צפו בתקציר: קלאבן העניק 1:2 דרמטי לליברפול בברנלי בדקה ה-94

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | AFP

שער של הבלם האסטוני עמוק בתוספת הזמן העניק לקלופ ושחקניו ניצחון שלישי ברציפות. מאנה כבש ראשון (61), גודמונסון השווה זמנית (87). מוקדם יותר ברייטון ובורנמות' נפרדו ב-2:2, ללא חמד וכיאל

קבוצות: בורנמות'
(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגת האנגלית נפתח היום (שני) עם חמישה משחקים כשבמוקד ליברפול גברה 1:2 בחוץ על ברנלי משער בדקה ה-94 של רגנאר קלאבן. בנוסף לסטר הביסה 0:3 את האדרספילד וניוקאסל הסתפקה ב-0:1 על סטוק. מוקדם יותר במפגש שפתח את 2018, ברייטון ובורנמות' נפרדו ב-2:2 ללא תומר חמד ובירם כיאל שלא שותפו.


ברנלי – ליברפול 1:2

כשהם מעודדים מהחתמת וירג'יל ואן דייק שהושלמה היום רשמית, המייטירדס רשמו ניצחון דרמטי שהיה השלישי שלהם ברציפות מאז ה-3:3 מול ארסנל, והשאיר אותהO במקום השני עם 44 נקודות. ברנלי מצידה רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. יורגן קלופ עלה בהרכב משני כשמוחמד סלאח ופיליפה קוטיניו הפצועים נשארו מחוץ לסגל ורוברטו פירמינו פתח על הספסל. המייטירדס התקשו להגיע למצבים ממשיים מול ניק פופ, כשדווקא המארחת איימה יותר בצד השני עם הזדמנויות של סקוט ארפילד הקנדי, שגם הן לא הסתיימו ברשת של האורחים.
 


המומנטום המשיך גם במחצית השנייה אך ליברפול החלה יותר ויותר לתקוף ובאה על שכרה בדקה ה-61 כשטרנט אלכסנדר-ארנולד הגביה כדור לעבר סאדיו מאנה שהיה בקצה הרחבה עם הגב לשער. הסנגלי הסתובב במקום וירה את ה-0:1 לפינה הגבוהה של ניק פופ. המארחים לא ויתרו והשווה בדקה ה-87 קבעו שיוויון דרמטי כשכדור שהוגבה לעבר סאם ווקס ננגח על ידי החלוץ לעבר יוהאן גודמונסון שנגח מקרוב את ה-1:1. ואז כשזה כבר נראה גמור, ליברפול קיבלה כדור חופשי כ-25 מטרים מהשער אותו הגביה אלכס אוקסלייד-צ'מברליין לרחבה ווהגיע לראשו דיאן לוברן שהעביר אותו לרגנאר קלאבן, שקבע מקרוב 1:2 דרמטי ארבע דקות בתוך תוספת הזמן.




דייץ' וקלופ. הגרמני חייך גם בסיום (Gettyimages)
 


מהלך המשחק

דקה 17:אוקסלייד-צ'מברליין בעט שטוח כ-25 מטרים מהשער, פופ היה במקום.


דקה 19:יוהאן גודמונסון מברנל קיבל כדור במצב קורץ, אבל ללאנה ירד נהדר לגליץ' והצליח לעצור אותו.



דקה 27: סולאנקה הגיע לכדור של גומז, ונגח אותו מעל השער.



דקה 28: דפור הגביה כדור לעבר ארפילד שנגח לשער, מיניולה היה במקום.



דקה 38: בארנס הוריד כדור לארפילד, שסובב אותו החוצה.


 

דקה 42: כמעט שער עצמי של קלאבן. הבלם האסטוני גלש כדי להרחיק כדור של ארפילד וכמעט דחק אותו לשער קבוצתו.


דקה 53: אוקסלייד-צ'מברליין הגביה כדור לויינאלדום, שנגח מעל לשער.



דקה 61, 0:1 לליברפול! כדור רוחב מימין של אלכסנדר-ארנולד הגיע למאנה בקצה הרחבה עם הגב לשער. הסנגלי הסתובב במקום וירה את הכדור לרשת של פופ.



מאנה יורה את ה-0:1 (Gettyimages)


דקה 74: אלכסנדר-ארנולד ירה כדור כ-20 מהשער לפינה הימנית הגבוהה, פופ הציל לקרן.


דקה 81: ברנלי כמעט השוותה. בארנס קיבל ברחבה כדור מ-ווקס, אך ירה אותו לקורה והחוצה.

 

דקה 85: אוקסלייד-צ'מברליין פרץ מימין ובעט לשער, פופ הציל.


דקה 87, ברנלי משווה ל-1:1! כדור שהוגבה לעבר ווקס ננגח על ידי החלוץ לעבר גודמונסון, שנגח מקרוב את השיוויון.

דקה 90+4, 1:2 לליברפול! כדור חופשי של אוקסלייד-צ'מברליין הגיע ללוברן שנגח אותו לעבר קלאבן. האסטוני דחק מקרוב את שער ניצחון החשוב לקבוצתו.




קלאבן נוגח את שער הניצחון הדרמטי (Gettyimages)

 

לסטר – האדרספילד 0:3

השועלים שצברו נקודה בודדת בארבעת המחזורים האחרונים התאוששו בגדול ב"קינג פאוור סטדיום" מרצף ההפסדים על חשבון העולה החדשה, שרשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.בדקה ה-53 המארחת עלתה ליתרון כשכדור חוץ שהורחק הגיע למארק אולברייטון במרכז המגרש. הקשר הגביה את הכדור לעבר ריאד מאחרז, שבעט מהאוויר את ה-0:1. בדקה ה-60 היתרון הוכפל במבצע אלג'יראי כשמאחרז שלח כדור עומק לאיסלם סלימאני שהמשיך עד הסוף והקפיץ מעל ג'ונאס לוסל. שתי דקות בתוך תוספת הזמן אולברייטון הפך את זה לתבוסה כשהגנת האדרספילד נכשלה להרחיק כדור של דמאריי גריי, והקשר היה במקום כדי לדחוק מקרוב את ה-0:3.


שחקני לסטר חוגגים. התאששו על חשבון העולה החדשה (Gettyimages)

 

סטוק סיטי – ניוקאסל 1:0

קרב התחתית בין המגפייז והפוטרס הסתיים בניצחון חשוב של החבורה של רפא בניטס שצברה נקודות חשובות שהרחיקו אותה מהתחתית, לעומת שחקניו של מארק יוז שממשיכים להסתבך. ניוקאסל עלתה זמנית למקום ה-13 וכעת במאזנם 22 נקודות, כשסטוק ירדה למקום ה-16 ונשארה עם 20 נקודות.המשחק בין שתי הקבוצות לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד, כיאה למשחק תחתית. השער היחידי במשחק הגיע בדקה ה-73 כשג'ייקוב מרפי סידר לאיוסה פרס את שער הניצחון היקר.



ברייטון – בורנמות' 2:2 (צפו בתקציר)

איזה מפגש פתח את 2018, אך לצערם של תומר חמד ובירם כיאל הם חזו בו מהספסל. השחפים חלמו על ניצחון ביתי, אך שני מחדלים הגנתיים מנעו מכריס יוטון לפתוח את השנה האזרחית בחיוך. הפתיחה הייתה שייכת למארחת. חוסה איסקיירדו חתך את ההגנה ובישל לאנטוני קנוקארט אחרי חמש דקות, שער ראשון שלו העונה. ברייטון הורידה את הקצב, ושילמה ביוקר.



השער הראשון של 2018. קנוקארט (AFP)


סטיב קוק ניצל בישול של ג'ורדן אייב, ונגח שער שיוויון בדקה ה-33. איסקיירדו שוב היה איכותי ויעיל, ובדקה ה-46 סידר לגלן מארי את שערו השישי העונה. חשבתם שזה נגמר? תרדמת בהגנה של השחפים הובילה לדחיקה קלה של קאלום וילסון בדקה ה-79. ברייטון עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ליגה. אדי האו נעצר אחרי הניצחון על אברטון במחזור הקודם.

 


דרמה במשחק שפתח את השנה האזרחית. שחקני בורנמות' (AFPׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי