פפ: ישבתי עם פרגוסון והוא אמר משהו על לבוא ליונייטד

גווארדיולה
גווארדיולה | Getty

המלחמה הפסיכולוגית בין גווארדיולה למוריניו בשיאה לקראת הדרבי (18:30, ספורט2) של מנצ'סטר. בעוד הקטלאני רמז שרצו בו לפני המיוחד, הפורטוגלי עקץ את השופטים: "פפ עושה יותר מדי עבירות טכניות, צריך לשים לב"

(גודל טקסט)

המלחמה הפסיכולוגית בין ז'וזה מוריניו ופפ גווארדיולה עלתה היום (ראשון) מדרגה לקראת המפגש (18:30, שידור ישיר בספורט2) בין שני מאמני העל שיהיה גם קרב העונה בין הראשונה בטבלה לשנייה ואם כל אלה לא מספיקים אז מדובר גם בדרבי של העיר מנצ'סטר.

מוריניו שציפה לקבל את השדים האדומים שלוש שנים קודם לכן בקיץ 2013 עם פרישתו של סר אלכס פרגוסון ואף דווח כמי שלקח ממש ללב את בחירתו של דייוויד מויס, נאלץ לקרוא הבוקר ב"מירור" שהסקוטי בעצם נבחר אחרי שפפ עצמו העדיף ללכת לבאיירן ולא לאולד טראפורד.



"נפגשתי עם פרגי במסעדה מפוארת והאנגלית שלי אז לא היתה טובה כמו היום", סיפר מנג'ר סיטי והכניס למיוחד מכה מתחת לחגורה, "גם התקשיתי להבין את המבטא הסקוטי שלו מה גם שהוא דיבר מהר. אבל כן הבנתי אומר לי משהו על להגיע לאולד טראפורד. הוא בחר מסעדה מדהימה והוא שילם ובתקופה ההיא כבר בחרתי בבאיירן כתחנה הבאה שלי. ובעונה האחרונה שלי בבאיירן דיברתי עם ראשי סיטי והם הביעו בי עניין יותר מכל קבוצה אחרת".

ובינתיים  מוריניו שלף עוד נשק נגד פפ. מנג'ר יונייטד לא התבייש להתעלק על השופט המיועד מייקל אוליבר וקרא לו להתמודד עם הכדורגל הפרובוקטיבי של סיטי ולא לתת להם חופש פעולה. לפי הגדרת מוריניו אולי גווארדיולה משחק כדורגל יפה, אבל מבחינה הגנתית יוצר עצירות מכוערות המונעות מהיריבה לצאת למתפרצות.


פפ עם מוריניו. "סיטי כבשה שערים חשובים בדרכם האחרונות, אבל ברגע האחרון יכולה להפסיד" (Getty)

 "זו טקטיקה מיוחדת של פפ", זעם הפורטוגלי, "הם מעמידים הרבה שחקנים בעמדות התקפה וכשהם מאבדים את הכדור הם עלולים להיות לא מאוזנים ואז הם עושים מה שנקרא עבירה טקטית וזה תפקיד השופט להכריע בנושא. אני הרי לא יכול לדבר על השופטים, אבל התשובה שלי תמיד תהיה שהשופט צריך לעשות עבודתו".

מוריניו האשים את השופט מארק קלטנבורג , שפרש בינתיים, בהפסד הראשון שלו בדרבי 2:1 בעונה שעברה. הטענות היו שקלאודיו בראבו היה חייב לראות אדום ויונייטד היתה חייבת לקבל פנדל אחרי שהשוער נכנס עם הברזלים בנעל בוויין רוני. לפחות סטטיסטית המיוחד כנראה יודע על מה הוא מדבר. סיטי במקום הרביעי מבחינת צהובים עם 27, בדיוק כמו לווטפורד.


"יש יונייטד עם פוגבה, ובלי פוגבה. אלה שתי קבוצות שונות" (Getty)

 
על ההיעדרות של פוגבה אמר: "זה ישפיע עלינו כי יש מנצ'סטר עם פוגבה, ומנצ'סטר בלי פוגבה אלה שתי קבוצות שונות. סיטי כבשה שערים חשובים בדקות האחרונות, אבל ברגע האחרון אתה יכול גם לנצח וגם להפסיד".

פפ גם דיבר על ההבדלים בסטייל המשחק בין המנג'רים ואמר: "אם לא הייתי זוכה בתארים בדרך בה אני משחק הייתי פורש. אני יכול להגן אולי יותר עמוק במגרש, אבל אני צריך שלי תהיה השליטה בכדור". העקיצה ברורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי