המחליף של קוטיניו: מחרז צפוי לחתום בליברפול תמורת 55 מיליון יורו

מחרז. עוד כוכב גדול יעזוב את לסטר?
מחרז. עוד כוכב גדול יעזוב את לסטר? | צילום: Getty

האלג'יראי המצוין של לסטר עשוי להגיע לאנפילד במקום הכוכב הברזילאי שעבר לברצלונה ולהיות השחקן השני היקר בהיסטוריה של המועדון האנגלי

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אוהדי ליברפול לא ישכחו את הבכורה המשוגעת של ורג'יל ואן דייק. אמש (שישי) הבלם היקר בעולם סידר לאדומים 1:2 דרמטי על אברטון, במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי, בדרך לניצחון ביתי 21 של ליברפול על היריבה העירונית במפעל העתיק בעולם. בממלכה חגגו עם הבלם וכתבו הבוקר: "היה שווה לחכות לו כל כך הרבה זמן".


יורגן קלופ הודה בסיום: "אין הרבה סינדרלות בעולם וזה אחד כזה. זה משהו מיוחד. החלטתי לפתוח איתו רק ביום המשחק, כי התוכנית המקורית הייתה להתחיל איתו על הספסל אבל אז הרגשתי ששאר הבלמים שלי שיחקו יותר מדי". בהיעדרים של פליפה קוטיניו ומוחמד סלאח, מאמן ליברפול חייך בענק: "מתברר שזו הייתה החלטה טובה, הרבה יותר ממה שחשבתי. רק רציתי שואן דייק יראה את היכולות שלו, ברור שהיה עליו לחץ".

 


ב'דיילי מייל' שיבחו את קלופ על ההחלטה לתת לבלם, שנבחר לשחקן המצטיין, לשחק, וב'מירור' הבהירו: "ואן דייק הוא הרולס רויס של ליברפול". מרטין סמואל הוסיף: "זה היה מהלך מבריק של קלופ. ואן דייק סיפק את הסחורה". כוכב הערב סיפר בהתרגשות בסיום: "איזה לילה. זו הרגשה מדהימה לשחק באנפילד ואני מאושר. זה שער מיוחד בשבילי ובשביל המשפחה שלי. רק לשחק באנפילד זה חלום, אז לכבוש שער זה בכלל עוד יותר מיוחד".


לצערה של ליברפול, היא גם תזכור את התקרית המכוערת בין מייסון הולגייט לרוברטו פירמינו. הברזילאי רתח על יריבו, שהשליך אותו על שלטי הפרסומת. באנגליה טוענים כי פירמינו שיגר קללות גזעניות לעבר הולגייט, שסיפר על הקללות בסיום, והוא עשוי לספוג הרחקה ארוכה. סם אלרדייס אישר את הדברים ובליברפול הבטיחו לסייע עם החקירה בנושא. 


בתוך כך, באנגליה מדווחים שריאד מחרז צפוי לחתום בימים הקרובים בליברפול כמחליפו של פיליפה קוטיניו תמורת 55 מיליון יורו שיעשו את הדרך ההפוכה לחשבון הבנק של לסטר.

GUARDIAN SPORT: Worth the wait #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/zDgiT4lVLL

— Neil Henderson (@hendopolis) January 5, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי