דיווחים: סיטי הציעה לפפ גווארדיולה 80 מיליון ליש"ט

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

הקבוצה עדיין ללא הפסד העונה וראשי המועדון מעוניינים להאריך מיידית את החוזה שמסתיים בקיץ 2019, כך שיסגור עשור במנצ'סטר

(גודל טקסט)
ההצלחה הכבירה של מנצ'סטר סיטי, שרשמה 16 ניצחונות ליגה רצופים וכבשה את הפסגה עם 11 נקודות יתרון על פני היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד, סגניתה בשלב זה, הביאה לכך שראשי המועדון מעוניינים שהמנג'ר פפ גווארדיולה יישאר כמה שיותר וכבר החלו במו"מ להארכת ושדרוג חוזהו.


למעשה ראשי הסיטיזנס רוצים להבטיח את הישארותו של פפ גווארדיולה למשך שנים רבות ולפי ה"מירור" הציעו לו 80 מיליון ליש"ט כדי שיסגור עשור במועדון. כידוע פפ חתם לשלוש שנים באיתיחד ובנוסף לעונה הנוכחית יש לו את עונת 2018/9 ולא מעבר לכך. הידיעה הופיעה גם ב"סקאי ספורט".




ה"מירור" פרסם שגווארדיולה מרוויח לעונה 12 מיליון ליש"ט לעונה וראשי הסיטי מאבו דאבי יעלו את שכרו ל-20 מיליון ליש"ט. בכך הוא יהפוך למאמן שמרוויח את השכר הגבוה בעולם. בסיטי מאמינים שפפ יצור בקבוצה שושלת של הצלחות. זה למעשה מה שרצו לראות גם בבאיירן מינכן, שהחתימה אותו לשלוש שנים תחילה, אבל הכוונה הייתה שיישאר זמן ארוך הרבה יותר. הוא לא הסכים להאריך את חוזהו ועבר לסיטי.


Manchester City will open contracts talks with Pep Guardiola in the summer and believe he can build a dynasty and stay at the club for 10 years. [Sky Sports / The Guardian / Telegraph / Mail] pic.twitter.com/7qXjNl6tZ6

— City Watch (@City_Watch) December 17, 2017


לדברי "דייל מייל" באיתיחד מאמינים שהם מצאו מנג'ר בדמותו של אלכס פרגוסון, כזה שיכול להישאר זמן רב בקבוצה ולבנות מעצמה. הוא אימן ארבע שנים בברצלונה ושלוש שנים בבאיירן, כך שאין חשש שפפ לא אוהב להישאר הרבה זמן בקבוצה אחת ולכן בסיטי מנסים להחתימו לטווח ארוך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי