יוטון החמיא לכיאל: שיחק טוב, מרוצה שהוא חזר מהפציעה

בירם כיאל מול מוסא דמבלה
בירם כיאל מול מוסא דמבלה | AFP

מנג'ר ברייטון החמיא לקשר שערך בכורה בפרמייר-ליג וביקר את חמד על ההחמצה: "מצב שחובה לקחת במשחק כזה. אם היינו משווים זה היה משחק אחר". בתקשורת המקומית כתבו: "אי אפשר להאשים את חמד, ברייטון חייבת חלוץ"

(גודל טקסט)
טוטנהאם ניצחה אמש (רביעי) את ברייטון בוומבלי 0:2, דווקא במשחק בו תומר חמד ובירם כיאל פתחו בהרכב, כשעבור הקשר מדובר בהופעת בכורה בפרמייר-ליג עליה קיבל את הציון 5.5 ב"דיילי מייל" ו-6 ב"מירור" שם נכתב עליו: "עוד אחד מאלה שלא יכלו לפגוע במארחים, ככל שהשתדל". החלוץ שקיבל את ההזדמנות היחידה לכבוש אצל השחפים זכה לציון 5 בשני העיתונים: "לא הצליח להשפיע במצב היחיד של ברייטון במשחק".


מנג'ר ברייטון כריס יוטון אמר שהוא מרוצה מהבכורה של כיאל ששיחק 78 דקות אחריהן הוחלף בפסקל גרוס: "אני חושב שהוא שיחק טוב. זה אחד הדברים החיוביים שראינו במשחק. אני מרוצה שהוא חזר לשחק אחרי הפציעה הארוכה. כיאל גם מסר לתומר חמד את ההזדמנות הכי טובה שלנו במשחק, אלה מצבים שאתה חייב לקחת במשחק כזה. אם היינו משווים ל-1:1 זה היה משחק אחר".



העיתון המקומי של ברייטון, "ארגוס", כתב: "ברייטון חייבת מהר לחזור לכבוש שערים והיא מחפשת חלוץ לינואר. קשה לבוא בטענות לתומר חמד, אבל אם מוסה דמבלה מסלטיק יגיע זה יהיה חיזוק רציני להתקפה. ברייטון חייבת לחזור במהירות ליכולת הכיבוש שהייתה לה לפני שחמד הורחק". עבור השחפים היה זה משחק ראשון בוומבלי מאז 1991, כששני הישראלים רשמו הופעה בהיכל הכדורגל של אנגליה.



כיאל מול דמבלה. הקשר זכה למחמאות מיוטון (AFP)


במשחקים אחרים קבוצות הצמרת החמיצו נצחונות. "דיילי מייל" כתב שההתקפה של ליברפול, שנחשבת לאחת הטובות בליגה, לא הצליחה לכבוש אולי בגלל שהשחקנים איבדו ביטחון אחרי שיורגן קלופ החל לעשות רוטציות בהרכב. בליברפול טענו ששער של דומיניק סולאנקה נפסל שלא בצדק אחרי שהכדור ניתז מידו של החלוץ פנימה, אבל לא ברור אם הוא עשה זאת בכוונה. ברשתות החברתיות עקצו את המייטירדס שלא מצליחים לנצח את ווסט ברומיץ' באנפילד וחזרו לאבד נקודות מולה.


13th December 2015: Liverpool 2 – 2 West Brom
13th December 2017: Liverpool 0 – 0 West Brom

Some things never change. pic.twitter.com/iuvb2gugtc

— SportsJOE (@SportsJOE_UK) 13 בדצמבר 2017

אצל ארסנל, ארסן ונגר נשמע שוב מגוחך כשתירץ את התיקו 0:0 מול ווסטהאם בלונדון סטדיום בטענה: "היה לנו יום אחד פחות להתכונן. כנראה שעוד לא התגברנו על ההפסד 3:1 נגד יונייטד". ואם מול השדים האדומים שחקניו של המנג'ר הצרפתי בעטו 33 בעיטות לשער ולא הצליחו לנצח, אתמול גם 22 בעיטות מול הפטישים לא עזרו.


במשחק נוסף אברטון ניצחה את ניוקאסל 0:1 בחוץ והנחילה לה הפסד חמישי ברציפות. ווין רוני שוב כבש לאברטון במשחק שני ברציפות, במה שהיה השער ה-15 שלו נגד ניוקאסל. "זה אחד האיצטדיונים שאני הכי נהנה לשחק בהם", הודה החלוץ הוותיק. "חג המולד תקופה קשה מאוד וקריטית להמשך הליגה. אולי לא הצגנו כדורגל גדול, אבל לקחנו שלוש נקודות חשובות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי