צ'לסי תתארח אצל ווסטהאם, כיאל וחמד מחכים להאדרספילד

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Gettyiamges

שני הישראלים צפוים לפתוח על הספסל לקראת המחזור ה-16, הבלוז של קונטה מחפשים ניצחון 50 על הפטישים. חגיגה אנגלית ב-16:50 בספורט1

(גודל טקסט)

בין הדרבי הגדול של מנצ'סטר והדרבי הגדול של העיר ליברפול ביום ראשון, גם בלונדון צפוי להיות בשבת דרבי מרתק לא פחות, כשווסטהאם תארח את צ'לסי (14:30, ספורט2). ווסטהאם הציגה כדורגל מצוין יחסית נגד מנצ'סטר סיטי ונכנעה רק בסיום 2:1, אבל מקווה לחולל סנסציה ב"לונדון סטדיום" מול הבלוז של קונטה.


מצבה של הקבוצה רע מאוד עם מקום לפני אחרון והמנג'ר החדש, דיוויד מויס כבר על סכינים כאשר לא הצליח לאושש את הקבוצה. הוא לקח לפחות החלטה אחת רצינית כשהשוער הספרדי, אדריאן, ימשיך לקבל צ'אנס אחרי שהצטיין נגד סיטי, וג'ו הארט המושאל מסיטי יסופסל. החלוץ המקסיקני, חביאר הרננדס, שלא שיחק חמישה שבועות בגלל פציעה התאמן כל השבוע ויהיה נראה בהרכב. אנטוניו קונטה עשוי לשחק עם אותו הרכב שניצח את ניוקאסל 1:3. 
 



צ'לסי ספגה רק ארבעה שערים בשבעת המשחקים אחרונים בכל המסגרות. למרות ה-1:1 מול אתלטיקו מדריד באלופות היא מקווה לרשום ניצחון 50 בתולדותיה על הפטישים. לעומתה ווסטהאם ב-22 משחקי ליגה אחרונים ניצחה רק שניים והפסידה 16. היא לא ניצחה בליגה כבר שמונה משחקים כולל חמישה הפסדים. צ'לסי ניצחה בשנה שעברה פעמיים 1:2. 


משחק נוסף תארח האדרספילד את ברייטון של תומר חמד ובירם כיאל (17:00, ספורט1 וחגיגה אנגלית). שני הישראלים לא אמורים לפתוח בהרכב וינסו לעודד את קבוצתם מבחוץ אחרי ההפסד הביתי מול ליברפול 5:1 שיכול להרוס כל קבוצה ולנצח ביורקשייר את הכפיל של קלופ, דיוויד ואגנר, שמגיע גם הוא אחרי הפסד לאברטון 2:0. 



תומר חמד. עשוי לפתוח על הספסל (GettyImages)


קשרה ההולנדי של ברייטון, דייווי פרופר, קרא לקבוצה להתאושש מההפסד: "ליברפול היתה מסוכנת כשהכדור היה אצלנו וזה היה קשה עבורנו. לא חושב שהאדרספילד תשחק דומה, אבל עדיין יהיה משחק קשה". האדרספילד הפסידה 7 מ-9 משחקיה האחרונים בליגה וארבעה אחרונים. פחות או יותר זה קרב בין שתי קבוצות שלא רוצות לרדת. אסקיאל שלוטו האיטלקי-ארגנטיני עשוי לשחק כמגן ימני, אזיאה בראון, סולי מרץ' וחוסה איסקיירדו מקווים לשחק באגף שמאל.


מנג'ר ברייטון, כריס יוטון, אמר שהוא כעס על החגיגות המוגזמות של יורגן קלופ בניצחון ליברפול וגם כאילו התעלם מלחיצת היד של יוטון בסיום, אבל הוא אמר שהפרשה מבחינתו גמורה: "קלופ התנצל לפני המשחק באלופות ואמר שהוא רץ לברך את מוחמד סלאח. האמת שהוא בא לחפש אותי אחרי כן והייתי במסיבת עיתונאים. אני מאמין להסברים שלו. הוא לא התקשר אלי מאז, אבל שוחח אחרי המשחק עם הצוות שלי אחרי המשחק". 


טוטנהאם – סטוק (17:00, ספורט2). מאמן התרנגולים, מאוריסיו פוצ'טינו, מקווה שהקבוצה שלו תחזור למירוץ לארבע הגדולות אחרי הניצחון על אפואל ניקוסיה 0:3. בליגה טוטנהאם לא ניצחה ארבעה משחקים וליקטה רק שתי נקודות. מאזן שחור שהוריד אותה למקום שישי ומאיים להשאיר אותה בלי כרטיס לאלופות דווקא בשנה הבאה כשתיכנס לאיצטדיון החדש.




פוצ'טינו. טוטנהאם לא רוצה להישאר לי הכרטיס לאלופות בעונה הבאה (GettyImages)


הקבוצה חסרה בעיקר בלמים לאחר שטובי אלדרווירלד פצוע לתקופה ארוכה ודווינסון סאנצ'ס ירצה הרחקה לשלושה משחקים אחרי שספג אדום במשחק האחרון. חואן פוית' הארגנטיני הצעיר עשוי לעשות בכורה בהרכב לצידו של יאן ורטונכן. מול טוטנהאם ישחק הבלם שלה לשעבר קווין ווימר שמחליף את מרטין אינדי הפצוע. סטוק מקווה לנצל את וומבלי בו טוטנהאם לא מרגישה בבית ולנצח בחוץ אחרי שניצחה רק משחק משבעה העונה בחוץ.


דני רוז הכחיש בפעם המי יודע כמה שהוא במלחמה עם פוצ'טינו אחרי שהכחיש טענות ברשתות החברתיות כאילו היה לו ויכוח בניצחון על ניקוסיה עם המנג'ר שהחליף אותו דקה 70. הוא נפצע בראשו ונראה רץ במנהרה בוומבלי ונתפר. "אין לי כלום נגד המנג'ר. לא היה ויכוח ואנשים צריכים להפסיק להתעסק בזה בגלל שלא היה כלום", אמר. 


שאר המשחקים: 

ברנלי – ווטפורד (17:00)

קריסטל פאלאס – בורנמות' (17:00)

סוונזי – ווסט ברומיץ' (17:00)

ניוקאסל – לסטר (19:30, ספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי