עושים שוק: פ.ס.ז' בעקבות כוכב לאציו, התנאים של ניימאר

לינארד, ניימאר
לינארד, ניימאר | AFP

בעיר האורות נחושים להשיג את מינלקוביץ' סאביץ' ומוכנים לשלם עבורו 170 מיליון יורו, הכוכב העביר מסרים לריאל מדריד. ליברפול מעוניינת במגן רומא, סוונסי רוצה את ברחקאמפ והאם דורטמונד תאבד עוד כוכב?

(גודל טקסט)

חלון העברות של ינואר נמצא בפתח, והעסקאות ברחבי העולם ממשיכות להתגבש ואתר ספורט1 מסדר עבורכם את כל הידיעות.


רשמי
* מנצ'סטר יונייטד מתחממת לקראת ההחתמות הגדולות של ינואר עם איידן בארלו, קשר התקפי בן 17 ממחלקת הנוער של המועדון.

OFFICIAL: Aidan Barlow has signed his first professional contract with @ManUtd. pic.twitter.com/Ut24sGOwqG

— Squawka News (@SquawkaNews) December 22, 2017
שמועות

* האם לאונרדו בונוצ'י ישלים רק שישה חודשים במילאן? על פי הדיווחים באיטליה, הבלם מתחרט על המעבר לרוסונרי וכבר אותת לסוכנו כי הוא ישמח לקבל הצעה ממנצ'סטר סיטי. מוליכת הליגה האנגלית עשויה להעדיף את הבלם האיטלקי על פני ורג'יל ואן דייק


* עדיין באיטליה, דניאלה רוגאני מבוקש. הבלם הצעיר של יובנטוס סומן על ידי ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, שנחושת לשדרג את מרכז ההגנה. רוגאני החל לצבור כמות דקות משמעותיות העונה בשל עזיבתו של בונוצ'י, אך בממלכה מעוניינים גם להבטיח לו מקום קבוע בהרכב.


* ולנסיה בדרך להשלמת עסקת גונסאלו גדש. העטלפים הגיעו להבנות עם פאריס סן ז'רמן לגבי רכישתו של היהלום הפורטוגלי תמורת 35 מיליון יורו. בינתיים, הנהלת ולנסיה כבר הגיעה להבנות עם ז'ורזה מנדש לגבי חוזהו החדש. העטלפים הצליחו להקדים את ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, שגיששו לגביו לקראת העונה הבאה.



בדרך לאולד טראפורד? פולישיץ' (Gettyimages) 


* נאפולי על סף השלמת עסקה. הפרטנופי במגעים מתקדמים עם אמין יונס, שחוזהו באייאקס מסתיים בעונה הבאה. הקיצוני הגרמני יגיע לדרום איטליה בעונה הבאה. 


* ניימאר העביר מסר לריאל מדריד, כך טוענים בספרד. הכוכב הבהיר לבלאנקוס כי הוא יהיה מוכן להצטרף והציב חמישה תנאים: להגיע ב-2019/20, שרונאלדו יעזוב, להפוך למשתכר הגבוה בעולם, לעשות הכול כדי שהוא ייזכה בכדור הזהב ולהפוך אותו לכוכב הבלעדי.



עוזב את איטליה? מילנקוביץ' סאביץ' (Gettyimages) 


* פאריס סן ז'רמן מוכנה להציע 170 מיליון יורו עבור כוכב לאציו, סרגיי מילנקוביץ' סאביץ', כך טוענים בתקשורת הצרפתית.


* ליברפול פתחה במרדף אחרי אמרסון. מגן רומא זוכה למעקב גם מניוקאסל.


* פנרבחצ'ה תחטוף את דיילי בלינד מברצלונה? בלם מנצ'סטר יונייטד, שלא זוכה לדקות מז'וזה מוריניו, מסיים את חוזהו בסוף העונה ועשוי להגיע דווקא לענקית הטורקית.


* סוונזי מחפשת מאמן ומלבד לואי ואן חאל גם פרנק דה בור ודניס ברחקאמפ סומנו כמועמדים.


* מוריניו מקווה להתחמש. מאמן השדים האדומים מעוניין בסרג'י רוברטו, שצפוי להאריך בקרוב את חוזהו בברצלונה. גם כריסטיאן פולישיץ' המבריק מבורוסיה דורטמונד נמצא על הכוונת. המאבק על הקיצוני עשוי להיות קשה כשהוא גם סומן בריאל מדריד, באיירן מינכן וברצלונה. 


חוזר לממלכה? דה בור (AFP) 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי