צפו בתקציר: סיטי חזרה לנצח עם 1:3 קליל על ווטפורד

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | Getty

דה בריינה פתח, סטרלינג כבש תוך 39 שניות, קבאסלה ואגוארו השלימו והסיטיזנס פתחו שוב פער של 15 נק'. קיין נכנס כמחליף ותרם לשער השני, ב-0:2 של טוטנהאם בסוונזי. צמד של קארול סידר 1:2 דרמטי לווסטהאם

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)
רק לפני 48 שעות נראה כאילו ענן שחור הקיף את פפ גווארדיולה והחבר'ה שלו ממנצסטר סיטי. 0:0 נגד קריסטל פאלאס שקטע רצף של 18 ניצחונות רצופים ושני כוכבים שיורדים על אלונקה (גבריאל ז'סוס) ובצליעה (קווין דה בריינה) מהמגרש. והנה תוך יומיים התבשרנו שהפציעה של ז'סוס תביא להיעדרות של חודשיים והוא ישחק במונדיאל במדי ברזיל, בעוד הבלגי עלה לכר הדשא מול ווטפורד כאילו כלום וסייע לניצחון 1:3 שפתח שוב פער של 15 נקודות מיונייטד השנייה.


הארי קיין פתח על הספסל של טוטנהאם וצפה במחליפו פרננדו יורנטה מעלה את התרנגולים ליתרון בסוונזי משער מפוקפק. מספר 10 עלה בדקה ה-68 וכעבור 21 דקות סייע לקבוצתו לסגור עניין עם 0:2. שני משחקי התחתית ששוחקו במקביל סיפקו דרמות ענק. פאלאס יצאה מפיגור לניצחון עם 1:2 בסאות'המפטון וברחה מעט מהתחתית, ואנדי קרול השלים צמד ומהפך בדקה ה-94 ב-1:2 של ווסטהאם על ווסט ברומיץ.





מנצ'סטר סיטי – ווטפורד 1:3

39 שניות בדיוק לקח לסיטיזנס כדי להצהיר שה-0:0 היה פנצ'ר קטן ולא יותר. ראחים סטרלינג כבש, דה בריינה כאמור רץ על כל המגרש והבליץ המפורסם הביא לשער עצמי של כריסטיאן קבאסלה, 0:2 בדקה ה-13 ולמעשה משחק גמור. סרחיו אגוארו שכבש שלושער ב-0:6 מול הצרעות בסיבוב הקודם הסתפק הפעם בשער אחד מריבאונד ואחרי טעות של שוער ווטפורד, הוראליו גומס בדקה ה-71 בעוד אנדרה גריי כבש שער ניחומים שהגיע לאורחת בדקה ה-82.


Team News | How we line-up for the first time in 2018! #cityvwatford#mancity

Presented by @HAYSWorldwidepic.twitter.com/CSas8tEtt8

— Manchester City (@ManCity) January 2, 2018

מהלך המשחק
דקה 1, 0:1 לסיטי: דה בריינה הריץ על קו שמאל את סאנה שהמשיך במסירת רוחב לסטרלינג ומשם היתה קלה הדרך לרש. זה לקח 39 שניות, השער הכי מהיר העונה בליגה, והשלישי הכי מהיר בתולדות הסיטיזנס. סטרלינג חגג עם תנועת הטלפון  כמחווה לחברו הפצוע גבריאל ז'סוס.


דקה 13, 0:2: 
שוב דה בריינה הנמרץ (מישהו זוכר שהוא נפצע קשה רק לפני יומיים?) טייל ברחבת ווטפורד והעביר רוחב לעבר אגוארו. קבסלה  בניסיון למנוע מהארגנטינאי לכבוש, גלש  לכדור וכבש שער עצמי אומלל.


דקה 30: 
גריי מווטפורד הגיע לאחד על אחד מול אדרסון, אבל השוער הברזילאי הדף ומנע מהצרעות לחזור.


דקה 39:
הוראליו גומס נפצע תוך כדי זינוק אמיץ והצלת מצב ודאי לגול מרגלי אגוארו.


דקה 48: אגוארו הגיע למצב מצוין אבל הנגיחה שלו הלכה לשום מקום.


דקה 61, 0:3: גומס נתן וגומס לקח. קרן לסיטי הגיע לפרננדיניו שבעט כדור חלש, אבל גומס שמט אותו היישר לרגליו של אגוארו שחגג שער רביעי מול ווטפורד העונה.


דקה 82, 3:1: הפרואני אנדרה קרילו דהר באגף שמאל,  זרק את קייל ווקר בקלות והעביר למרכז ואנדרה גריי דחק לרשת.


סוונזי – טוטנהאם 2:0 (צפו בתקציר)
התרנגולים לא הרשימו כמו שעשו בשני הניצחונות הקודמים (0:3 בברנלי, 2:5 על סאות'המפטון) אולי בגלל שהארי קיין לא כבש שלושער. למעשה מספר 10 פתח על הספסל עם שפעת, אבל הצליח להשפיע גם על הניצחון הזה. מחליפו פרננדו יורנטה כבש את ה-0:1 בדקה ה-11 ואילו הוא עצמו היה מעורב בשער השני של דלה עלי בדקה ה-89.


Your starting 1️⃣1️⃣ to face Swansea:
Lloris (C), Trippier, Sanchez, Vertonghen, Davies, Dier, Lamela, Eriksen, Dele, Son, Llorente.#COYSpic.twitter.com/4KncnEji1z

— Tottenham Hotspur (@Spurs_MAS) January 2, 2018


מהלך המשחק
דקה 12, 0:1 מפוקפק לטוטנהאם:  אריקסן הגביה כדור חופשי משמאל, ופרננדו יורנטה, מחליפו של הארי קיין, התרומם ונגח ממצב של נבדל ברור לרשת.



קיין. יש מי שעושה את העבודה (Getty)


דקה 45:
למה לא כתבנו פה על עוד אירוע במחצית הראשונה? כי פשוט פרט לנגיחה של יורנטה לא היתה אף בעיטה למסגרת. ניחא התרנגולים, הם המובילים, אבל איפה המוטיבציה של נועלת הטבלה?


דקה 65: המארחת מחפשת את השוויון ולוסיאנו נרסינג כמעט מצא אותו, אבל הבעיטה שלו מצאה את את הקורה של התרנגולים.


דקה 68: קיין נכנס במקום יורנטה, האם הוא יכבוש?


דקה 89, 0:2: קיין השתלט על כדור ושלח כדור ארוך בגובה לעבר דלה עלי, אלא שהקשר בעט היישר לידיים לוקאש פביאנסקי. למזלו הפולני הדף את הכדור ישר לרגליו של עלי שהרשית את הריבאונד פנימה.



קיין ועלי. יש מצב שיחשקו האחד נגד האחר בקלאסיקו בעונה הבאה (Getty)


ווסטהאם – ווסט ברומיץ' 1:2 (צפו בתקציר)
הבאגיס הובילו 0:1 ונראו בדרך לניצחון ראשון אחרי 19 משחקים יבשים משמחה משער של ג'יימס מקלין בדקה ה-30. קשר נבחרת אירלנד קיבל כדור מסלומון רונדון, התקדם מעט ושלח פצצה לחיבורים, 0:1 לברום. אנדי קארול השווה ל-1:1 בשער אנגלי טיפוסי בדקה ה-59. אהרון קרוסוול הגביה למרכז הרחבה משמאל והחלוץ הגבוה עם הקוקו התעופף ונגח למסגרת. ואז בדקה ה-94 היה זה ארנאוטוביץ' שפרץ לעומק והעביר כדור רוחב לצד השני אליו הגיע קארול במרוצה וקבע, 1:2 דרמטי וחבל הצלה לפטישים.



קארול. צמד ששuוה יותר (Getty)


סאות'המפטון – קריסטל פאלאס 2:1
הקדושים שמטו יתרון של 0:1 וספגו הפסד חמישי בתשעה משחקים ללא ניצחון, הסתבכו קשות בתחתית והעמידו את המאמן מאורסיו פלגרינו על הכיסא החם. זה התחיל טוב עובר המאחרת כשבדקה ה-17 העביר ג'רמי פיאד כדור רוחב ושיין לונג כבש את שער הליגה הראשון שלו העונה והראשון אחרי 35 משחקים, 0:1 לסאות'המפטון.

WATCH: It was 35 games and counting but the wait is over: Shane Long has scored!

Follow live updates and watch in-game clips here: https://t.co/7GaGYGkpIphttps://t.co/ZFMIMgJfTE

— Sky Sports PL (@SkySportsPL) January 2, 2018


אלא שלונג "סייע" לשער השוויון של פאלאס לאחר שביצע עבירה על סאקו. טאונסנד הגביה את הכדור לרחבה, בנטקה נגח לאחור ומקארתור המשיך מהאוויר, חמישה מטרים מהשער, פנימה, 1:1. בדקה ה-80 אותו טאונסנד מסר קצר לבלם מיליבוייביץ' שבעט חזק ושטוח מ-20 מ' אלכס מקראתי, השוער המחליף, קפא על מקומו וראה את ה-2:1 לפאלאס. הבחורים של רוי הודג'סון עם הפסד בודד ב-11 המשחקים האחרונים שלהם טיפסו עד המקום ה-14.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי