סאנצ'ס צריך לבחור: הכסף של יונייטד או פפ גווארדיולה

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyiamges

כוכב ארסנל מעוניין לשחק במנצ'סטר סיטי תחת המנג'ר הקטלוני, אלא שהתכולים מסרבים לעמוד ברישות של ארסנל, בעוד יריבתם העירונית מציעה עסקה משתלמת הרבה יותר. וגם: ארסן ונגר הבהיר שיישאר עד 2019

(גודל טקסט)
האם אלכסיס סאנצ'ס יישאר בארסנל עד לקיץ הקרוב? עתידו של הצ'יליאני נכון לרגע זה לוט בערפל, הרי שלפי כמעט כל הדיווחים בממלכה רציני הוא לשחק תחת פפ גווארדיולה, אלא שמנצ'סטר סיטי מסרבת לשלם בשלב זה וכניסתה של מנצ'סטר יונייטד למירוץ מסבכת את הכוכב שמסיים את חוזהו.


"הסאן" דיווח אתמול שסאנצ'ס רוצה לעבור רק למנצ'סטר סיטי ולא ליונייטד, מעדיף לשחק תחת פפ גם על פני עוד כמה מיליונים, אלא שמנצ'סטר סיטי, כך לפי ה"מירור", לא מוכנה לשלם יותר מ-20 מיליון ליש"ט כדי לרכוש אותו כעת, בעוד יונייטד מוכנה לשלם 35 מיליון ליש"ט כפי שדורשת ארסנל ונטען אף כי גם סוכניו של השחקן ירוויחו יותר, מה שדוחף אותם לעודד את השחקן לבחור בשדים האדומים.




כשמנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו נשאל על האפשרות, אמר: "הוא שחקן ארסנל ולא יהיה נכון לדבר עליו, אבל אני יכול להגיד רק שהוא שחקן פנומנלי". ארסן ונגר הודה שסאנצ'ס עשוי לעזוב בקרוב, אבל לא ברור לאיזה קבוצה. ארסנל תשחק מחר נגד בורנמות' בחוץ (ראשון, 15:30, ספורט1).



אלכסיס סאנצ'ס. באיזו מהמנצ'סטריות הוא יבחר? (AFP)


"דיילי אקספרס" כתב שהגיע הזמן של סאנצ'ס לבחור וסיטי משחקת על העניין שהוא רוצה לשחק אצלה ולא ביונייטד ולא מוכנה לשלם יותר מכיוון שבקיץ הוא יהיה חופשי. שני המועדונים אמרו לסאנצ'ס שהבחירה בידיים שלו ובאיתיחד מקווים שהקסם של פפ גווארדיולה יעבוד על השחקן שידרוש לעבור רק לסיטי. בנוסף לדמי ההעברה הקבוצות גם צריכות לשלם לסוכן 5 מיליון ליש"ט, דבר נוסף שיימנע אם העסקה תתבצע בקיץ ללא דמי העברה.


Saturday's Daily Express sport: "It's time to choose" #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/DComCX55iR

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) January 12, 2018

המנג'ר של ארסנל, ארסן ונגר אמר שהוא יותר אופטימי לגבי מסוט אוזיל וינסה לשכנע אותו להישאר עם חוזה חדש, וכך גם לגבי ג'ק ווילשייר שלדעתו יחתום על חוזה חדש. ונגר אמר לעיתונאים שארסנל עדיין במו"מ עם אוזיל למרות התעניינות של מצ'סטר יונייטד וברצלונה ושהוא סבור שהגרמני יישאר אחרי שהציעו לו 275 אלף ליש"ט לשבוע. הקשר לא קיבל ממש הצעה רשמית מאף גורם כרגע. "כנראה שסאנצ'ס לא יאריך את חוזהו, אבל אפשר לבנות את הקבוצה סביב אוזיל עם רכש נוסף". 


בתוך כך, מנג'ר ארסנל גם הבהיר שהוא לא הולך לשום מקום – למרות הידיעות שבקיץ הנהלת ארסנל עשויה לשקול את עתידו והדיווחים באיטליה לפיהם קרלו אנצ'לוטי סיכם כמחליפו. ונגר אמר: "אני תמיד נאמן למועדון. אני כאן 21 שנה וכל החלטה שלי היא למעשה עבור המועדון. החוזה שלי עד קיץ 2019 ואף פעם לא עזבתי מרצוני, אז למה שאעשה זאת עכשיו?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי