הארי הגדול מכולם. צפו ב-2:5 של טוטנהאם על סאות'המפטון

הארי קיין
הארי קיין | AFP

החלוץ השאיר את מסי ורונאלדו מאחור בקרב על מלכות השערים ב-2017 עם שלושער שהעלה את מאזנו ל-56 בשנה קלנדרית. דלה עלי וסון היו חלק מהקונצרט שפתח את משחקי הבוקסינג דיי, בופל וטאדיץ' צימקו. התקציר בפנים

(גודל טקסט)

טירוף ה'בוקסינג דיי' יצא היום (שלישי) לדרך עם החגיגה המושלמת. הארי קיין להט ב-2:5 של טוטנהאם על סאות'המפטון, ועלה לפסגת הכובשים ב-2017 עם 56 שערים, במשחק ששודר בספורט1. המפגיז האנגלי עקף את לאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, וסיים שנה קלנדרית שהוא בטוח לא ישכח.


רק כדי לחדד עד כמה השיא של קיין משוגע, הוא כבש 39 שערים בליגה בלבד במדי טוטנהאם ואפילו שרד את הבצורת המוכרת שלו מחודש אוגוסט, בנוסף הוא הראשון שמסיים את השנה במקום הראשון בדירוג שלא עונה לשם מסי או רונאלדו אחרי שבע שנים. קיין כבש שישה שערים בשלושת הימים האחרונים, עם השלושער השמיני שלו בליגה האנגלית. אחרי החגיגה מול ברנלי, טוטנהאם המשיכה את המרדף אחרי המקום הרביעי. כעת, הפער מליברפול עומד על שתי נקודות לטובת התרנגולים כאשר הקבוצה של יורגן קלופ תפגוש יותר מאוחר את סוונזי. 



 לעומתה, האורחת הושפלה והיא מסובכת קשות בתחתית. סאות'המפטון ללא ניצחון בשמונת המחזורים האחרונים, והיא עשויה להסתבך עוד יותר אחרי שאר המפגשים של היריבות שלה לתחתית. העבודה כי במועדון מוכנים לוותר על ורג'יל ואן דייק במהלך חלון ההעברות של ינואר, עשוי להיות קריטי כשהם ספגו כבר 29 שערים כאשר גם השערים של סופיאן בופל ודושאן טאדיץ', שרק צימקו את התוצאה, לא הצליח להעלות חיוך על הפרצופים של אנשי האורחת. טוטנהאם תתארח במחזור הבא אצל סוונזי, הקדושים יחלמו על סנסציה בתאטרון החלומות אצל מנצ'סטר יונייטד. 




המפגיז הכי טוב בעולם. קיין (AFP)  


הרכבים: 

טוטנהאם: הוגו לוריס, סרז' אורייר, דבינסון סאנצ'ס, יאן ורטונגן, דני רוס, מוסא דמבלה (מוסא סיסוקו 54), אריק דייר, דלה עלי (הארי ווינקס, 84), כריסטיאן אריקסן, יונג מן סון (אריק לאמלה, 77), הארי קיין.


סאות'המפטון: פרז'ייר פוסטר, מאיה יושידה, ג'ק סטפנוס, ווסלי הודסט, מאט טרגט (סם מקווין, 78), אוריאול רומאו, מריו למינה (מנולו גאביאדיני, 63), פייר אמיל הויברג, סופיאן בופל, ניית'ן רדמונד (דושאן טאדיץ', 63), שיין לונג. 



עונה בלתי נשכחת. קיין (AFP) 


מהלך המשחק: 
דקה 1: המשחק יצא לדרך, האם קיין וטוטנהאם יחייכו בסיום? 


דקה 7: התקפת מעבר טובה של התרנגולים. עלי חטף את הכדור ויצא קדימה, מסר לאריקסן שפרץ באגף הימני. הדני חדר לרחבה והעביר רוחב לעבר קיין, שהקדים את יושידה וירה סנטימטרים מהמסגרת של פוסטר. 


דקה 21, טוטנהאם עלתה ל-0:1: דני רוז הוכשל בסמוך לרחבה, אריקסן ניצל זאת כדי לסובב כדור חופשי אל תוך תיבת החמש. קיין היה מהיר ועם נגיחה מושלמת שלח את הכדור לחיבורים. קיין עם שערו ה-54 בשנת 2017, אחד יותר מרונאלדו והוא השתווה למסי. שער נוסף, והאנגלי יסיים את השנה האזרחית בפסגת דירוג הכובשים. השער הזה הוא ה-37 של קיין בליגה האנגלית, יותר מכל שחקן אחר בשנה קלנדרית בתולדות הפרמייר ליג. 


חוגגים בלונדון (AFP) 


דקה 35: עוד כדור חופשי לטובת טוטנהאם. הפעם אריקסן ויתר לקיין, שסובב כדור עוצמתי ונעצר בחומה. 


דקה 38, טוטנהאם עלתה ל-0:2: תגידו מזל טוב לקיין. סון סידר לאנגלי מצב שממנו הוא לא מסוגל להחמיץ, ומול שער ריק הוא הכפיל את התוצאה. השער הזה הקפיץ את קיין למקום הראשון בדירוג הכובשים עם 55 שערים ב-2017, 38 מתוכם רק בליגה האנגלית. מטורף!


החלוץ הכי חם בעולם. קיין (AFPׂ) 


דקה 48: האורחת התעוררה במחצית השנייה. למינה נותר חופשי וירה מסף הרחבה כדור שנעצר רק במשקוף של לוריס. 


דקה 49, טוטנהאם עלתה ל-0:3: גם דלה עלי הצטרף לחגיגה. הקשר נותר חופשי, עבר את רומאו וסובב כדור חכם היישר לפינה של פוסטר. שער רביעי העונה לעלי. 


דקה 51, טוטנהאם כבר מובילה 0:4:
קונצרט של התרנגולים. דלה עלי דהר קדימה, מצא את סון שמזווית נוחה ירה לפינה. סאות'המפטון מושפלת!


דקה 63, סאות'המפטון צימקה ל-4:1: איזו טעות של לוריס. בופל ירה כדור חזק לפינה של השוער הצרפתי, שאיחר להגיב וספג שער קל. 


גם החברים הצטרפו לחגיגה. קיין עם סון ועלי (AFP) 


דקה 67, טוטנהאם עלתה ל-1:5: הוא פשוט בלתי עציר. קיין חדר לרחבה אחרי מסירה נהדרת של עלי. החלוץ הקשית בקלילות מעל פוסטר והעלה את המאזן שלו לשלושער, השמיני שלו בליגה האנגלית ו-56 בסך הכול ב-2017. 


דקה 82, סאות'המפטון צימקה ל-5:2: עוד טעות של לוריס, הפעם טאדיץ' כבש. הסרבי שנכנס כמחליף הקשית אחרי יציאה רעה של השוער. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי