צפו: שער ושני בישולים לוויליאן, 1:3 לצ'לסי על האדרספילד

בקאיוקו חוגג
בקאיוקו חוגג | AFP

בקאיוקו ניצל טעות של שוער המארחת, הברזילאי הכפיל את היתרון בנגיחה וגם סידר לפדרו את השלישי. עוד במחזור ה-17: פאלאס הפכה ל-1:2 על ווטפורד למרות פיגור עד הדקה ה-88, ברנלי ניצחה 0:1 את סטוק בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

 המחזור ה-17 בליגה האנגלית יצא לדרך הערב כשבמוקד הייתה זו צ'לסי ששבה למסלול הניצחונות, השכיחה את ההפסד 1:0 לווסטהאם בשבת ועשתה זאת בקלילות עם 1:3 בחוץ על האדרספילד.

במשחקים הנוספים של הערב נרשמו דרמות ענקיות, כשברנלי הצליחה להכניע את סטוק 0:1 משער בתוספת הזמן ובמקביל הייתה זו ווטפורד שספגה בדקות 88 ו-90 ונכנעה 2:1 אצל קריסטל פאלאס – במהפך מטורף שהחל בכרטיס אדום של טום קלברלי.


האדרספילד – צ'לסי 3:1
המארחים הצליחו בשבת האחרונה לשוב למסלול הניצחונות אחרי ארבעה הפסדים רצופים, עשו זאת על חשבון עולה אחרת בקיץ, ברייטון, אבל הערב הם כבר פגשו משוכה גבוהה, את אלופת אנגליה שבמהרה הבהירה את יחסי הכוחות ורשמה 1:3 קליל. צ'לסי כעת עם 35 נקודות, בדיוק כמו מנצ'סטר יונייטד השנייה בטבלה שתשחק מחר מול בורנמות'.

אנטוניו קונטה, מנג'ר צ'לסי, נאלץ להסתדר ללא אלברו מוראטה שסובל מפציעה בגבו – הדבר איפשר לוויליאן לקבל את חולצת ההרכב והברזילאי החזיר בהצגה שכללה שני בישולים ושער, במשחק בו דווקא אדן הזאר לא בלט ואף הוחלף לצורך מנוחה במחצית השנייה. מעבר לכך ירד גארי קייהיל לספסל ולהרכב שב אנטוניו רודיגר, שהיה אשם בשער שספגה הקבוצה בתוספת הזמן. גם ססק פברגאס זכה למנוחה על הספסל ופדרו פתח בהתקפה, ואחרי מספר החמצות גם היה מי שכבש את השלישי של הבלוז, אחרי שאת השער הראשון במשחק כבש טיימואה בקאיוקו


וויליאן והזאר. בינתיים הם נהנים בהאדרספילד (AFP)


מהלך משחק

דקה 23, 0:1 לצ'לסי!
לוסל, שוערה של האדרספילד, נלחץ והרחיק היישר לראשו של ויקטור מוזס, האחרון העביר לפדרו שהשאיר בעקב לוויליאן והברזילאי מצא את בקאיוקו באחד על אחד והדרך לרשת הייתה קצרה. 


דקה 43, 0:2 לצ'לסי!
ססאר אספיליקווטה העביר כדור ארוך מאגף ימין לשמאל, אלונסו החופשי השתלט היטב והגביה כדור מדוד לראשו של וויליאן, שאחרי בישול גם הוסיף שער למאזנו בנגיחה.

דקה 50, 0:3 לצ'לסי! אלונסו עם כדור מדויק משמאל מצא את וויליאן ברחבה, הברזילאי התקשה להשתלט על הכדור וכמעט איבד, אבל הגיב במהרה, שם את הרגל והצליח להסיט את הכדור לפדרו שמקרוב ירה את השלישי של קבוצתו.

דקה 90, האדרספילד מצמקת ל-3:1: חצי דקה לסיום המשחק, רודיגר הפקיר את דפויטרה והאחרון נגח לפינה הרחוקה וקבע את תוצאת המשחק.


וויליאן, פדרו ומוזס חוגגים ניצחון קליל (AFP)

קריסטל פאלאס – ווטפורד 1:2
בדקה ב-88 הצרעות עוד הוליכו 0:1, אבל דקות הסיום היו מטורפות לחלוטין. זה החל בכרטיס אדום שספג טום קלברלי בדקה ה-87, כעבור דקה בקארי סאקו איזן ובדקה ה-92 היה זה ג'יימס מק'ארתור שהשלים את המהפך והעניק 1:2 לרוי הודג'סון וקבוצתו, שכעת במאזנה 14 נקודות ולעת עתה היא מעל לקו האדום. ווטפורד לעומת זאת במקום ה-9 עם 22 נקודות, רשמה משחק רביעי ברצף ללא ניצחון.

ברנלי – סטוק 0:1
במשחק המוקדם של הערב גם כן נרשם שער דרמטי בדקה ה-90. סקוט ארפילד סידר לאשלי בארנס המחליף שער ניצחון עם תחילת תוספת הזמן, שער שבזכותו המארחים כבר במקום הרביעי עם 31 נקודות בתום 17 מחזורים, לפחות זמנית מעל ליברפול, ארסנל וטוטנהאם. סטוק לעומתה נותרה עם 16 נקודות, רק שלוש נקודות מהקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי