עושים שוק: "אובמיאנג האריך את חוזהו בדורטמונד עד 2021"

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | AFP

המנהל הספורטיבי של הגרמנים אמר: "הוא ציפור צבעונית וזה טוב לנו". רונאלדו רוצה שדרוג, נשיא ברצלונה שוחח עם הוריו של גריזמן, התקרבות נוספת בין ריאל לניימאר ומאמן ספרטה רוטרדם פוטר

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של ינואר מתקרב בצעדי ענק. רגע לפני שהקבוצות פותחות את הארנק, ספורט1 עושה לכם סדר בכל השמועות, הדיווחים וההעברות.


רשמי
* ספרטה רוטרדם הודיעה על סיום עבודתו של המאמן אלכס פסטור לאחר ה-7:0 המשפיל לפיינורד בדרבי. ההולנדי בן ה-51 הוזכר כאחד המועמדים של מו אלאך לאימון מכבי חיפה במקומו של גיא לוזון.


Sparta Rotterdam en Alex Pastoor uit elkaar – https://t.co/8FJTch6Vkspic.twitter.com/YKgXJPLMNB

— Sparta Rotterdam (@SpartaRotterdam) December 17, 2017


שמועות
* אולי האנס השתתף במסיבת חג המולד של מועדון האוהדים וטען שבאיירן מינכן צפויה להיות גורם משמעותי בחלו העברות בינואר: "אנחנו לא מסוגלים לקנות שחקן כמו ניימאר ב-180 מיליון יורו, שדרך אגב אני לא חושב שהוא כזה טוב, או אמבפה שאותו אני מחבב. אני כן יכול לומר שבעמדות שאנחנו צריכים בהם חיזוק אנו נבצע החתמה גדולה בסכום של כ-70 מיליון יורו. אנחנו שואפים לקנות כוכבים גדולים ולשלב אותם עם שחקני הבית של המועדון".


אובמיאנג.
אובמיאנג. "ציפור צבעונית" (AFP)


* אחד המלפפונים החמים בכדורגל  העולמי ירד מהפרק, לפחות לחלון ההעברות הקרוב. מיכאל צורק, המנהל הספורטיבי של בורוסיה דורטמונד, דחה את השמועות על מעבר אפשרי של פייר אמריק אובמיאנג כבר בינואר ואמר ל"סקיי ספורט": "יש לנו תוכנית ארוכה מאוד לגבי פייר. אני חושב שהכל סגור ועכשיו יש לו חוזה עד 2021. אנחנו יודעים שבשלב כלשהו הוא יעזוב את דורטמונד, אבל עבורנו הוא שחקן חשוב מאוד ואנחנו ממשיכים את התוכניות שלנו איתו. הוא שחקן מיוחד מאוד. הוא ציפור צבעונית וזה טוב לעיר ולקבוצה".


בעיות המשמעת: "היו בעיות איתו בכל הקשור לדיוק בהגעה לאימונים. אני אגיד זאת בצורה ברורה. שנה שעברה הוא הרבה לאחר לאימונים והייתה לנו בעיה איך להתמודד עם זה. חוץ מזה הוא מקצוען לדוגמה. אני חושב שאפשר לנהל אותו בצורה טובה מאוד".



* ב"מירור" טוענים שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת להשיב לשורותיה את ג'וני אוואנס הצפון אירי. באנגליה טוענים שז'וזה מוריניו חושב שלואיס ואן חאל טעה ובגדול כששחרר את הבלם לווסט ברומיץ לפני כשנתיים וחצי, וכעת ה"מיוחד" רוצה לחזק את חוליית ההגנה בעקבות פציעתו הקשה של אריק באיי. ליונייטד צפויה תחרות עם היריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי, שבקיץ ניסתה לצרף את אוואנס תמורת 20 מיליון ליש"ט ונדחתה, ועשויה להיכנס למירוץ אחר השחקן.


West Brom defender Jonny Evans is wanted by Everton and West Ham, while Manchester City remain keen. (Source: Daily Mirror) pic.twitter.com/Ui4gnpZ5qF

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) December 7, 2017


* לפי "מארקה", כריסטיאנו רונאלדו יבקש חוזה חדש מריאל מדריד. לפי הדיווח, התארים האישיים והקבוצתיים עשו את שלהם, לצד התלות של הקבוצה בו יובילו את הפורטוגלי לבקש שדרוג מפלורנטינו פרס. בנוסף, העובדה שמסי חתם על חוזה חדש (50 מיליון יורו לפי דיווחים) ושכר העתק של ניימאר בפאריס סן ז'רמן, תרמו גם הם להחלטה של רונאלדו, שנדחק מרשימת שלושת המרוויחים הגדולים בכדורגל.

Cristiano Ronaldo quiere ganar más dinero que nadie https://t.co/XO5iR9lLGe Informa @jfelixdiazpic.twitter.com/mBTTiGRhva

— MARCA (@marca) December 17, 2017

* "מונדו דפורטיבו" פרסם שנשיא ברצלונה, גו'זף ברתומיאו, שוחח עם הוריו של אנטואן גריזמן כדי לקדם את העברתו לברצלונה. דייגו סימאונה רמז השבוע שהוא יאפשר לצרפתי לעזוב בשלב מסוים. לפי הידיעה מדובר על רכישתו ביוני הקרוב תמורת כ-100 מיליון יורו.

️❗️Bartomeu met with Antione Griezmann's family in Barcelona. The next step is to pay his 100M buyout fee in June #fcblivepic.twitter.com/27NuCMEyrv

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 17 בדצמבר 2017

* "הסאן" דיווח שיורגן קלופ אישר להנהלת ליברפול  להשאיל את דניאל סטארידג' עד תום העונה. החלוץ רוצה לשחק בקביעות כדי לזכות בזימון למונדיאל ולייצג את אנגליה הקיץ ברוסיה.


* ויניסיוס ג'וניור, שנרכש על ידי ריאל מדריד והושאל לפלמנגו, מעדיף להישאר עוד שנה בקבוצה, עד דצמבר 2018. הוא אמר ל"גלובו אספורטה" הברזילאי שהמטרה שלו לזכות בגביע הליברטדורס ורק לאחר מכן יחליט. 


* אלכסיס סאנצ'ס דחה לפי "הסאן" הצעה לחתום בקבוצה הסינית חביי פורצ'ן, שהציעה לו 400 אלף ליש"ט לשבוע כדי להצטרף בסוף העונה. ההערכות הן כי הוא יצטרף בעונה הבאה למנצ'סטר סיטי.



סאנצ'ס. סירב לעזוס את ההממלכה לטובת סין (AFP)


* ארסן ונגר טען אחרי הניצחון של ארסנל על ניוקאסל שהוא אופטימי לגבי מסוט אוזיל, אבל לא ידע להסביר את הסיבה. עיתוני יום ראשון כמו "סאנדיי אקספרס" טוענים שמנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם שמונה מיליון ליש"ט כעת כדי להבטיח את החתמת אוזיל בסיום העונה, כשיהיה חופשי לעזוב. 


* קריסטל פאלאס רוצה את החלוץ הארגנטיני  גווידו קאריו ממונאקו. פאלאס מוכנה לשלם עליו 13 מיליון יורו. הוא גדל באסטודיאנטס ויש לו דרכון איטלקי. העונה שיחק 14 משחיק ליגה וכבש ארבעה שערים במדי מונאקו בליגה. 


* פיורנטינה מציעה למילאן עסקת חילופין לפיה לוקאס ביגליה יעבור אליה תמורת הקרואטי מילאן בדלי ועוד 3.5 מיליון יורו. 


* הקשר הסרבי מרקו גרואיץ' שלא הצליח לפרוץ בליברפול, מבוקש על ידי פנרבחצ'ה ושתי אנגליות – ברייטון מהפרמייר-ליג, קבוצתם של כיאל וחמד, ואסטון וילה מהצ'מפיונשיפ.



פרס מחכה לו. ניימאר (AFP) 


* 'דיאריו גול': האם המעבר של ניימאר לריאל מדריד מתקרב? בספרד מדווחים כי ארוחת ערב בין אביו של הכוכב נפגש עם פלורטינו פרס לארוחת ערב. במקביל, שחקני ברצלונה מביעים ספק גדול לגבי חתימה של ניימאר בשורות הבלאנקוס.


* מנצ'סטר סיטי מעוניינת לשדרג את ההגנה. השם החם בפנקס של פפ גווארדיולה הוא של פיליפ מקס, מאוגסבורג.


* באיטליה טוענים: יובנטוס עשויה לרכוש את ניקולה בארלה מקאלירי בינואר. הקשר מבוקש גם בוולנסיה וסביליה.


* אחרי ההפסד בגמר גביע העולם לקבוצות, לוקאס באריוס עשוי לנטוש את גרמיו. קולו קולו ומספר קבוצות ברוסיה וסין בעקבותיו.


* קריסאל פאלאס נחושה להתחזק. דייגו לופס, אקס ריאל מדריד ומילאן, המשחק באספניול, סומן. 



דורש חיזוק. אלרדייס (GETTY)  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי