צפו בתקציר: צמד ובישול לאגוארו ב-0:4 של סיטי, חמד סידר לברייטון ניצחון

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | Gettyimages

הארגנטינאי הצטיין בניצחון ה-17 ברציפות של קבוצתו ובישל גם לסטרלינג. דנילו השלים. החלוץ הישראלי בישל לגרוס את שער הניצחון של השחפים על ווטפורד. התקצירים מיד באתר

(גודל טקסט)
אחרי ה-3:3 בין ארסנל לליברפול, המחזור ה-19 בפרמייר-ליג נמשך היום (שבת) כשמנצ'סטר סיטי רשמה ניצחון 17 ברציפות כשדרסה 0:4 את בורנמות'. בנוסף, תומד חמד שפתח בהרכב ברייטון והשלים 87 דקות בישל את שער הניצחון של השחפים ב-0:1 על ווטפורד. מוקדם יותר, צ'לסי סיימה ב-0:0 מאכזב עם אברטון.




מנצ'סטר סיטי – בורנמות' 0:4
החבורה הסוחפת של פפ גווארדיולה רשמה ניצחון ליגה 17 ברציפות וממשיכה להעלות את הרף שהיא עצמה קבעה העונה על חשבון בורנמות' שרשמה הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות ושלישי ברציפות בליגה. בדקה ה-27 אסמיר בגוביץ' הרחיק רע כדור שהגיע למארחת ודויד סילבה מסר אחורה לפרננדיניו. הברזילאי הגביה לרחבה ודויד סילבה היה במקום כדי לנגוח את ה-0:1.



אגוארו וסטרלינג. סיטי לא מפסיקה לדרוס (AFP)


בדקה ה-53 הארגנטינאי היה על תקן המבשל כשהקפיץ לתוך הרחבה כדור אותו תרגם ראחים סטרלינג ל-0:2. בדקה ה-79 אגוארו, הפעם על תקן הנוגח, השלים צמד מהגבהה של ברנרדו סילבה המחליף ובדקה ה-85 דנילו שעלה גם הוד מהספסל התכבד ברביעי מבישול של סטרלינג.

ברנלי – טוטנהאם 3:0. צפו בתקציר
הניצחון הקפיץ את הספרס למקום החמישי והם עם 34 נקודות, ומנגד המארחים במקום השביעי עם 32 נקודות. הארי קיין העלה את טוטנהאם ל-0:1 כבר בדקה השביעית בפנדל. החלוץ האנגלי השלים צמד בדקה ה-69, בזכות בישול של מוסא סיסוקו. המשחק המטורף של קיין המשיך בדקה ה-79 כשדלה עלי סידר לחלוץ הלוהט שלושער ענק ושלח את מאוריסיו פוצ'טינו לחגוג עם 3 נקודות חשובות.



This guy… #OneOfOurOwnpic.twitter.com/bcUN7JeJVs

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) December 23, 2017


ברייטון – ווטפורד 0:1 צפו בתקציר

השחפים קטעו רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון והשיגו שלוש נקודות חשובות מול הצרעות. תומר חמד השלים 87 דקות ובישל בדקה ה-64 את שער הניצחון לפסקל גרוס כששלח כדור עומק לגרמני, שהתגבר על השומר שלו וירה מקצה הרחבה את ה-0:1. בדקה ה-83 הוחלף גרוס בבירם כיאל.



חמד. בישל את שער הניצחון (Gettyimages)


אברטון – צ'לסי 0:0 צפו בתקציר

צ'לסי פספסה הזדמנות להתבסס במקום השלישי כשסיימה ב-0:0 מאכזב אצל אברטון. בהיעדרו של וויין רוני המארחת בעיקר התגוננה ונעזרה בשלוש הצלות של פיל ג'אגיילקה מקו השער ומשחק טוב של השוער ג'ורדן פיקפורד.


קונטה וחניכיו עלו ל-39 נקודות, שתיים פחות ממנצ'סטר יונייטד השנייה, ארבע יותר מליברפול הרביעית וחמש יותר מארסנל החמישית. אברטון, מנגד, רשמה משחק ליגה שישי ברציפות ללא הפסד ו-14 נקודות אפשריות מתוך 18. מאז שסם אלרדייס מונה למנג'ר הטופיס בלתי מנוצחים.



תוצאות נוספות. צפו בכל השערים
ווסטהאם – ניוקאסל 3:2
(מרקו ארנאוטוביץ' 6, אנדרו איו 69/ הנרי סאייבה 10, מוחמד דיאמה 53, כריסטיאן אטסו 61)


סטוק סיטי – ווסט ברומיץ' 1:3
(ג'ו אלן 19, אריק צ'ופו-מוטינג 45+2, רמאדן סובחי 90+5/ סלומון רונדון 51)


סוונזי – קריסטל פאלאס 1:1
(ג'ורדן איו 77/ לוקה מיליבוייביץ', פנדל, 59)


סאות'המפטון – האדרספילד 1:1
(צ'ארלי אוסטין 24/ לורן דפואטר 64)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי