"אוהדי יונייטד לא יכולים להגיד לעצמם שטוב שזלאטן חזר"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Getty

מגן העבר פארקר תקף את איברהימוביץ': "הוא הפסיד בכל כדורי הגובה מול סיטי ולא רק בין הקווים. הברך שלו עדיין לא כשירה". החלוץ השוודי עצמו לעג לפפ: "הוא המאמן הילדותי ביותר איתו עבדתי"

(גודל טקסט)

"אני לא חושב שאוהדי מנצ'סטר יונייטד יכולים להגיד 'טוב שזלאטן חזר' אחרי מה שרואים ממנו על כר הדשא", כך אמר פול פארקר, מגן העבר של השדים האדומים בראיון ל-ESPN, "ההופעה של איברהימוביץ' כמחליף מול מנצ'סטר סיטי היתה גרועה במיוחד. הוא הפסיד בכל כדורי הגובה ולא רץ בין הקווים".

לטענת פארקר ארבע ההופעות של השוודי מאז חזר מהפציעה מעידות כי הוא לא עדיין לא כשיר. "זה לא רק המשחק מול סיטי אלא בכל שאר המשחקים (מאז משחק החזרה מול ניוקאסל בחודש שעבר) אי אפשר היה להתרשם שהברך שלו באמת בסדר", הוסיף פארקר, "אי אפשר לבחון כשירות רק דרך אימונים והרבה אנשים מאוד סקפטיים כרגע לגבי מידת הכשירות של זלאטן והאם הוא יכול להתחרות על מקום מול רומולו לוקאקו".

איברהימוביץ' שכבש בעונה שעברה 28 שערים עבור יונייטד בכל המסגרות עדיין מחכה לשער הראשון שלו העונה. בינתיים, בראיון ל"סקיי ספורטס" איטליה התפנה איברה לתקופת את פפ גווארדיולה, אולי בעקבות התקרית בין השדים האדומים לשחקני מנצ'סטר סיטי בתום הדרבי בין הקבוצות באולד טראפורד (1:2 לסיטיזנס).

לצד הדברים המוכרים ("פפ שינה שיטה עבור ליאו מסי ופגע בי", "פפ ספסל אותי והתעלם מהבקשות לדבר אתו, הוא לא גבר") נתן החלוץ גם הצהרה: "גווארדיולה הוא המאמן הכי ילדותי שעבדתי איתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי