צפו בתקציר: שיא לקיין ב-0:4 של טוטנהאם, צ'לסי ולסטר סיימו ב-0:0

הארי קיין
הארי קיין | דני מרון

צמד של החלוץ הפך אותו למלך השערים של הספרס בכל הזמנים בליגה בניצחון המרשים על אברטון. החבורה של קונטה עם תיקו 4 ברציפות בכל המסגרות. ברייטון הפסידה לברומיץ', כיאל עלה כמחליף, חמד נותר על הספסל

(גודל טקסט)
הליגה האנגלית חזרה היום (שבת) לפעילות, כשהמחזור ה-23 יצא לדרך והמשחק המסקרן בין צ'לסי ללסטר הסתיים ב-0:0 מאכזב, כשלעומת זאת טוטנהאם דרסה 0:4 את אברטון כשהארי קיין הפך למלך השערים של קבוצתו בפרמייר-ליג בכל הזמנים.


בנוסף, ברייטון הפסידה לווסט ברומיץ', קריסטל פאלאס ניצחה את ברנלי, ווטסהאם הביסה את האדרספילד, ניוקאסל וסוונזי נפרדו בתיקו וכך גם ווטפורד והאדרספילד. ב-19:30 בספורט1: טוטנהאם מארחת את אברטון.



צ'לסי – לסטר 0:0 (צפו בתקציר)
משהו תקוע אצל החבורה של אנטוניו קונטה. הבלוז רשמו את התיקו הרביעי ברציפות בכל המסגרות, פספסו הזדמנות לעלות למקום השני על חשבונה של מנצ'סטר יונייטד ונשארו במקום השלישי עם 47 נקודות. מנגד, השועלים השיגו ניצחון אחד בלבד בששת המשחקים האחרונים, נשארו במקום השמיני עם 31 נקודות והם במרחק שלוש נקודות מברנלי השביעית.


רוס בארקלי, שחקן הרכש החדש של האלופה, צפה מן היציע בחבריו החדשים, שהפגינו משחק נרפה ולא הגיעו ליותר מדי מצבי הבקעה. לסטר פתחה את המשחק עם שני מצבי הבקעה מאיימים, טיבו קורטואה היה שם כדי לעצור אותם. מנגד, הדבר המשמעותי היחידי שקרה בצ'לסי בחצי הראשון היה פציעתו של טים קייהיל, שירד מכר הדשא מלווה בצוות הרפואי בדקה ה-33. גם החצי השני לא סיפק יכולת מרשימה מצד שתי הקבוצות, שהמשיכו בקצב הבינוני. האירוע המשמעותי הגיע בדקה ה-68 כשבנג'מין צ'ילדוול ירד לגליץ' עם רגל מושטת קדימה ופגע בשוק של ויקטור מוזס. שחקן לסטר ספג את הצהוב השני והורחק בכרטיס אדום.


Full-time: Chelsea 0-0 Leicester.

The points are shared this afternoon. #CHELEIpic.twitter.com/gbidBf0Rlx

— Chelsea FC (@ChelseaFC) January 13, 2018



ווסט ברומיץ' – ברייטון 0:2
השחפים הגיעו להתמודדות במומנטום חיובי לאחר הניצחון בגביע האנגלי על קריסטל פאלאס, אך ספגו את הפסדם השני בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות וירדו למקום ה-13 עם 23 נקודות. ווסט ברום השיגה 3 נקודות חשובות במאבק התחתית, אך נשארו במקום ה-19 כשבמאזנם 19 נקודות.


ווסט ברום עלתה ליתרון מהיר, כשבדקה ה-4 ג'יי רודריגס מצא את ראשו של ג'וני אוונס ברחבה והבלם שלח את הכדור לרשת. המארחים עלו ל-0:2 בדקה ה-55 כשקרייג דוסון נגח קרן של כריס בראנט לרשת. בדקה ה-76 כיאל עלה לכר הדשא כשהחליף את דייבי פרופר. תומר חמד נותר על הספסל.


טוטנהאם – אברטון 0:4

אחרי התיקו מול ווסטהאם, התרנגולים חזרו לעצמם עם ניצחון משכנע כשהנחילו הפסד ליגה שלישי ברציפות לטופיז, במשחק בו הפך הארי קיין למלך השערים של טוטנהאם בכל הזמנים עם 98 שערים, אחד יותר מטדי שרינגהאם (97). סון יונג-מין כבש את הראשון מקרוב בדקה ה-26 מבישול של סרג' אורייה. ההוריקיין הוסיף צמד במחצית השנייה (47 ו-59) כדי לקבוע שיא אישי וכריסטיאן אריקסן חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-81.


HARRY KANE – The highest Spurs goalscorer in @PremierLeague history! #OneOfOurOwnpic.twitter.com/LzHjL8ggK0

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) January 13, 2018

טוטנהאם עם 44 נקודות נצמדה זמנית לליברפול הרביעית, שתפגוש מחר (18:00, שידור ישיר בספורט1) את מנצ'סטר סיטי לקרב קשה. אברטון לעומתה נשארה במקום התשיעי עם עוד משחק ללא ניצחון, כשהאחרון נרשם ב-18 בדצמבר.


תוצאות נוספות
קריסטל פאלאס – ברנלי 0:1
(בקארי סאקו, 22)


הארדספילד – ווסטהאם 4:1
(ג'ו לולי 41/ מארק נובל 25, מרקו ארנאוטוביץ' 46, מנואל לאנזיני 56, 61)


ניוקאסל – סוונזי – 1:1
(חוסלו 68/ ג'ורדן אייוו 60)


ווטפורד – סאות'המפטון 2:2
(אנדרה גריי 58, עבדולייה דאקורה 90/ ג'יימס וורד-פרווסה 20, 44)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי