עושים שוק: פאולו סוזה צלצל, מסצ'ראנו יגיע לסין?

חאבי מסצ'ראנו
חאבי מסצ'ראנו | Getty

פרט לטיאנג'ין קואנג'יאן של המנג'ר אקס מכבי ת"א, גם ג'יאנסו סונינג בתמונה. אברטון חושקת באובמיאנג, דלה עלי שוב מבוקש ומנכ"ל ליברפול מדגיש: לא מתחייב שנשאיר את קוטיניו

(גודל טקסט)

חלון ההעברות של ינואר ייפתח בעוד פחות מחודש, כשבמקביל השמועות והדיווחים לא עוצרים. ספורט1 עם כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת חלון ההעברות החורפי.

 



שמועות
* פאולו סוזה, מנג'ר טיאנג'ין קואנג'יאן, צלצל לחאבי מסצ'ראנו, בלם/קשר ברצלונה והציע לו להגיע. סעיף השחרור של הארגנטינאי עומד על 100 מיליון יורו והחוזה מסתיים ב-2019, אבל בקבוצה הסינית מקווים שבארסה לא תעמוד בדרכו ותדרוש סכום סמלי. גם ג'יאנגסו סונינג רוצה את מסצ'ראנו. השאלה אם ירצה לעבור לשחק בסין נשארת פתוחה. תמיד קיים החשש שזה יפגע בסיכויו לשחק בנבחרת ארגנטינה,  אם כי בברזיל לא מתחשבים בכך ועובדה שפאוליניו קיבל זימונים לסלאסו עוד ששיחק במזרח הרחוק. 



* דלה עלי עשוי לעזוב את טוטנהאם שתדרוש עליו 140 מיליון יורו. ברצלונה, ריאל מדריד, יובנטוס ומונאקו מעונינות בו.


* סאם אלרדייס שיכנע את הבעלים של אברטון לנסות להביא את פייר-אמריק אובמיאנג לטופיס ולשלם עבורו 60 מיליון ליש"ט. כך מדווח ה"מירור". המנג'ר החדש רואה בחלוץ הגבונזי יורש מצוין לרומלו לוקאקו שנמכר למנצ'סטר יונייטד. גם ליברפול הוזכרה כמעוניינת בחלוץ. אלרדייס טוען שהטופיס חייבים להביא כוכב על שישדרג את המועדון ויזניק את הקבוצה למעלה.

MIRROR SPORT: Come on Auba to our place #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/NhCNkSqAi8

— Neil Henderson (@hendopolis) 7 בדצמבר 2017


* מנכ"ל ליברפול התראיין לסקיי ספורטס ורמז לקשר לפליפה קוטיניו ולמעבר הצפוי שלו לברצלונה: "אין לי כדור בדולח ואני לא יכול לדעת מה יהיה, או להבטיח משהו. כרגע קוטיניו הוא שחקן ליברפול שמתרכז במשחקים הקרובים".


"I do not have a crystal ball…"

Liverpool CEO Peter Moore discusses Philippe Coutinho's future: https://t.co/83Q8PcjbFT#LiverpoolLivepic.twitter.com/5g84Ne20Fu

— Sky Sports PL (@SkySportsPL) 8 בדצמבר 2017


* "המירור" מדווח סוונזי רוצה את טוני פוליס מנג'ר ווסט ברומיץ' לשעבר במקומו של פול קלמנט שכסאו התערער  לאחר שהקבוצה התדרדרה לתחתית ורשמה רק שני נצחונות העונה.


* ארתור שמועמד לברצלונה הוזכר גם בצ'לסי שרוצה אותו. כך מפרסם ה"מירור". סעיף השחרור שלו 50 מיליון יורו כך שהקבוצה הראשונה שתשלם אותו (גם בהסכמת השחקן) תוכל לרכוש אותו ללא שגרמיו תוכל להתערב. לפי רדיו קטלוניה גם הברזילאי מרלון שמושאל מברצלונה לניס עשוי לחזור לבארסה כבלם במקום מסצ'ראנו שרוצה לעזוב. גם בלם סוסיאדד איניגו מרטינס, המחזיק סעיף שחרור של 32 מיליון יורו,  בתמונה.


Chelsea are also interested in Gremio player Arthur Melo who has been linked with Barcelona. Chelsea see him as a long-term successor to Cesc Fabregas. Arthur's buyout fee is 50M [mirror] pic.twitter.com/hLXXDLpQoc

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 8 בדצמבר 2017


* ווסט ברומיץ' חוששת שתאבד את הבלם ג'וני אוונס למנצ'סטר סיטי שסימנה אותו בעקבות פציעות רבות בהגנה שלה. הוא היה מבקש באיתיחד גם בקיץ.


* אדן הזאר הבהיר בראיון למגזין הצרפתי "אונז מונדיאל" שנכון לעכשיו הוא נשאר בצ'לסי. "כבר הרבה שנים אומרים שאני אעזוב לריאל מדריד ועכשיו גם לפ.ס.ז'. אני אעזוב כשארצה וכרגע אני מרוכז רק בניסיון לזכות בכמה שיותר תארים עם צ'לסי. מקווה שאנטוניו קונטה יישאר איתנו עוד הרבה שנים כי אז נזכה בכמה שיותר תארים".


* אלכס סונג יעזוב את רובין קאזאן בחורף הקרוב ומבוקש בווסט ברומיץ ובברייטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי