צפו בתקציר: אברטון חזרה מפיגור וניצחה 1:3 את סוונזי

וויין רוני
וויין רוני | Gettyiamges

הקאמבק של הטופיז ואלרדייס ממשיך, למרות שנקלעו לפיגור משער של פר. המארחים קיבלו פנדל לפני ההפסקה, אותו רוני החמיץ וקלאברט-לווין הבקיע את הריבאונד. סיגורדסון כבש את השני והקפטן קינח עם פנדל מדויק

(גודל טקסט)
המחזור ה-18 בפרמייר-ליג האנגלית הסתיים הערב (שני) כשאברטון ניצחה את סוונזי 1:3 באצטדיון גודיסון פארק. הטופיס עקפו את ווטפורד ועלו למקום התשיעי עם 25 נקודות. הברבורים נשארו במקום האחרון בטבלה עם 12 נקודות בלבד.



אברטון – סוונזי 1:3
סאם אלרדייס ממשיך במסע החזרה לחיים של קבוצתו, שהצליחה לבצע קאמבק גדול, ו-וויין רוני סוף סוף חזר לחייך. בדקה ה-35 לירוי פר, ההולנדי של סוונזי, כבש את הראשון בזכות קרן מדויקת של תומאס קארול. הטופיז לא חיכו יותר מדי זמן וקיבלו פנדל בתוספת הזמן לאחר שארון לנון הוכשל ברחבה. רוני ניגש לבעוט ומצא רק את הקורה הימנית, ודומיניק קלאברט-לווין כבש את הריבאונד. 1:1 בהפסקה.


המחצית השנייה הייתה בשליטתה של אברטון. בדקה ה-64 גילפי סיגורדסון שלח פצצה מ-20 מטרים לחיבורים של סוונזי, מהפך בגודיסון פארק. חלפו רק תשע דקות ואברטון קיבלה פנדל נוסף, הפעם לאחר עבירה על ג'ונג'ו קני ברחבה. הפעם רוני לא התבלבל ושלח את הכדור לחיבורים.


FT. UTT. #EFCmatchdaypic.twitter.com/SbliidTE7Z

— Everton (@Everton) December 18, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי