ראשון בספורט2: המסך יורד על הליגה האנגלית מודל 2017

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

המחזור האחרון של השנה יושלם עם שני משחקים: מנצ'סטר סיטי אצל קריסטל פאלאס, ווסט ברומיץ' תארח את ארסנל. ונגר ירשום שיא אירופי - 811 משחקים בקבוצתו

(גודל טקסט)
שני משחקים ישלימו מחר (ראשון) את המחזור האחרון של 2017 באנגליה. קריסטל פאלאס תארח את מנצ'סטר סיטי, ווסט ברומיץ' תפגוש במגרשה את ארסנל. 


קריסטל פאלאס – מנצ'סטר סיטי (14:00, ספורט2)
סיטי מקווה לרשום ניצחון 19 רצוף בליגה שישווה את השיא של פפ גווארדיולה לזה שרשם בבאיירן מינכן וזה גם שיא של חמשת הליגות הגדולות באירופה. סיטי ניצחה את ניוקאסל רק 0:1 במשחק האחרון כך שבסלהרסט פארק מקווים שיוכלו לעצור את הרכבת המטורפת של סיטי. פאלאס הפסידה 3:2 לארסנל ביום חמישי, אבל לפחות בהתקפה לא נפלה מארסנל והפעילה עליה לחץ כבד. רוי הודג'סון אמר: "אנחנו צריכים לשחק חזק בהגנה 90 דקות, אבל לא נהסס לתקוף. סיטי כובשת הרבה שערים נגד קבוצות שנותנות לה חופש פעולה. כל קבוצה שמנסה ללכת ראש בראש עם משחק ההתקפה שלה, סופגת שערים. לא תהיה ברירה אלא לשחק כמו נגד ארסנל וזה יהיה משחק מהנה, אבל יש סיכון שנספוג".




הודג'סון הוסיף: "סיטי של היום משחקת כמו ארסנל בשנת האליפות, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי באליפויות הגדולות שלהם. אין להם שום רצון להוריד את הרגל מדוושת הגז". פאלאס צפויה לעלות בהרכב דומה לזה ששיחק מול ארסנל עם ווילפריד זאהה המצוין וכריסטיאן בנטקה. סיטי תשחק עם גבריאל ז'סוס בחוד. ב-58 המפגשים האחרונים ביניהן, רשמה סיטי 31 ניצחונות, פאלאס 15 ו-12 משחקים הסתיימו בתיקו.


ווסט ברומיץ' – ארסנל (18:15, ספורט2)
ארסן ונגר יחגוג את משחקו ה-811 כמאמן ארסנל וירשום שיא חדש בפרמיירליג כשישבור את השיא של אלכס פרגוסון. העובדה שאלכסיס סאנצ'ס כבש צמד בניצחון על פאלאס (2:3), הביאה לחילוקי דיעות בחדר ההלבשה של התותחנים. כך לפחות טוען תיירי הנרי שאמר כי בחגיגות הכיבוש של סאנצ'ס חלק מהשחקנים לא רצו לחבק אותו. ההרגשה היא שחלקם טוען שאין טעם לתת לו כעת גיבוי כשהוא רוצה לעזוב. הם טוענים שהוא לא מתאמץ באימונים וגורם לדמורליזציה בחדר ההלבשה. לורן קוסיילני היה מאלה שלא חיבקו את הצ'יליאני, אבל אחת הטענות היא שהוא רצה לחבק את ג'ק ווילשייר שבישל כדור מדהים לסאנצ'ס.

 

סולומון רונדון מווסט ברומיץ' עלול להחמיץ את המשחק בגלל פציעה. הבאגיס לא ניצחו 18 משחקים רצופים (9 הפסדים, 9 תיקו) והמצב לא השתפר עם החתמת אלן פארדיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי