עושים שוק: "אלכסיס סאנצ'ס יחתום בימים הקרובים במנצ'סטר סיטי"

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Getty

באנגליה טוענים שהחלוץ הצ'יליאני יעבור תמורת 50 מיליון ליש"ט. פוצ'טיניו התייחס לעתידו של החלוץ, סנדרו מתקרב לקאמבק וארסנל מכחישה מגעים עם אקס יונייטד וגם: אקס מכבי ת"א חתם בפולין וקאסרס בלאציו

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של ינואר נמצא בעיצומו, וקבוצות רבות עוסקות בחיזוק הסגל לקראת הרגעים המכריעים של העונה. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, הדיווחים וההעברות הרשמיות.


רשמי
* דפורטיבו אלאבס הודיעה רשמית על צירופו בהשאלה של החלוץ ג'ון גידטי, שהגיע מסלטה ויגו עד תום העונה.


#GuidettiAlbiazul | El Deportivo Alavés incorpora a John Guidetti. ¡Bienvenido @superguidetti! https://t.co/elIoqfMOLjpic.twitter.com/4BxZOwBdWY

— Deportivo Alavés (@Alaves) January 8, 2018

* החלוץ הברזילאי קייריסון ששיחק בעבר בברצלונה, חתם בלונדרינה הברזילאית שמדורגת חמישית בליגה השנייה.


* ויסלה קרקוב הודיעה רשמית על החתמתו של אקס מכבי ת"א ובני יהודה ניקולה מיטרוביץ' על חוזה לשישה חודשים עם אופציה לעונה נוספת.


* שחקנה לשעבר של ברצלונה ויובנטוס מרטין קאסרס חתם בלאציו. האורגוואי בן ה-30 שזכה בעבר בליגת האלופות ובקופה אמריקה התחיל את העונה שעברה בסאות'המפטון וסיים אותה בוורונה. הביאנקוצ'לסטי יהיו קבוצתו התשיעית בקריירה.

#BienvenidoMartin

Alla scoperta del nostro nuovo difensore

➡️ https://t.co/yCUDEnAb2Upic.twitter.com/z3Furtq8s8

— S.S.Lazio (@OfficialSSLazio) January 8, 2018


* האנובר הגרמנית הודיעה על צירופו של יוסיפ אלז מרייקה הקרואטית.


* לסטר סיטי החתימה באופן רשמי את פוסני דיאבטה, קשר התקפי בן 22 ממאלי, ששיחק באז'קסיו מהליגה השנייה בצרפת. 


שמועות
* שתי קבוצות סיניות נאבקות על חלוץ בורוסיה דורטמונד, פייר-אמריק אובמיאנג. רשת "סינה" דיווחה שהגאבונזי אמור לעבור לגוואנגז'ו אברגרנדה ב-72 מיליון יורו, אבל בייג'ין גואן טענה שגם היא במו"מ איתו ופרסמה נזיפה במאמן אברגרנדה פאביו קנאברו שניסה לגנוב את השחקן. במקביל, השוורצגלבן טוענים שהשחקן לא למכירה ואפילו האריך את חוזהו במועדון. מי צודק? את זה נדע בקרוב.


* דיווחים עקשניים בשעות האחרונות ברבים מכלי התקשורת באנגליה טוענים שאלכסיס סאנצ'ס יחתום בימים הקרובים במנצ'סטר סיטי תמורת 50 מיליון ליש"ט שיעברו לחשבון הבנק של ארסנל.



אובמיאנג. ישחק בסין או בגרמניה? (Gettyimages)


* ESPN אנגליה מדווח שליברפול מוכנה לשמוע הצעות לגבי מכירתו של דניאל סטארידג', כאשר ווסטהאם וסאות'המפטון צפויות להגיש הצעה כספית. לעומת זאת, במרסיסייד אינם מעוניינים לשחרר את דני אינגס.


* לוקאס מורה, קשרה של פאריס סן ז'רמן, ישקול מעבר בחלון העברות בינואר רק למנצ'סטר יונייטד, כך על פי דיווחים באנגליה. הברזילאי לא זכה ליותר מדי דקות משחק מאונאי אמרי במדי הקבוצה מעיר האורות, ובמידה ולא תגיע הצעה מהשדים האדומים הוא יישאר עד תום העונה.


* דיבוק אוריגי חלוץ ליברפול המושאל לוולפסבורג, רוצה להשלים באופן סופי את המעבר לגרמניה, אחרי שכבש ארבעה שערים ב-15 משחקים. החלוץ הבלגי התראיין ואמר: "אני מתרכז בעונה הנוכחית, אבל הכל אפשרי. יש לי חוזה לעוד שנה וחצי בליברפול, אבל נשב בסוף העונה ונדבר".


יעד חדש. מיטרוביץ' (אתר רשמי) 


* ארסנל ומנצ'סטר יונייטד נאבקות על שרותיו של כוכב שחטאר דונייצק, פרד הברזילאי. הקשר ההתקפי בן ה-24 כבר משחק חמש שנים בקבוצה האוקראינית ורשם שש הופעות בנבחרת ברזיל. לפי "דיילי סטאר", מחירו עשוי להגיע ל-30 מיליון ליש"ט.


* מנצ'סטר יונייטד עדיין רוצה את אנטואן גריזמן שמבוקש גם בברצלונה. לפי "מירור", חלוץ אתלטיקו מדריד דורש שכר גבוה של 22 מיליון יורו מהשדים האדומים (400 אלף ליש"ט לשבוע). 


* שחקן נוסף אותו פורסם שמנצ'סטר יונייטד רוצה החודש הוא מסוט אוזיל, אך אם הקשר לא יעשה את דרכו לאולד טראפורד בקרוב, מי שתנסה להחתים אותו בהעברה חופשית בסוף העונה, כך פורסם ב"קוריירה דלו ספורט". הגברת הזקנה ידועה במדיניות של החתמת שחקנים בתום חוזיהם, כפי שעשתה בעבר בין השאר עם פול פוגבה, אנדראה פירלו, דני אלבס ופרננדו יורנטה.


Ecco la #primapagina di oggi: #calciomercato#Juve, c'è #Ozil; #Napoli, missione #Suarez; #Roma, #Pallotta chiama; Leggi l'#edizionedigitale ➡️ https://t.co/N2GV0kYJsRpic.twitter.com/e1gNKnNTT2

— Corriere dello Sport (@CorSport) January 8, 2018

* אחרי שסיכמה על החתמתו בקיץ הקרוב ושילמה 57 מיליון ליש"ט, ליברפול עדיין מנסה להעביר את נאבי קייטה מלייפציג כבר החודש, אבל בלייפציג סירבו כמה פעמים. עם זאת, ייתכן שתוספת כספית תשנה את התמונה. תומא למאר ממונאקו נשאר השם החם כמועמד להחליף את פיליפה קוטיניו שעזב לברצלונה.


* מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו רמז לראשונה שהארי קיין עשוי לעזוב. "לכל שחקן יש את המחיר שלו", אמר הארגנטינאי אחרי שהחלוץ כבש צמד ב-0:3 שרוסברי. ריאל מדריד רואה בו את היעד מספר אחת לקיץ הקרוב. פוצ'טינו אמר: "הוא מיוחד בזה שהוא מאוד אוהב את טטונהאם, אבל אנחנו צריכים להיות זהירים מאוד איתו. תראו איך לואיס סוארס וקוטיניו עזבו את ליברפול, כריסטיאנו רונאלדו את מנצ'סטר יונייטד וזינדין זידאן את יובנטוס".


* צ'לסי תנסה להחתים את ג'יג'י דונארומה שוער מילאן אם טיבו קורטואה יעבור לריאל מדריד. חוזהו של הבלגי בבלוז מסתיים בקיץ 2019. בנוסף, אלופת אנגליה גם מנסה לנצל את המשבר ברומא והבעיות של ראג'ה נאינגולן בקבוצה כדי להחתים את הגרזן הבלגי שיכול להיכנס למשבצת של נמניה מאטיץ' שעזב בקיץ. רומא תדרוש עליו 50 מיליון יורו.



קיין. "לכל שחקן יש את המחיר שלו" (Gettyimages)


* ארסן ונגר הכחיש שארסנל רוצה להחתים את בלם ווסט ברומיץ' ג'וני אוונס.


* העיתון "נורת'ן אקו" של ניוקאסל טוען שהקבוצה רוצה להחתים את חלוץ ליברפול דני אינגס, שלא מקבל דקות משחק מיורגן קלופ.


* מלאגה וסביליה מתעניינות בסנדרו ראמירס, שעשוי לעזוב את אברטון אליה הצטרף רק בקיץ האחרון מקבוצתו של מיצ'ל.


* המגן השמאלי של צ'לסי באבא רחמן עשוי לשחק עד סיום העונה בשאלקה, בה שיחק כמושאל גם אשתקד. הקבוצה מגלזנקירכן רוצה לבדוק את מצבו של המגן. 



סנדרו. בדרך חזרה למלאגה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי