מוריניו: יום רע לשחקנים שלי, חלקם בכלל לא באו לעבוד

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

"המיוחד" לא חסך בביקורת על חניכיו לאחר ה-2:1 לבריסטול, והוסיף: "יום יפה מאוד לכדורגל". באנגליה לא ריחמו: "יצטרך להתמודד עם עוד כישלון". מוראטה ייעדר מהמפגש מול אברטון. צפו בתקצירים

(גודל טקסט)
הפתעת השנה בצ'מפיונשיפ, בריסטול סיטי, הצדיקה אמש (רביעי) את הכינוי, כשהרובינס ניצחו את מנצ'סטר יונייטד 1:2 והדיחו אותם ברבע גמר גביע הליגה. ז'וזה מוריניו כמובן לא פירגן ליריבתו הנחותה וטען שהיה לה מזל. הניצחון של בריסטול מנע דרבי נוסף בין יונייטד לסיטי בשלב חצי הגמר במפעל היחסית זניח, והיה יכול להוסיף עניין מפני שצ'לסי וארסנל יפגשו לדרבי לונדוני בחצי הגמר השני (ב-8 בינואר).


בריסטול הישגה את ניצחונה הגדול מ-1994, אז הדיחו את ליברפול בסיבוב השלישי בגביע האנגלי. המשטרה הבטיחה שלא יהיו התפרעויות, ואיפשרה לאוהדי הקבוצה להיכנס למגרש בסיום המשחק ולהצטלם עם כובש שער הניצחון קורי סמית' והמאמן לי ג'ונסון.




מוריניו לא שיחק עם הרכב חלש במיוחד, והיה שבע רצון כשזלאטן איברהימוביץ' השווה ל-1:1 וכבש את שערו הראשון מאז נפצע באפריל וה-29 במדי היונייטד. השמחה לא נראתה על פניו של המאמן, שכרגיל הסיט את האש ממנו וטען: "הניצחון של בריסטול הוא יום יפה מאוד לכדורגל, כי קבוצה מליגה נמוכה יותר ניצחה. היה להם קצת מזל, אבל הם נלחמו המון כדי שיהיה להם את המזל הזה. פגענו בקורות פעמיים, אבל הם היו מבריקים ונלחמו כאילו זה המשחק הכי חשוב בתולדות המועדון". מוריניו הוסיף בסארקזם: "זה היה יום רע לכמה מהשחקנים שלי. חלק מהם אפילו לא רצו לבוא לעבוד. עבורם זה יום גדול ולנו עוד יום במשרד שלא היה מוצלח".


לי ג'ונסון, המאמן בן ה-36 של בריסטול שמדורגת שלישית בצ'מפיונשיפ, רכש בקבוק יין פורטוגלי יקר בסך 450 ליש"ט למשחק וקיווה לשתות עם מוריניו אותו הוא טען שהוא מעריץ: "לעיתים נראינו כמו קבוצה בפרמייר-ליג. הבחורים האלה ייכנסו כבר להיסטוריה של המפעל. יש לי קבוצה צעירה מאוד עם המון אמביציה". כובש השערים בזמן פציעות קורי סמית' אמר: "זה מדהים. אני לא יודע מה לומר. שיחקנו בצורה מבריקה כמו שאנחנו משחקים כל העונה בליגה. הגעתי למועדון הזה בליגה השלישית ועכשיו אנחנו מנסים לעלות לפרמייר-ליג".


SUN SPORT: City KO Jose again #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/VKhc2tEekE

— Helen Miller (@MsHelicat) 20 בדצמבר 2017


ב"מירור" לא היססו לעקוץ: "מי שהיה צריך בקבוק חריף אחרי המשחק היה מוריניו, שיצטרך להתמודד עכשיו עם עוד כישלון. שלא יהיו לכם אשליות. זה יפגע בטוח במוריניו".


גם בסטמפורד ברידג' נמנעה הפתעה קטנה יותר כשבורנמות' השוותה בדקה ה-90, אבל אלברו מוראטה הבקיע שער בזמן פציעות ב-1:2 של הבלוז. כעת צ'לסי תוכל לנסות ולנקום בארסנל, נגדה הפסידה בגמר הגביע האנגלי שנה שעברה ובגביע הקהילה העונה. בצ'לסי כעסו על מוראטה והשופט, שבחר לשלוף לחלוץ כרטיס צהוב בעקבות חגיגת שער הניצחון. הספרדי הכניס את הכדור מתחת לחולצה, הכניס אצבע לפיו וסימן לכולם כי הוא מצפה לילד. הבעיה היא, שהצהוב למוראטה ימנע ממנו לשחק מול אברטון במחזור הקרוב.   (צפו בתקציר)


Antonio Conte admits Alvaro Morata will be a 'big loss' for Chelsea against Everton after he receives fifth yellow card celebrating Bournemouth winner https://t.co/jZZjyfSys0pic.twitter.com/qFEZ7aUu9x

— MailOnline Sport (@MailSport) 20 בדצמבר 2017



THE i SPORT: Rockin' Robins #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/4qMgod6iE0

— Helen Miller (@MsHelicat) 20 בדצמבר 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי