צפו בתקצירים: ארסנל וצ'לסי ניצחו בזכות שני שערים אדירים

שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים | Gettyiamges

אוזיל ניצל הרחקה לא טובה של הגנת ניוקאסל ושלח את הכדור מהאוויר לחיבורים. אלונסו שלח בעיטה חופשית מדהימה וסידר ניצחון על סאות'המפטון. 0:3 לקריסטל פאלאס על לסטר, חמד עלה מהספסל, 0:0 לברייטון

(גודל טקסט)
המחזור ה-18 בפרמייר-ליג יצא היום (שבת) לדרך, ובמשחק הפתיחה קריסטל פאלאס הפתיעה את לסטר עם ניצחון 0:3. ארסנל גברה על ניוקאסל 0:1, צ'לסי ניצחה 0:1 את סאות'המפטון. ברייטון וברנלי נפרדו ב-0:0, תומר חמד עלה כמחליף בדקה ה-63 ובירם כיאל היה על הספסל כל המשחק.


האדרספילד התפוצצה על ווטפורד 1:4 ובמשחק בו היו שני מורחקים, המשחק של סטוק נגד ווסטהאם החל ב-18:00 בגלל תקלה בחשמל האצטדיון.



ארסנל – ניוקאסל 0:1
התותחנים שברו רצף של שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה. הניצחון הקפיץ את מצב הרוח של ארסן ונגר, לאחר שקבוצתו טיפסה זמנית למקום הרביעי עם 33 נקודות ותקווה למעידה של טוטנהאם מול סיטי. המגפייז נשארו עם 15 נקודות בעקבות ההפסד ועשויים לרדת מתחת לקו האדום. 


המשחק לאה התעלה לרמה גבוהה ושחקני ארסנל החזיקו בכדור ברוב שלבי המשחק. התותחנים פתחו את המשחק בלחץ על שערה של ניוקאסל ובדקה ה-23 כדור קרן מאגף ימין של ארסנל לא הורחק טוב על ידי הגנת ניוקאסל. אוזיל חיכה לכדור על נקודת ה-11, מהאוויר שחרר פצצה לרשת של האורחת וסידר יתרון מוצדק לתותחנים. עד הסיום ארסנל ניסתה להכפיל את התוצאה אך שחקני המגפייז התבצרו ויצאו להתקפות מתפרצות, שלא הצליחו להניב את השוויון.


✅ Job done#OneNilToTheArsenalpic.twitter.com/Skatkl4IQM

— Arsenal FC (@Arsenal) December 16, 2017


צ'לסי – סאות'המפטון 0:1
האלופה אירחה בסטמפורד ברידג' את הקדושים והצליחה להמשיך את המומנטום מה-1:3 על האדרספילד בשבוע שעבר. הבלוז נשארו במקום השלישי, אך עם 38 נקודות וזמנית השוו את מאזן הנקודות של מנצ'סטר יונייטד במקום השני. הסיינטס ירדו למקום ה-12 והם עם 18 נקודות.


צ'לסי הכתיבה את קצב המשחק מתחילתו, אבל לא הצליחה לתרגם את השליטה לכיבוש שער. הישועה הגיעה עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשנשרקה בעיטה חופשית לצ'לסי כ-25 מטרים משערה של סאות'המפטון ומרקו אלונסו שלח כדור מסובב ושטוח לפינה השמאלית של בן פורסטר.


Full-time: Chelsea 1-0 Southampton

A well-earned three points at the Bridge! #CHESOUpic.twitter.com/4R4sEqIJzE

— Chelsea FC (@ChelseaFC) December 16, 2017



לסטר – קריסטל פאלאס 3:0

הנשרים סיפקו את הפתעת המחזור, כשהם רושמים ניצחון שני ברציפות, שישה משחקים ברצף ללא הפסד ושלושת הנקודות הקפיצו אותם זמנית למקום ה-15 עם 17 נקודות. מנגד, השועלים הפסידו לאחר ארבע ניצחונות ברציפות ונשארו עם 26 נקודות ונשארו במקום התשיעי. בדקה ה-19 אנדרוס טאוסנד שלח הגבהה פנטסטית מאגף ימין אל הרחבה, כריסטיאן בנטקה חיכה לכדור ונגח אותו במדיוק לרשת. 0:1 מדהים לפאלאס. הנשרים המשיכו לשלוט במחצית ראשונה מסחררת כשהפעם החלוץ הבלגי היה בתפקיד המבשל, כשמצא את ווילפריד זאהה שקבע 0:2 ענק לפני השריקה למחצית.


השועלים המשיכו את המשחק החלש שלהם גם במחצית השנייה, כשווילפריד אנדידי ספג שני כרטיסים צהובים בתשע דקות והורחק בכרטיס אדום בדקה ה-61. בתוספת הזמן בקארי סאקו חתם את התוצאה עם שער ענק , והבחורים של רוי הודג'סון יצאו עם שלוש נקודות חשובות להמשך העונה.


That clean sheet means that Julian Speroni has now equalled the clean sheet record at the club!

That is clean sheet 1️⃣1️⃣1️⃣

[0-3] #LEICRYpic.twitter.com/v1nFK4xp1K

— Crystal Palace F.C. (@CPFC) December 16, 2017


משחקים נוספים
ברייטון – ברנלי 0:0


סטוק – ווסטהאם 1:0
(מארק נובל בפנדל 18)


ווטפורד – האדרספילד 4:1
(טרוי דיני – כרטיס אדום 33, עבדולייה דוקורה 68/ אליאס קאצ'וקה 6, ארון מויי 23 ו-89 בפנדל, לורן דפואטרה 50, ג'ונתן הוג – אדום 61)


88' GOAL #watfordfc 1-4 #htafc: @AaronMooy SCORES! (AT) pic.twitter.com/EW4j8GaHUX

— Huddersfield Town (@htafcdotcom) December 16, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי