מוחמד סלאח: טוב לי בליברפול, בואו נשאיר את זה ככה

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | ליברפול, רשמי

כוכב המייטירדס התייחס לשמועות על מעבר אפשרי לריאל מדריד. קלופ התייחס למכירת קוטיניו לפני המשחק מול סיטי (18:00, ספורט1): "אני יודע שהמועדון עשה הכל להשאיר אותו, אבל זה היה החלום שלו"

(גודל טקסט)

ליברפול תארח ביום ראשון את מנצ'סטר סיטי (18:00, שידור ישיר בספורט1), במשחק בו רבים רואים הזדמנות ענקית לעצור את מוליכת הטבלה ולהנחיל לה הפסד ראשון העונה בכל המסגרות.

אוהדי ליברפול יכולים להתעודד מהעובדה שמוחמד סלאח יחזור לשחק אחרי שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים של המייטירדס בעקבות פציעה. כמו כן, הכוכב המצרי התראיין לפני המשחק ונשאל גם על הידיעות שריאל מדריד רוצה להחתים אותו כתגובה להחתמת פיליפה קוטיניו בברצלונה.

סלאח אמר בראיון שערך בעת שהיה בגאנה שם נבחר ל"שחקן השנה באפריקה": "שמעתי כל כך הרבה שמועות שזה כבר לא מזיז לי יותר. מתייחסים אליי יפה מאוד בליברפול וכרגע טוב מאוד לי בקבוצה. בואו נשאיר את זה ככה". הוא נבחר על ידי אוהדי ליברפול בפעם הרביעית העונה לשחקן החודש וציין שהשער הכי יפה שלו היה בדרבי מול אברטון.


קלופ. "סיטי בעונה פנטסטית, שלנו לא גרועה" (ליברפול, רשמי)

יורגן קלופ קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "שיחקנו באיתיחד וזה היה משחק מוזר. הפסדנו 5:0, אבל התוצאה שיקרה. ספגנו אדום ששינה את כל המשחק. להם יש עונה פנטסטית, לנו עונה לא גרועה. במשחק כזה אתה חייב להראות שאתה יכול לעשות להם בעיות ויותר ממה שעשו להם קבוצות אחרות. זה משחק שמאוד מסקרן אותי".

אם וירג'יל ואן דייק יפתח: "נגד אברטון הוא הראה שהוא מוכן. הוא הרשים ונתן משחק טוב. המשחק נגד סיטי שונה, הטקטיקה שונה ועוד לא החלטתי. אני עוד צריך לישון על זה. הוא לא אמור לפתוח בוודאות כל משחק ולשחק 60 משחקים בעונה".

מכירת קוטיניו: "האיש הכי מאוכזב והכי כועס שהוא עזב אמור להיות המנג'ר, אבל אני לא כזה בגלל שאני יודע שהמועדון עשה הכל להשאיר אותו. זה היה החלום שלו והוא לא שיקר כשאמר שהיה עוזב רק לברצלונה. אם היינו מכריחים אותו להישאר, היה קשה מאוד להשתמש בו בחלק השני של העונה. זו הייתה החלטה שהייתי צריך לקבל האם יש טעם להשאיר אותו ולהיעזר בו והתשובה שנתתי לעצמי היתה שבמאה אחוז אין טעם ואין סיכוי. אני יכול להתמודד עם עזיבת שחקן אחד. גם בדורטמונד הסתדרנו ורק בעונה האחרונה היו לי בעיות".


קוטיניו. ליברפול עשתה הכל (Gettyimages)

הרכש במקום קוטיניו: "לא נעשה דברים מטורפים. לגבי נאבי קייטה אין מה לומר. הוא שחקן של לייפציג ובקיץ יהיה שלנו. אין לי מה לומר יותר מזה. דניאל סטארידג'? עד ה-31 בינואר הרבה דברים יכולים לקרות. הוא חזר לאימונים ובדרך להיות כשיר". באנגליה פורסם שליברפול דורשת עליו 30 מיליון ליש"ט.

על סלאח: "הוא כשיר לחלוטין. ג'ורדן הנדרסון ואלברטו מורנו חזרו לאימונים כך או אחרת, אבל מוקדם מדי למשחק נגד מנצ'סטר סיטי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי