה: "אני לא בטוח. דיברתי עם השחקנים בחדר ההלבשה ואמרתי שמי שלא רוצה לשחק באלופות שיגיד לי. אני טס לאוקראינה עם הקבוצה לנצח את המשחק מתוך כבוד ליריבה וכבוד לנאפולי (שיכולה עדיין לעלות, י"ז). הדרך הכי טובה להתכונן למשחק נגד יונייטד היא לשחק טוב נגד שחטאר".


13 – Manchester City have equalled the record for longest winning run in a single top-flight season, level with Sunderland, Preston (both 1891-92), Arsenal (2001-02) and Chelsea (2016-17). Rampage. pic.twitter.com/v921TYijYI

— OptaJoe (@OptaJoe) December 3, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי