עושים שוק: ברצלונה במירוץ אחר ואן דייק, אדבוקט חזר לספרטה רוטרדם

וירג'יל ואן דייק
וירג'יל ואן דייק | Gettyiamges

הקטלאנים מעוניינים בבלם ההולנדי, ג'וב נוסף למאמן הוותיק. ריאל נחושה לצרף את חלוץ ולנסיה. פ.ס.ז' במגעים עם דיארה, בארסנל נערכים לעזיבה של ז'ירו בינואר ויונייטד תשלם 33 מיליון ליש"ט על יהלום ברזילאי

(גודל טקסט)
חלון העברות של ינואר נמצא כבר מעבר לפינה, והעסקאות ברחבי העולם ממשיכות להתגבש ואתר ספורט1 מסדר עבורכם את כל השמועות החמות וההחתמות הרשמיות.


רשמי
* דיק אדבוקט מונה למאמן ספרטה רוטרדם עד סוף העונה במקומו של אלכס פסטור שפוטר בשבוע שעבר. המאמן בן ה-70, שעזב בנובמבר האחרון את נבחרת הולנד לאחר שלא הצליח להעלות אותה למונדיאל, חוזר לקבוצה בה שיחק בין השנים 1980-82. 


DICK ADVOCAAT NIEUWE TRAINER VAN SPARTA ROTTERDAM – https://t.co/0UlOvibQTkpic.twitter.com/Jcq9sA4lI0

— Sparta Rotterdam (@SpartaRotterdam) December 25, 2017

שמועות

ברצלונה מצטרפת למנצ'סטר סיטי וליברפול במירוץ אחר וירג'יל ואן דייק. "ספורט" הקטאלני מדווח שהבלם ההולנדי צד את עיניהם גם של הבלאוגרנה, במיוחד לאור עזיבתו המתקרבת של חאבייר מסצ'ראנו לסין ופציעתו של סמואל אומטיטי. כל קבוצה שתרצה את ואן דייק תאלץ להיפרד מ-75 מיליון יורו, על פי דרישתה של סאות'המפטון. באנגליה טוענים שדווקא ליברפול תהיה זו שתזכה בשירותיו של ההולנדי.


⚽️ #Mercato : Le Barça aussi sur Van Dijk … Toutes les infos ici ➡️ https://t.co/NoF0WcD5Th#RMClivepic.twitter.com/nWBswcKKVj

— RMC Sport (@RMCsport) December 25, 2017


* לפי "סקיי", ברייטון סיכמה עם סלטיק על העברתו של החלוץ הצרפתי מוסא דמבלה תמורת 18 מיליון ליש"ט. לידיעה המלאה


* חיזוק ראשון לפאריס סן ז'רמן בינואר? המוליכה פתחה במגעים עם לסאנה דיארה. הקשר, שהגיע להבנות עם אל ג'זירה על התרת חוזהו, עשוי לחזק את הסגל של אונאי אמרי. בעברו שיחק בצ'לסי, ארסנל, ריאל מדריד ומארסיי.


* "דיילי מייל" טוען שמנצ'סטר יונייטד פתחה בשיחות עם בורדו על צירופו של הכישרון הברזילאי מלקולם ומוכנה לשלם תמורתו 33 מיליון ליש"ט.


טוני פוליס. בדרך לתחנה הבאה (gettyimages)
טוני פוליס. בדרך לתחנה הבאה (gettyimages)


* האם טוני פוליס בדרך למידלסבורו? ב"סקיי ספורט" טוענים שהמאמן עשוי להתמנות למאמן הקבוצה, לאחר שגארי מונק פוטר בשבת האחרונה. פוליס בן ה-59 פוטר מווסט ברומיץ' בנובמבר מוביל במירוץ למשרת מאמן בורו מפני שהבעלים, סטיב גיבסון, מעוניין להיפגש עמו במהרה.


* לפי דיווחים בספרד, ריאל מדריד בדרך לצרף את הכישרון המבטיח של ולנסיה, רפא מיר. החלוץ הספרדי בן ה-20 צפוי להצטרף קודם לקבוצת הבת של המועדון, ריאל מדריד קסטייה.


* האם אוליבייה ז'ירו בדרך החוצה מארסנל? נציגיו של החלוץ הגיעו ללונדון כדי לדון עם הנהלת המועדון על עתידו בקבוצה. ווסטהאם וקריסטל פאלאס מעוניינות בצרפתי. 




ז'ירו. יעזוב את ארסנל? (AFP)

 

* ליברפול מעוניינת לחזק את עמדת השוער. השם החם בפנקס של יורגן קלופ הוא קווין טראפ, שמתקשה לקבל דקות תחת אונאי אמרי בפאריס סן ז'רמן. לא ברור האם לוקאס קאריוס או סימונה מינולה ישלמו את המחיר. 

* האם דיילי בלינד יהיה החיזוק הבא של ברצלונה? הבלם לא מעוניין להישאר במנצ'סטר יונייטד, שעשויה לקבל תמורתו סכום כסף מופחת בעקבות העובדה כי חוזהו של ההולנדי מסתיים בקיץ. המוליכה הספרדית נחושה למצוא בלם מחליף לחאבייר מסצ'ראנו ועשויה להעדיף את בלינד, כך טוענים בממלכה.


* בגרמניה טוענים: בורוסיה דורטמונד שוקלת להחזיר לשורותיה את הנריך מחיטריאן. הארמני הנהדר סובל תחת ז'וזה מוריניו, ומבוקש גם באינטר. 


חבר חדש לפיקה? בלינד (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי