צפו בתקצירים: סיטי דרסה 0:4 בסוונזי, 0:1 ליונייטד על בורנמות'

דויד סילבה
דויד סילבה | Gettyimages

מוליכת הטבלה לא התקשתה גם מול נועלת הטבלה ודרסה אותם עם שערים של דויד סילבה (צמד), דה בריינה ואגוארו. לוקאקו חזר לכבוש והעניק ניצחון לשדים האדומים אחרי ההפסד בדרבי. טוטנהאם עלתה למקום החמישי

(גודל טקסט)
המחזור ה-17 בפרמייר-ליג נמשך היום (רביעי) כשבמוקד המוליכה מנצ'סטר סיטי דרסה 0:4 בחוץ את סוונזי, מנצ'סטר יונייטד התאוששה מההפסד בדרבי עם 0:1 קטן על בורנמות'. בנוסף, טוטנהאם חזרה למקום החמישי עם 0:2 על ברייטון של תומר חמד ובירם כיאל שרשם הופעת בכורה בליגה הבכירה, כשליברפול וארסנל סיימו בתוצאות תיקו מאופסות מות ווסט ברומיץ' ו-ווסטהאם בהתאמה.


סוונזי – מנצ'סטר סיטי 4:0
מוליכת הטבלה המשיכה בשלה ואחרי הניצחון בדרבי של מנצ'סטר ביום ראשון, היא דרסה גם את נועלת הטבלה וכבר עם ניצחון 15 ברציפות בליגה, שיא כל הזמנים. בדקה ה-27 הסיטיזנס עלו ליתרון ממבצע של דאבל סילבה. ברנרדו הגביה כדור לדויד שהיה עם הגב לשער, ודחק עם העקב את הכדור לרשת של לוקאש פביאנסקי. שבע דקות לאחר מכן זה כבר היה 0:2 כשקווין דה בריינה בעט כדור חופשי מהפינה השמאלית של הרחבה, היישר לרשת של המארחת והכפיל את היתרון.



בדקה ה-52 השלים דויד סילבה צמד אחרי שהחליף מסירות עם ראחים סטרלינג ודחק מקרוב את ה-0:3. שער מספר 13 מתחילת העונה בו מעורב הספרדי, שכבש חמישה ובישל עוד שמונה. בדקה ה-85 יאיא טורה הוותיק שעלה כמחליף שלח כדור עומק לסרחיו אגוארו, שקבע מזווית קשה 0:4, שנשמר עד הסיום.



סילבה חוגג עם אגוארו ודה בריינה. הסיטיזנס חוגגים מול סוונזי (Gettyimages)


צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד – בורנמות' 0:1

עדיין ללא פול פוגבה המושעה, השדים האדומים הצליחו להתאושש מההפסד בדרבי של מנצ'סטר עם ניצחון מינימלי על הצ'ריז, שהשאיר אותם במקום השני והגדיל את הפער מצ'לסי השלישית לשלוש נקודות. בדקה ה-25 אנתוני מרסיאל פרץ משמאל, העביר כדור לחואן מאטה והספרדי הגביה אותו לרחבה. רומלו לוקאקו התרומם גבוה מעל נייתן אקה ונגח את ה-0:1 לרשת של אסמיר בגוביץ". שער תשיעי העונה לחלוץ הבלגי, וראשון מאז ה-18 בנובמבר.


לוקאקו מול בגוביץ'. הבלגי חזר לכבוש (Gettyimages)


טוטנהאם – ברייטון 0:2
אחרי ששברה את רצף ארבעת משחקים ללא ניצחון, עושה רושם שהספרס ממשיכים בהתאוששות שלהם ואחרי ה-1:5 על סטוק בשבת הפעם הם הסתפקו ב-0:2 על השחפים, שהעלה אותם למקום החמישי אחרי איבודי הנקודות של ליברפול וארסנל. אצל העולה החדשה בירם כיאל פתח בהרכב וערך בכורה בפרמייר-ליג בה רשם 78 דקות עד שהוחלף בפסקל גרוס. גם תומר חמד עלה ב-11 והוחלף בגלן מארי אחרי 72 דקות.


בדקה ה-40 הספרס עלו ליתרון כשלא ברור אם סרג' אורייה ניסה להגביה או לבעוט מצד ימין של הרחבה, אבל זה הסתיים בשער אדיר כשהכדור הגיע לפינה השמאלית הגבוהה של מאתיו ראיין. בדקה ה-87 יתרון הוכפל כשכדור חופשי של כריסטיאן אריקסן הגיע ליונג-מין סון, שנגח את השני.



כיאל מול קיין. בכורה בפרמייר-ליג לקשר (Gettyimages)


ליברפול – ווסט ברומיץ' 0:0
תיקו שני ברציפות למייטירדס, אחרי ה-1:1 בדרבי מול אברטון ביום ראשון. למרות שיורגן קלופ עלה עם הרכב התקפי שכלל את סאדיו מאנה, פיליפה קוטיניו, רוברטו פירמינו וכמובן מלך השערים של הליגה מוחמד סלאח, המארחת לא הצליחה למצוא את הרשת מול הבאגיז. ליברפול ירדה למקום השישי בטבלה, כשווסט ברום טיפסה מעל הקו האדום בזכות יחס שערים עדיף מזה של קריסטל פאלאס.


ווסטהאם – ארסנל 
0:0
התותחנים ממשיכים לאבד גובה עם משחק שלישי ללא ניצחון שהוריד אותם למקום השביעי, מול הפטישים שנשארו במקום ה-19 בתחתית הלוהטת, בשיוויון של 14 נקודות עם ווסט ברומיץ' וקריסטל פאלאס.



ונגר. כבר במקום השביעי (AFP)


תוצאות נוספות
סאות'המפטון – לסטר 4:1

(מאיה יושידה 61/ ריאד מאחרז 11, שינג'י אוקזאקי 31, 69, אנדי קינג 38)

ניוקאסל – אברטון 1:0

(וויין רוני 27)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי