עושים שוק: ריאל מתכננת טרייד ענק, אוסקר גרסיה קרוב לסיכום באולימפיאקוס

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | Gettyimages

הבאלנקוס הולכים בכל הכוח על קיין, אקס מכבי ת"א יחתום ביוון. קורטואה על הכוונת של של ריאל, ברייטון מעוניינת בחלוץ, אדריאן סילבה בלסטר, בבאיירן עדיין מעוניינים בהאוזנטל ואקס מכבי חיפה בבלארוס

(גודל טקסט)

חלון ההעברות בכדורגל האירופי ייפתח מחר בסערה ובינתיים ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות הרשמיות.


העברות רשמיות

* לסטר הודיעה רשמית על רישומו של אדריאן סילבה. אקס מכבי חיפה שהגיע מספורטינג ליסבון ולא הספיק להירשם בזמן, יעמוד לרשותם של השועלים החל מהמחזור הבא.


* אקס מכבי חיפה סיידו יאיא חתם בדינמו מינסק הבלארוסית.


Seidu Yahaya (ex AEK Ateny, Maccabi Haifa oraz Sheriff) został nowym zawodnikiem Dinamo Mińsk. #Mercatopic.twitter.com/tnMRY2ApHE

— Mercato LIVE (@TransferLive5) January 1, 2018


* אחרי ששמו נקשר עם מכבי תל אביב, אוסקר לויצקי האריך את חוזהו במאלמו עד 2020. 


* וולפסבורג הודיעה על הארכת חוזהו של מקסימליאן ארנולד עד 2022. 


* לאס פלאמס הודיעה רשמית על החתמתו של שחקן הכנף הימני, חאירו סאמפריו, שהגיע בהעברה חופשית ממיינץ וחתם עד לתום העונה.


La UD ficha a Jairo, extremo procedente de la Bundesliga alemana.https://t.co/1j1EnOwtLlpic.twitter.com/r1A7kDhbdt

— UD Las Palmas (@UDLP_Oficial) January 1, 2018

* היברניאן של אופיר מרציאנו הודיעה על צירופו של השוער, סקוט ביין, בהשאלה עד סוף העונה. 


* שחקן ההגנה הכי יקר בעולם, וירג'יל ואן דייק שעבר לליברפול תמורת 75 מיליון ליש"ט, הוצג רשמית והתאמן לראשונה עם החולצה החדשה שלו, הנושאת את הספרה 4. הבלם ההולנדי לא ייכלל היום לסגל המשחק בברנלי. "זה היה דבר מיוחד עבורי לצפות בשבת במשחק מול לסטר. אנפילד איצטדיון מיוחד במינו וזה גם הבית החדש שלי. אני מצפה כבר לשחק שם, בעיקר במשחקי ליגת האלופות. זו הקבוצה המושלמת עבורי ואני לא יכול לחכות לשחק עבור האוהדים שעושים את המועדון הזה לכל כך נפלא". 


@GWijnaldum is delighted to welcome his fellow Dutchman to Anfield: https://t.co/5U5Qli7sCspic.twitter.com/LbkNHci4pM

— Liverpool FC (@LFC) January 1, 2018

* בשיקטאש הודיעה על צירופו של בלם/מגן נבחרת קוראטיה, דמוגי וידה. האחרון עזב את דינמו קייב והצטרף לאלופה הטורקית ללא דמי העברה.


#Beşiktaş JK and Domagoj Vida kickoff transfer negotiations…#ComeToBeşiktaşpic.twitter.com/SnuvmW2zNP

— Beşiktaş JK English (@BesiktasEnglish) December 26, 2017

שמועות

לפי "אס", אוסקר גרסיה סיכם באולימפיאקוס לאחר שראשי הקבוצה הגיעו לשיחות עם נציגיו של מאמן מכבי תל אביב לשעבר, והגיעו לסיכום סופי על החתמתו והוא יחליף את טאקיס למוניס שיעזוב. הספרדי אמור להגיע לפי הדיווחים תוך 24 שעות ליוון כדי להתחיל לעבוד עם קבוצתו החדשה. במדינה ממשיכים לשמור על שתיקה, אבל נאמר שגרסיה שעזב העונה את סט. אטיין בטריקת דלת הוא הבחירה היחידה של הנשיא ואנגליס מארינקיס. "אני נמצא מברצלונה מאתמול וזה כל מה שאני יכול לומר לכם", אמר גרסיה לאתרים ביוון.


* האם אנדרה וילאש בואש יחזור מוקדם מהצפוי למגרשים. המאמן שעזב את תפקידו בשנגחאי SIPG כדי להתאמן בראלי דקאר מועמד לאימון שפילד וונסדיי מהצ'מפיונשיפ. 


וולקוט. יעבור לקדושים (AFP)

וולקוט. יעבור לקדושים (AFP)


* בגרמניה טוענים שראשי באיירן מינכן עדיין מעוניינים שראלף האוזנטל, מאמן לייפציג, יגיע לקבוצה בעונה הבאה. למרות שאולי האנס רוצה שיופ היינקס יישאר, אך ההולנדי הוותיק הצהיר מספר פעמים שבתום העונה הוא יעזוב. האסנהוטל אמר בעבר שלדעתו הבווארים יכולים להשיג מאמן עם יותר ניסיון ממנו, אך לפי הדיווח השיחות בין הצדדים צפויות לעלול הילוך לקראת העונה הבאה.



* האם תיאו וולקוט בדרך לקאמבק בסאות'המפטון? ב"דיילי מייל" מפרסמים שהסיינטס מעוניינים להשיב את השחקן, שגדל במועדון ועזב לארסנל ב-2006, בהשאלה עד תום העונה.


Southampton are pushing to sign Theo Walcott on an initial loan deal from Arsenal. (Source: Daily Mail) pic.twitter.com/tpNOQWK4as

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) January 1, 2018


* סלטיק קיבלה מספר הצעות על החלוץ הצרפתי מוסא דמבלה, בין השאר גם סטוק מעוניינת. לפי ה"סקוטיש סאן", כריס יוטון הורה להנהלת הקבוצה לנסות לרכוש אותו כשבמקביל דווח כבר שגם בריייטון תציע עבורו 20 מיליון ליש"ט. ברנדן רוג'רס רוצה להשאיר את דמבלה בסלטיק, אבל רמז שבמחיר המתאים מכירתו אפשרית.


* צ'לסי שוב בעקבות רוס בארקלי. הקשר האנגלי שהיה נחוש לעזוב את אברטון, עשוי לעלות לאלופה 22.5 מיליון ליש"ט.



* 'אל קונפינשיאל' הספרדי בטוח: אדן הזאר וטיבו קורטואה הוצעו לריאל מדריד, אחרי ששניהם דחו הצעות להאריך את חוזיהם בצ'לסי. כרגע, פלורנטינו פרס מעוניין רק בשוער, בשל העובדה כי אינו יכול להבטיח לקשר מקום מובטח בהרכב. במקביל מדווחים באנגליה שהבלאנקוס מתכננים טרייד ענק במסגרתו גארת' בייל ו-150 מיליון יורו יעברו לטוטנהאם תמורתו של הארי קיין.


 

herkese iyi seneler..

A post shared by Cenk Tosun (@cenktosun23) on



* אחרי שעסקת העברתו של מוסא דמבלה נפלה, ברייטון עדיין מחפשת חיזוק לחלק הקדמי. פלורין אנדונה הרומני של דפורטיבו לה קורוניה, שוב על הכוונת של כריס יוטון. 


* ג'נק טוסון, שהעברתו לאברטון נסגרה תמורת 25 מיליון ליש"ט שיועברו לבשיקטאש, צפוי להיות מוצג בימים הקרובים.

ÚLTIMA HORA | El @CDLeganes y el @AEK_FC_OFFICIAL ya han llegado a un acuerdo para el traspaso del centrocampista Erik Morán al conjunto heleno. Viajará mañana para incorporarse inmediatamente . #SuerteErikpic.twitter.com/pEeuZ8GojC

— Hora Blanquiazul (@horablanquiazul) 31 בדצמבר 2017


* 'סאן': יורגן קלופ נחוש לצאת למלחמה נוספת נגד ברצלונה, על מנת להשאיר בסגל את פליפה קוטיניו. המוליכה הספרדית הציעה לקשר 400 אלף ליש"ט לשבוע, לעומת 140 אלף ליש"ט אותם הוא מרוויח בליברפול. ועדיין, המאמן הגרמני בטוח שהוא יוכל לשכנע את הברזילאי להישאר לפחות עד סוף העונה. ברצלונה מצדה, מוכנה לשלם עבורו 130 מיליון יורו. 


* הנריקה, שהשתייך בעברו לברצלונה ושיחק בעונה האחרונה בפלומיננזה, סיכם את תנאיו בקורינתיאנס.

Buzzing! Cant wait to get started https://t.co/0aRejpdYTc

— Scott Bain (@ScottBain_) January 1, 2018

* אריק מוראן המריא ליוון לקראת החתימה בא.א.ק אתונה. לגאנס אישרה את המעבר.


* בספרד גורסים כי אוסקר גרסיה יאמן את אולימפיאקוס. על פי הדיווחים, אקס מכבי תל אביב יעמוד על הקווים של הענקית היוונית בעוד שבוע מול לאריסה.   

After the completion of his registration as a #lcfc player on New Year's Day, here's what Adrien Silva had to say in an exclusive interview with LCFC TV https://t.co/SEwAZ9bLyIpic.twitter.com/gEvcMZ0sCX

— Leicester City (@LCFC) 1 בינואר 2018
 

Das neue Jahr kann nicht besser beginnen: Maximilian Arnold hat seinen Vertrag bei unseren Wölfen vorzeitig bis 2022 verlängert. Ganz stark, Max! pic.twitter.com/WBpvqbFFjj

— VfL Wolfsburg (@VfL_Wolfsburg) January 1, 2018
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי