עושים שוק: לבנדובסקי על הכוונת של ריאל, דאולופאו יחזור לאיטליה?

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | AFP

חלוצה של באיירן שוב נמצא בפנקס של פלורנטינו פרס, הספרדי של ברצלונה לא מרשים ועשוי לעבור למילאן או נאפולי. וגם: יובנטוס בעקבות ג'אן ומוסטאפי, טבס צפוי לשוב לבוקה, בייל יחזור לטוטנהאם?

(גודל טקסט)
חלון העברות של חודש ינואר מתקרב בצעדי ענק, ואנחנו עושים לכם סדר בכל ההחתמות והשמועות החמות ברחבי הגלובוס.



שמועות
* ה"מארקה" פרסם שרוברט לבנדובסקי, חלוץ באיירן מינכן, שוב מועמד לריאל מדריד. בקבוצה עשו הערכות לגבי החלוצים שהם יכולים להביא כרגע, ועלו על השם של הפולני, שכזכור פלורנטינו פרס רצה אותו גם בעבר. לדעתם למרות שהחלוץ הפולני כבר בן 29, הוא יכול לתרום מיידית ולשפר את ריאל מדריד כבר מינואר. בעבר לבנדובסקי הסכים עקרונית פעמיים להצעה של הבלאנקוס לרכוש אותו, אבל הדבר לא יצא לפועל.

Lewandowski sigue soñando con jugar en el Real Madrid https://t.co/3g5AV7X0Be Por @JFelixDiazpic.twitter.com/3kZ6QW2XH2

— MARCA (@marca) December 9, 2017

* ג'רארד דאולופאו לא מרשים בברצלונה, המאמן ארנסטו ואלוורדה פחות מחשיב אותו ויותר את פאקו אלקאסר. האתר האיטלקי "קלצ'ומרקטו" פרסם שמילאן ונאפולי עשויות לרכוש אותו בינואר, וסעיף השחרור שלו אטרקטיבי במיוחד – רק 20 מיליון יורו. כמו כן, ב"מונדו דפורטיבו" מציינים שברצלונה בנוסף לדאולופאו ומסצ'ראנו, הקבוצה מעוניינת למכור את ראפיניה, אלייש וידאל וארדה טוראן כדי לפנות כסף בתקציב לרכישת שחקנים חדשים.


* שקודראן מוסטאפי, בלם ארסנל על הכוונת של יובנטוס. לפי "ראי ספורט" וה"מירור" בגברת הזקנה רוצים לצרף אותו במקום בנדיקט הובדס, ששיחק רק משחק אחד העונה ולא יחזור עד לשנה החדשה.

Juventus 'keen to land Arsenal defender Shkodran Mustafi in January'https://t.co/ehQp2r0Nlbpic.twitter.com/8QlN8pfs1i

— Mirror Football (@MirrorFootball) December 9, 2017

* נאפולי רוצה את פדריקו קייזה, קשר פיורנטינה, שעשוי לעלות 60 מיליון יורו.



* באיטליה פורסם שאמרה ג'אן סגר ביובנטוס. "ראי ספורט" הרשת הממלכתית של איטליה פרסמה שהשחקן יעזוב את ליברפול בקיץ בהעברה חופשית, אחרי שלא האריך את חוזהו וירוויח באיטליה 4 מיליון יורו לעונה פלוס בונוסים. לפי הידיעה ג'אן סיכם בעל פה עם ראשי יובה ויחתום לחמש שנים.

Bad news for Liverpool as reports suggest influential midfielder Emre Can 'has agreed terms' with Italian giants Juventus https://t.co/47Iuz6HBBZ

— MailOnline Sport (@MailSport) November 25, 2017



* מאוריסיו פוצ'טינו לא פסל את האפשרות שגארת' בייל יחזור מריאל מדריד לטוטנהאם. הוולשי נמכר ב-86 מיליון ליש"ט מהספרס לבלאנקוס ב-2013. "ברור שהוא שחקן מצוין וראיתי אותו בריאל מדריד. הוא תמיד שמר על קשר עם האנשים בטוטנהאם. לי אישית אין יחסים קרובים איתו או עם מי שעובד איתו, אבל בכדורגל אתה אף פעם לא יכול לדעת".

Mauricio Pochettino has refused to rule-out bringing Gareth Bale back to Tottenham Hotspur one day. #COYS#THFCpic.twitter.com/PSmqrrjkTe

— Last Word On Spurs (@LastWordOnSpurs) December 8, 2017

* ארסן ונגר הודה שאין התקדמות בשיחות עם מסוט אוזיל או ג'ק ווילשייר, והוא רוצה שעתידם יקבע לפני תחילת חלון ההעברות של ינואר.


* קרלוס טבס עשוי לחזור לבוקה ג'וניורס אחרי ההרפתקה הסינית שלו. נשיא בוקה, דניאל אנג'ליצ'י, אמר שאם טבס יחזור הוא רוצה שהחלוץ יחתום לשנתיים. השחקן בן ה-33 כבש העונה רק ארבעה שערים בשנחאי שנואה.

#Soccer Boca Juniors 'optimistic' about Tevez return from China https://t.co/zr7LilIqgB#Carlos_Tévez#Transfer_Zone#Premier_League#Newspic.twitter.com/tGUX7W2gAi

— 3due⚽uno (@3dueUno) December 8, 2017

* רומא תנסה מחדש לרכוש את ריאחז מאחרז מלסטר בינואר הקרוב. מחירו עשוי להגיע ל-45 מיליון ליש"ט. לסטר סירבה בעבר להצעות לרכוש אותו.


* ה"סאן" טוען שטיבו קורטואה רוצה להיות שוער ריאל מדריד בעתיד הקרוב, בגלל שמשפחתו מתגוררת במדריד וקשה לו להיות לבד בצ'לסי. למרות רצונות של הבלגי, ריאל מדריד אמורה להחתים בינואר את קפה, שוער אתלטיק בילבאו.

Thibaut Courtois could reject a new Chelsea deal amid interest from Real Madrid.

Here's what the papers say: https://t.co/6soh5n5kjNpic.twitter.com/GKChWKYQ5f

— BBC Sport (@BBCSport) December 8, 2017

* טיינג'ין קואנג'יאן הכחישה שהיא רוצה את חאבי מסצ'ארנו, כפי שפורסם אתמול שמאמן הקבוצה פאולו סוזה התקשר אליו והציע לו להגיע למועדון. הסינים טוענים שמסצ'ראנו מבוגר מדי לקבוצה. דובר הקבוצה אמר: השמועות האלה לא נכונות. בשום מצב לא השתעשענו באפשרות להחתים אותו". ב"מונדו דפורטיבו" כתבו שמסצ'ראנו מסכים לחכות עד שסמואל אומטיטי יהיה כשיר וזו עוד הוכחה שהוא כנראה יעבור לליגה הסינית. הבלם הצרפתי צפוי לחזור בעוד קצת פחות משלושה חודשים למגרשים, והליגה הסינית מתחילה במארס.


* מנצ'סטר יונייטד רוצה את סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' קשר לאציו בן ה-,22 הנחשב לאחד הכישרונות העולים בכדורגל העולמי, כשגם מנצ'סטר סיטי ויובנטוס מעוניינות בו. סוכנו של השחקן, חלוץ העבר מתיאה קז'מן, טען שהוא לא למכירה בשום מחיר, אבל סירב להכחיש שיש לו הצעות. "רק אני מייצג אותו, וכל הדיבורים עליו רק מפריעים לאיזון בחדר ההלבשה ומפריעים לשחקן בעונה נפלאה של לאציו".


* שתי הקבוצות ממנצ'סטר ייאבקו על רכישת אלכס סנדרו מגן יובנטוס, וגם צ'לסי רוצה אותו. מחירו עשוי להגיע ל-70 מיליון ליש"ט.

Manchester United are ready to hijack Chelsea's move for Alex Sandro. Juventus will want around £60m for the 26-year-old. (Source: Daily Express) pic.twitter.com/PTzlJ5wwyS

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) December 8, 2017


* חלוץ בשיקטאש, צ'נק טוסון, מועמד לקריסטל פאלאס. רוי הודג'סון ינסה לרכוש אותו בינואר, כאשר כבר בקיץ הוא גם היה ברשימה של המועמדים למועדון.

* קרדיף מהצ'מפיונשיפ, שמועמדת לעלייה לפרמייר-ליג ומדורגת שנייה, רוצה את שחקן הכנף של הולשטיין קייל מובילת הבונדסליגה 2, דומיניק דקסלר, שכבש עד כה בליגה שמונה שערים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי