פפ: לדה בריינה היה מזל אבל הוא לא ישחק מול ווטפורד

קווין דה בריינה על כר הדשא
קווין דה בריינה על כר הדשא | Gettyiamges

הקשר הבלגי של מנצ'סטר סיטי והחלוץ גבריאל ז'סוס ספגו פגיעות קשות במהלך המשחק מול קריסטל פאלאס (0:0). גווארדיולה היה פחות אופטימי לגבי הברזילאי: "הפגיעה שלו קשה, נקווה שלא ייעדר יותר מחודשיים"

(גודל טקסט)
על הנייר, המפגש בין קריסטל פאלאס למנצ'סטר סיטי היום (ראשון) היה בגדר אפשרות לסמן וי נוסף של פפ גווארדיולה בדרך לתואר. בפועל, המוליכה ספגה שלוש מכות קשות אחרי אחד המפגשים הסוערים ביותר בליגה האנגלית העונה. הראשונה הייתה הפציעה המוקדמת של גבריאל ז'סוס כבר בדקה ה-23, אליו הצטרף קווין דה בריינה בתוספת הזמן. הבלגי תוקל בצורה קשה על ידי ג'ייסון פאנצ'ן וירד מכר הדשא כשהוא מעורר דאגה בסיטי ובלגיה. המפגש בסלהרסט פארק הסתיים ב-0:0 כאשר הרצף המשובח של המוליכה נעצר, אחרי 18 ניצחונות.


גווארדיולה, שתפס את רוי הודג'סון לשיחה במהלך תוספת הזמן על הספסל של פאלאס, ניסה להרגיע את הגזרה בסיום: "ז'סוס ייעדר בין חודש לחודשיים. נחכה לאבחון הסופי, אני מקווה שזו תהיה היעדרות רק של חודש או חודשיים. לדה בריינה היה מזל גדול, נחכה לבדיקות אבל נראה שלא מדובר בפגיעה רצינית, עם זאת הוא יחמיץ את המשחק הבא מול ווטפורד". לז'סוס מדובר בפעם השלישית שהוא נפצע מאז שהגיע לסיטי בינואר האחרון וכבר הספיק להחמיץ 13 משחקים בעונה הקודמת. על פי הדיווחים, ז'סוס סובל מפגיעה ברצועות הברך. הדאגה בברזיל הרקיעה שחקים בעיקר בשל העובדה כי החלוץ נחשב לאחד הברגים המשמעותיים ביותר של הסלסאו לקראת הגביע העולמי הקיץ.



מי שספג את מרבית הביקורת היה פאנצ'ן. בתקשורת האנגלית רתחו מזעם על הקשר שתיקל בצורה חסרת תקדים את דה בריינה. אחד העיתונאים בממלכה תקף: "אסור לו לדרוך על כר הדשא שוב". הפגיעה של הבלגי נראתה מדאיגה הרבה יותר משל ז'סוס כאשר הוא נאלץ לרדת מכר הדשא דומע, וזקוק לתמיכה מצד שני אנשי צוות. תחילה היו חששות כי דה בריינה שבר את רגלו, אך העובדה כי הוא הצליח לדרוך על הרגל הפגועה בסיוע של אנשי הצוות הרפואי, הובילה לרגיעה בגזרה שלו. מאוחר יותר, דה בריינה הרגיע וסיפר ל-BT: "אני בסדר". אחד העיתונאים הבלגים הבכירים הוסיף: "זה נראה בסדר, אבל צריך להמתין לתוצאות הבדיקה של קווין".



הדאיג את כולם. דה בריינה (Gettyimages) 


גווארדיולה החמיא ליריבה בסיום: "מגיע להם הרבה כבוד על המשחק שלהם היום. פאלאס עשו לנו הרבה צרות, ואדרסון שמר עלינו עם עצירת הפנדל בתוספת הזמן. אולי היה פנדל, ואני מכבד את ההחלטה של השופט. מחכה לנו עוד משחק קשה ביום שלישי מול ווטפורד". על הוויכוח בין דה בריינה ללירוי סאנה: "בכדורגל יש הרבה רגשות, הפתרון הטוב ביותר הוא להישאר מאוחדים".


הודג'סון, שהפך למאמן הראשון שמונע מסיטי להבקיע לראשונה מאז ינואר 2017, הוסיף: "אני גאה בשחקנים שלי, שעשו עבודה טובה מול האיכות של סיטי. היינו ממושמעים וברור שיש תחושה עצובה עם החמצת פנדל. שתי הקבוצות שילמו מחיר כבד אחרי המשחק הזה". הפרשנים בממלכה בטוחים כי הפציעות של ז'סוס ודה בריינה יובילו את ראשי סיטי להגביר את המאמצים לצרף את אלכסיס סאנצ'ס כבר בינואר הקרוב. כזכור, הצ'יליאני נמצא על הכוונת של פפ כבר מתחילת העונה וחוזהו אצל התותחנים פג בקיץ הקרוב. 



All good things comes to and end congratulation sur for this streak boys !! Good point earned today @edersonmoraes93 ⛔️

— Benjamin Mendy (@benmendy23) 31 בדצמבר 2017

That's a positive I guess (@City_Watch) pic.twitter.com/ykBLc7f8wF

— Kristof Terreur (@HLNinEngeland) 31 בדצמבר 2017

Kevin De Bruyne leaving Selhurst Park limping. Not on crutches. #mcfcpic.twitter.com/hiMyGdhxrI

— Kristof Terreur (@HLNinEngeland) 31 בדצמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי