דה בריינה: לעולם לא נשחק הגנתי, גם לא בדרבי

דה בריינה
דה בריינה | AFP

כוכב מנצ'סטר סיטי עקץ את מוריניו ומנצ'סטר יונייטד לקראת המפגש הענק בראשון (18:30, ספורט2): "נשחק כמו שאנחנו תמיד משחקים, אף פעם לא נשנה את השיטה. הדרך שלנו חשובה, היא ניצחה לנו משחקים"

(גודל טקסט)
עם כל הכבוד למשחקים של מנצ'סטר סיטי ויונייטד במחזור השישי של ליגת האלופות, המבחן המשמעותי ביותר של שתי המוליכות של הליגה האנגלית יהיה ביום ראשון הקרוב כאשר השדים האדומים יארחו את המוליכה (18:30, ספורט2). לקראת מפגש הפסגה בתיאטרון החלומות, קווין דה בריינה בחר לעקוץ את ז'וזה מוריניו, שמודע לכך כי ניצחון של פפ יגדיל את הפער ל-11 נקודות.


אחרי ש'המיוחד' ספג ביקורת קשה על הסגנון ההגנתי של הקבוצה שלו מול ליברפול באנפילד, בתקשורת חוששים כי הוא צפוי לשחק בצורה זהה גם דרבי. בצל הדיווחים הללו, דה בריינה, שבישל העונה כבר שמונה פעמים בליגה, עקץ: "אנחנו לעולם לא נשחק הגנתי ונחכה למתפרצות".



"נשחק באולד טראפורד כמו שאנחנו תמיד משחקים", הסביר הבלגי: "אנחנו אף פעם לא משנים את השיטה שלנו. אנחנו מנסים לעשות את הדברים שאנחנו טובים בהם, ואנחנו לא טובים בהגנה. המטרה היא ללחוץ את יונייטד ולראות איך הם יגיבו לזה. אם ננצח, זה יהיה הישג מאסיבי. הרי לא תמיד הכול מסתכם בניצחון או הפסד. הדרך שלנו חשובה, עד כה היא ניצחה לנו משחקים". 



מי הכי הגנתי בעיר? מוריניו ולוקאקו משוחחים (AFP) 


על האפשרות שסיטי תפתח פער של 11 נקודות בפסגה: "זה יתרון של ארבעה משחקים על יונייטד. מדובר בפער גדול, שיהיה להם קשה לסגור. במקרה כזה, גם אם נפסיד שלושה משחקים עדיין יהיה לנו פער סביר".


השיא האנגלי שסיטי יכולה לשבור: "שיאים זה דבר יפה, אבל אם נסיים את העונה ונישאר בידיים ריקות אז לא עשינו שום דבר. ניצחנו כבר 20 משחקים בכול המסגרות, אבל אף אחד לא ידבר על זה אם לא נזכה בתארים". 


מוריניו שומע? דה בריינה (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי