צפו: סיטי בחצי הגמר בתום דו קרב פנדלים משוגע, גם ארסנל עלתה

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Gettyiamges

גביע הליגה האנגלי: אחרי 1:1 בתום 120 דקות, החמצות של ורדי ומחרז סידרו לפפ 3:4 מרשים בדו קרב פנדלים מותח. וולבק סידר לתותחנים 0:1 יקר על ווסטהאם

קבוצות: ווסטהאם לסטר
(גודל טקסט)
משחקי רבע גמר גביע הליגה האנגלי החלו הערב (שלישי) כשארסנל גברה על ווסטהאם 0:1 בדרבי הלונדוני והדיחה אותה. מנצ'סטר סיטי העפילה בזכות 3:4 משוגע מול לסטר בדו קרב פנדלים מותח. 



לסטר – מנצ'סטר סיטי 1:1 (4:3 בפנדלים) 
חלום ארבעת התארים של פפ גווארדיולה עדיין בחיים. גם דו קרב פנדלים והרכב עמוס במחליפים לא הושיע את השועלים. אילקי גונדואן ניצל את ההזדמנות מפפ ובישל למוליכה שער מבריק עם מסירה לברנרדו סילבה בדקה ה-26. סיטי המשיכה לשלוט, אך הורידה את הקצב. אולם גם פפ לא האמין שהחלטה רעה של השופט רוברט מאדלי תכריע את המפגש.


בדקה ה-97 בחר השופט להעניק פנדל הזוי למארחת, אותו ג'יימי ורדי ניצל כדי לשלוח את המשחק להארכה. חצי שעה נוספת, ושתי הקבוצות לא הצליחו להכריע את המפגש ושלחו אותו להכרעה מהנקודה הלבנה. בפנדלים, כל שבעת הבועטים הראשונים סיפקו את הסחורה עם דיוק מרשים. במצב 3:4 לסיטי, ורדי קרס תחת הלחץ והחמיץ את הפנדל הרביעי של לסטר. ריאד מחרז היה יכול לאזן את התוצאה, אך סחט מקלאודיו בראבו עצירה נהדרת וסידר לסיטי כרטיס לחצי הגמר. מי באמת יכול לעצור את פפ בממלכה? לא ברור. 


ארסנל – ווסטהאם 0:1
אחרי התיקו המאופס בליגה בשבוע שעבר, שתי הקבוצות נפגשו לעוד דרבי לונדוני, כשהפעם ארסנל הייתה זו שהצליחה להשיג את הניצחון והעפילה לחצי הגמר. התותחנים שישחקו ביום שישי מול ליברפול בחוץ, עלו בהרכב משני כשתיאו וולקוט פתח בהתקפה לצד דני וולבק ואוליביה ז'ירו, שנפצע במחצית השנייה והוחלף. הקפטן הגרמני הוותיק פר מרטסקר עלה במרכז ההגנה של ארסן ונגר. מנגד, הפטישים שהראו סימני התאוששות תחת דייויד מויס, עם שני ניצחונות ותיקו בשלושת המשחקים האחרונים, לא הצליחו להמשיך במומנטום עמו הגיעו אל אצטדיון האמירויות.


במשחק בלונדון נכבש רק שער אחד בלבד. בדקה ה-42 מתאייה דבושי קיבל כדור ארך אל הצד הימני של הרחבה, המגן הצרפתי שלח בראשו כדור רוחב ודני וולבק דחק מתוך רחבת החמש את שער היתרון.


Job done – we've reached the @Carabao_Cup semi-final #AFCvWHUpic.twitter.com/xL93v83gK5

— Arsenal FC (@Arsenal) December 19, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי